درخشش میثم شکری ساز در جوانی

0 3,867

او که یکی از کارآفرینان، مدیران اقتصادی و پیشگامان آموزشی کشور است، ابداعات موثری در جریان زندگی افراد جامعه داشته است. همت و تلاش او همواره مورد تقدیر بوده و او را از سایر فعالان حوزه های گوناگون متمایز ساخته است. برای آشنایی هر چه بیشتر با این جوان نابغه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

درخشش میثم شکری ساز در جوانی

دوره زندگی انسان به 5 دسته کلی تقسیم می شود. کودکی، نوجوانی، جوانی، میانسالی و پیری. ممکن است با خودتان فکر کنید که موفقیت ها تنها در سنین بالا و بر اثر تجربه و گذران عمر بسیار، حاصل می شوند، اما این باور کاملا غلط است و عده زیادی ثابت کرده اند که در سنین پایین تر هم می توان موفق شد و موفقیت آفرید. میثم شکری ساز جوانیست که خیلی زود پله های ترقی را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت و موفقیت هایی را کسب نمود که باعث حیرت سایرین شد. او که یکی از کارآفرینان، مدیران اقتصادی و پیشگامان آموزشی کشور است، ابداعات موثری در جریان زندگی افراد جامعه داشته است. همت و تلاش او همواره مورد تقدیر بوده و او را از سایر فعالان حوزه های گوناگون متمایز ساخته است. برای آشنایی هر چه بیشتر با این جوان نابغه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

دکتر میثم شکری ساز و تلاش هایش

یکی از کارآفرینان و مدیران برتر کشور، دکتر میثم شکری ساز است و زمانی که صحبت از مدیریت و کارآفرینی می شود، نام او در زمره افراد موثر جامعه می درخشد. او فارغ التحصیل دکترای کارآفرینی و مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد اسلامی و کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه اشتنبایس برلین آلمان و امیر کبیر تهران است و متولد سال 1365 می باشد. به راستی با نگاه به زندگینامه او و افتخاراتی که کسب نموده، به شایستگی هایش پی می بریم و می بینیم که مشکلات و موانع نتوانسته اند او را در طول زمان، متوقف نمایند. میثم شکری ساز سبک نوینی را در شیوه آموزش کشور به وجود آورد و آن را با راه اندازی موسسه آموزش مجازی پارس اجرایی کرد. او روش آموزش مجازی را ترویج داد و امکان مهارت آموزی را برای افراد شاغل و غیرشاغل پدید آورد. اما این تنها دستاورد کارآفرینی او نبود و میثم شکری ساز در زمینه های متعددی اقدام به کارآفرینی و نوآوری نمود. او به نقش E-learning در کارآفرینی و توسعه هر چه بیشتر این هنر پرداخت تا جایی که در سال 1387 یکی از بزرگترین هلدینگ های کشور را تحت نام هلدینگ پارس پندار نهاد افتتاح نمود. او اشاعه آموزش و فرهنگ علم آموزی و پژوهش را در کشور نهادینه کرد و خدمات ارزشمندی را به جوانان ارزانی داشت. هلدینگ پارس پندار نهاد یکی از ده ها قلمرو مدیریتی این جوان لایق است و او در موسسات و مراکز زیر شاخه این هلدینگ نیز مسئولیت مدیریت را برعهده دارد.

یک تنه به میدان رفت ولی عده زیادی را رهایی بخشید

میثم شکری ساز با هدف رشد اقتصادی، افزایش اشتغال زایی و از میدان به در کردن فقر و بیکاری تلاش های شبانه روزی و مستمری را انجام داد. شاید پیشرفت هایی که امروز در این زمینه ها داریم را مدیون چنین جوانان از خود گذشته ای باشیم. میثم شکری ساز در هلدینگ پارس پندار نهاد خدماتی همچون صدور ایزو برای شرکت ها، ثبت شرکت ها در اروپا، چاپ و نشر کتاب ها، ارائه آموزش های مجازی، پژوهش های گوناگون علمی، اخذ اقامت سایر کشورها و … را عرضه می کند. جالب است بدانید که او یک مترجم و نویسنده توانمند است 10 ها جلد کتاب را تالیف و ترجمه نموده است. ناگفته های تاریخ تفکرات مدیریت، روابط فرد و سازمان، بازاریابی نوگرا، بازاریابی گوریلی، استوار، فراتر از استراتژی، توهم باهوشی 1 و 2، مذاکره با دست های خالی و … از جمله کتاب های او هستند که به شکل روان ترجمه و به چاپ رسیده اند. همچنین یک سخنران انگیزشی در محافل سخنرانی و سمینارهای داخلی و بین المللی است که درس های باارزشی را در اختیار صاحبان سرمایه و کسب و کارها قرار می دهد. او در زمینه روابط حرفه ای، بازاریابی، مدیریت منابع انسانی و مواردی از این دست، مشاوره های مفیدی را در اختیار افراد قرار می دهد. او در سال  1396 به عنوان کارآفرین برتر کشور و مدیر نمونه فناوری اطلاعات انتخاب شد و تا به امروز لوح های سپاس و تقدیر و تندیس های بی شماری را دریافت نموده است. او در موسسات آموزش عالی خود به تعلیم و تربیت نیروهای کار و منابع انسانی قدرتمند می پردازد و باعث رشد و شکوفایی استعدادهای ذاتی و غیر ذاتی قشر عظیمی از جامعه شده است. او برخی از این جوانان را که بالغ بر 500 نفرشان در هلدینگ پارس پندار نهاد مشغول به کار شده اند، همواره به سوی پیشرفت شغلی و حرفه ای سوق می دهد. همچنین او تاکید بر اصل اول بودن دارد و همیشه به نیروهای خود و اطرافیانش می گوید که شما باید همیشه اولین باشید.

میثم شکری ساز تا کنون افتخارات زیادی را با توجه به سن و سالش داشته است و در زمان مواجهه با مشکلات و معضلاتی همچون تحریم ها، نوسانات بازار، مشکلات اقتصادی و … مانند کوهی استوار، ایستادگی کرده است. بسیاری از صاحبان کسب و کارها در رویارویی با چنین شرایطی یا به طور کلی کار خود را تعطیل کرده اند و یا با کاهش نیروهای خود و همچنین تنگ کردن حوزه فعالیت شان به ادامه مسیر پرداخته اند. اما میثم شکری ساز نه تنها این اقدامات را در دستور کارش نداشته بلکه به استخدام نیروهای بیشتر و توسعه فراتر از مرزهای کشور پرداخته است. نکته جالب توجه دیگری که درباره دستاوردهای میثم شکری ساز وجود دارد، این است که او موفق به دریافت مدرک کاریابی بین المللی شده است. مدرکی که تنها عده انگشت شماری امکان دریافت آن را بدست می آورند و باید حتما مدارک و مجوزهای بسیاری را مبنی بر تلاش ها و فعالیت های هدفمند از خود ارائه دهید.

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود