تست شخصیت شناسی؛ تصویر و انتخاب کن تا من صاف و پوست کنده ویژگی هاتُ رووو کنم!

خودت رو بشناس!

0 3,731

اگه دوست داری که خودت رو بسنجی تا درک و شناخت بهتری نسبت به خودت داشته باشی این تست راستی کار خودته.

 این روز ها در فضای مجازی تعداد بیشماری از تست ها هوش تصویری و یا تست های شخصیت شناسی تصویری وجود داره که احتمالا بار ها هم موفق شدند تا توجه شما رو به خودشون جلب کنند. شاید در نگاه اول این تست های تصویری به نظر شما جالب و سرگرم کننده باشند و شاید هم با خودتون فکر کنید که وقت گذاشتن برای این تست ها بی فایده است و صرفا وقت شما رو هدر میدند، اما باید این رو بدونید که تست های شخصیت شناسی و روانشناسی تصویری ای که طراحی میشند اگر چه که بیشتر جنبه سرگرمی و تفریح دارند اما با این حال توانایی اون رو دارند که کمی تا قسمتی شما رو با ویژگی های شخصیتی و عواطف درونی خودتون و یا دوستانتون آشنا کنند. رفتار ما، انتخاب های ما و حتا زبان بدن ما همگی نمودی بیرونی از آن چیزی هستند که در ذهنمون اتفاق می افتند و برای همین هم این قبیل از تست ها می تونند تا حدودی کمک کننده باشند.

سوال:

با دقت به تصویر زیر نگاه کنید و بعد بگویید به نظر شما کدام یک از چهره های ترسیم شده در زیر بیشتر حس ترس و غم رو القا می کند؟ به عبارت دیگه کدام یک از این چهره ها بیشتر ترسیده است؟

تست شخصیت شناسی تصویری

پاسخ:

چهره شماره یک را انتخاب می کنم

اگر پاسخ شما چهره شما ره یک است پس به احتمال زیاد فرد محافظه کاری هستید. به مسائل بیش تر از ارزششان اهمیت میدهید و به همین خاطر هم وقتی مشکل کوچکی پیش می آید بیشتر از آن چه که باید خودتان را در مشکلات غرق می کنید و به این ترتیب برای خودتان دردسر درست می کنید؛ پس سعی کنید تا یاد بگیرید که آرام باشید و از زندگیتان لذت ببرید.

چهره شماره دو را انتخاب می کنم

 اگر انتخاب شما چهره شماره دو بوده است پس شما از جمله آن افرادی هستید که به کار خود معتاد می باشند و زمان زیادی را صرف کارتان می کنید و اصلا خوشتان نمی آید که کسی از کار شما ایراد بگیرد یا آن را ناقص بنامد. شما فرد ایده آل گری هستید که تمام تلاش خودتان را می کنید تا کاری که در دست دارید را به بهترین حالت ممکن به انجام برسانید.

شما در تصویر بالا چه چیزی دیدید و پاسخ را تا چه اندازه نزدیک به خودتان احساس کردید؟ نظرات و تجربیات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

منبع:شایانیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود