تست روانشناسی تصویری؛ چی دیدی تا شفاااف ویژگی هاتو نمایان کنم!

خودت رو بشناس!

0 3,784

اگر میخوای که شناخت بهتری نسبت به خودت پیدا کنی و قشششنگ ویژگی هاتو مو به مو بشناسی پس برو تو کار تست های تصویری.

تست های روانشناسی و شخصیت شناسی تصویری اگرچه بعد وسیعی از تفریح و سرگرمی رو برای ما فراهم می کنند اما واقعیت مسئله آن ها بیشر از این حرف هاست. این قبیل از تست های تصویری به ما کمک می کنند تا ویژگی های غالب خود را بشناسیم و به آن ها آشنایی پیدا کنیم، خب مسلما چه چیزی بهتر از آن است که ما شناخت خوب و دقیقی نسبت به خودمان داشته باشیم؟ برای همین هم هست که این روز های تست های شخصیت شناسی تصویری حسابی در فضای مجازی سر و صدا به پا کرده اند و مورد توجه مردم واقع شده اند چون همه ما دوست داریم که هم خودمان را و هم اطرافیانمان را بهتر درک کنیم و بهتر بشناسیم. تست روانشناسی

در ادامه یکی از جالب ترین تست های تصویری را برای شما آماده کرده ایم که اگر دوست دارید تا در این زمین تجربه ای داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم این تست را انجام  دهید.

سوال:

به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید اولین چیزی که در این تصویر می بینید چیست؟ یا بهتر است بپرسیم اولین چیزی که در این تصویر توجه شما را به خود جلب می کند چیست؟

تست روانشناسی تصویری

 تصویر یک پارچه ابریشم سیاه رنگ یا تصویر چهره یک سگ؟ کدام یک را در نگاه اول دیدید؟

پاسخ:

در نگاه اول تصویر یک تکه پارچه ابریشمی سیاه رنگ را دیدم

اگر با اولین نگاه پارچه چین خورده مشکی رنگ ابریشمی را دیدی به معنای آن است که شما اهل فکر کردن می باشید و حتا هنگام رو به رو شدن با مسائل کوچک از ابعاد بزرگ تر آن ها غافل نمی شود. از طرف دیگر شما به احتمال زیاد ترجیح میدهید که بیشتر بر اساس غرایزتان عمل کنید تا این که برای رفع مشکلات پیش آمده برنامه ریزی کنید.

در نگاه اول تصویر چهره یک سگ را دیدم

اگر اولین تصویری که دیدی چهره یک سگ می باشد به معنای آن است که شما ذاتا رهبر هستید، از آن دست رهبرانی که از نظر عاطفی و هوش هیجانی قدرتمند هستند و به اطرافیان خود مدام انگیزه میدهند تا قلب و روح خود را برای هر کاری بگذارند.

شما در تصویر بالا چه چیزی دیدید و پاسخ را تا چه اندازه نزدیک به خودتان احساس کردید؟ نظرات و تجربیات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

منبع:شایانیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود