جک جی 7 کرمان موتور؛ مشخصات فنی و آپشن‌های جک j7

0 4,197

شرکت کرمان موتور به زودی یک سدان جدید به نام جک جی 7 ( kmc j7) را به خطوط تولید خود اضافه خواهد کرد. در ادامه مشخصات جک جی7 ، آپشن های جک جی 7 ، قیمت جک j7 و سایر ویژگی‌های این خودرو را به اطلاع می‌رسانیم.

معرفی جک جی 7

جک جی 7

شرکت جی ای سی موتورز چین در سال ۲۰۱۹ یک سدان جدید به نام جک a5 را به میدان فرستاد. این خودرو لیفتبک در برخی کشورها به اسم جک j7 شناخته می‌شود و نسخه فیس‌لیفت آن نیز از سال ۲۰۲۱ تحت عنوان سهول a5 پلاس به بازار چین راه پیدا کرده است. شرکت کرمان موتور ابتدا قصد داشت نسخه اولیه این خودرو را به بازار کشور ارائه دهد اما از آنجا که در سال ۲۰۲۱ مدل فیس‌لیفت جک جی ۷ با طراحی ظاهری جذاب‌تر و قابلیت‌های بهتر نسبت به نسخه قبلی روانه بازار شد، خودروساز ایرانی هم تصمیم گرفت مدل جدید را به لیست تولیدات خود اضافه کند تا فروش بهتری از این سدان لیفتبک به دست آورد. گفته شده جک جی ۷ با نام کی ام سی j7 در سال ۱۴۰۱ در اختیار مشتریان ایرانی قرار خواهد گرفت.

کی ام سی جی7

مشخصات فنی جک جی7 کرمان موتور

گرچه نسخه قبلی جک جی7 از یک موتور چهار سیلندر به قدرت ۱۵۰ اسب بخار بهره‌مند بود اما خبر خوب برای طرفداران ماشین‌های پرشتاب این است که موتور و گیربکس جک جی7 کرمان موتور نسبت به مدل قبل ارتقا پیدا کرده است. بر این اساس نسخه جدید کی ام سی جی ۷ یا همان A5 پلاس با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ به قدرت ۱۸۴ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر به همراه گیربکس ۶ (یا به احتمال کمتر 7) سرعته دو کلاچه به بازار ایران عرضه خواهد شد.

میخوای بدون نگرانی، خودروی کارشناسی شده، با 100% ضمانت بدنه بخری؟ از همراه مکانیک کمک بگیر.خرید خودرو

پیشرانه این خودرو از سیستم تزریق مستقیم سوخت بهره می‌برد که ضمن ارتقای راندمان موتور و بهینه‌سازی مصرف سوخت، می‌تواند در کاهش حساسیت موتور نسبت به کیفیت بنزین نیز تا حدودی تأثیرگذار باشد. خصوصا اینکه سطح کیفیت بنزین معمولی در کشور ما چندان با موتور خودروهای جدید به‌ویژه انواع مجهز به توربوشارژر سازگار نیست. با توجه به بهره‌مندی از چنین پیشرانه قدرتمندی و وزن کلی ۱۴۸۵ کیلوگرم، گفته شده که شتاب جک جی ۷ حدود ۷.۶ ثانیه است که در صورت صحت می‌توان لقب سریع‌ترین سدان مونتاژ داخل را نیز به آن اعطا کرد.

خودرو جک جی 7
موتور 1.5 لیتری توربو – TGDi – چهار سیلندر
توان خروجی 184 اسب بخار – 300 نیوتن متر
گیربکس شش (یا به احتمال کمتر 7) سرعته دوکلاچه DCT
شتاب صفر تا 100 7.6 ثانیه
مصرف سوخت (ترکیبی) 7 لیتر در 100 کیلومتر
وزن 1485 کیلوگرم
ظرفیت باک 55 لیتر
ظرفیت صندوق عقب 540 لیتر
فاصله بین محورها 2770 میلی‌متر
ابعاد (طول*عرض*ارتفاع) 4780-1820-1492 میلی‌متر

آپشن های جک جی7

آپشن های چکj7

متاسفانه در زمان نگارش این متن هنوز اطلاعات رسمی از سطح آپشن های جک جی ۷ یا همان کی ام سی j7 به دست ما نرسیده است اما انتظار می‌رود این سدان نسبتا لوکس از تجهیزات متنوعی برخوردار باشد که به برخی از آنها در ادامه اشاره می‌کنیم:

کروز کنترل هوشمند، سنسورهای پارک، سیستم هشدار نقطه کور، رادار هشدار خروج از خط، کنترل کشش و پایداری ، آینه‌های تاشونده برقی با گرم‌کن، تنظیم برقی صندلی راننده و سرنشین، گرم‌کن صندلی‌های جلو، سانروف برقی، تهویه اتوماتیک دوگانه، نمایشگر بزرگ لمسی، کلاستر تمام دیجیتال پشت فرمان، چهار تا شش کیسه هوا، پایش فشار باد تایرها TPMS، دوربین 360، دوربین عقب، کنترل توقف در سربالایی، ترمز پارک برقی و اتوهلد و…

میخوای بدونی قیمت روز خودرو مورد نظرت چنده ؟ از همراه مکانیک کمک بگیر.قیمت خودرو

طراحی جکj7

طراحی بیرونی نسخه جدید جک جی ۷ که قرار است توسط کرمان موتور به بازار عرضه شود، نسبت به مدل قبلی پختگی بیشتری داشته و در عین حال از خطوط با زوایای تیزتر در آن بهره برده شده است تا حس تهاجمی و ستیزه‌جویانه بیشتری در چهره آن القا شود، به نحوی که مشتریان جوان حین مواجهه با این خودرو حس دیدن یک سدان اسپرت را پیدا کنند. قسمت پشت نیز با استفاده از چراغ‌های به‌هم‌پیوسته و طراحی جذاب سایر المان‌ها می‌تواند نمایی گیرا و دلچسب را به نمایش بگذارد.

jac j7

استایل بدنه این خودرو به سبک سدان‌های لیفت بک طراحی شده و شیب ملایم شیشه عقب در کنار طول کوتاه درب صندوق جلوه نسبتا زیبا و تا حدی کوپه مانند به این خودرو بخشیده است. پروفیل‌های بدنه نیز تا حد امکان حجم‌پردازی شده‌اند تا خودرو شمایل عضلانی‌تری از خود به نمایش بگذارد.

برای فروش خودرو در سریع‌ترین زمان و با بهترین قیمت اینجا را کلیک کنید.

درون کابین کی ام سی j7 بسیار مدرن طراحی شده و یک نمایشگر بزرگ به صورت عمودی به همراه چند دکمه در قسمت زیرین آن وظیفه ارائه اطلاعات و همچنین کنترل قسمت‌های مختلف را بر عهده دارند. کیفیت متریال به کار رفته در کابین در نوع خود مطلوب به نظر می‌رسد و صندلی‌های ردیف عقب فضای کافی برای حضور سه سرنشین بزرگسال را در اختیار می‌گذارد. درمجموع طراحی کابین نسبت به خودروهای هم‌رده موجود در بازار ما سطح بالاتر احساس می‌شود و استایل بدنه نیز به‌ویژه با توجه به لیفتبک بودن خودرو می‌تواند در قیاس با رقبا جذاب‌تر به حساب آید.

کابین چک جی7

قیمت و زمان عرضه جک جی7

قیمت جک جی 7 یا همان کی ام سی جی ۷ هنوز برای ما مشخص نیست، اما در صورت ثبات شرایط فعلی می‌شود حدس زد که کی ام سی جی ۷ با قیمتی در حد ۹۰۰ تا یک میلیارد تومان به بازار ایران راه پیدا کند. گفته می‌شود این خودرو در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ یا ابتدای سال 1402 از سوی کرمان موتور جهت فروش به مشتریان ایرانی عرضه خواهد شد.

منبع:همراه مکانیک

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود