چگونگی رابطه زناشویی در حضور فرزند

0 143

چگونگی رابطه زناشویی در حضور فرزند

بسیاری از زوج ها به دلیل حضور فرزندان در زندگی از برقراری رابطه زناشویی خودداری می کنند اما می توانند با روش های صحیح مدیریت و حفظ روابط زناشویی با وجود کودکان این مشکل را حل کنند.

چگونگی رابطه زناشویی در حضور فرزند
چگونگی رابطه زناشویی در حضور فرزند

رابطه ی جنسی را از شب به صبح و زمانی که کودک خواب است موکول کنید.
 

چکیده : بسیاری از زوج ها به دلیل حضور فرزندان در زندگی از برقراری رابطه زناشویی خودداری می کنند اما می توانند با روش های صحیح مدیریت و حفظ روابط زناشویی با وجود کودکان این مشکل را حل کنند.

تعداد کلمات ۸۸۳ / تخمین زمان مطالعه ۴ دقیقه

چگونگی رابطه زناشویی در حضور فرزند    

مدیریت و حفظ رابطه زناشویی با وجود فرزندان

برقراری رابطه جنسی والدین در حضور کودکان بزرگترین خیانت و جنایت در حق کودکان است چرا که باعث تحریک و بیدار شدن زودرس غریزه جنسی کودکان و عامل تباهی و انحراف اخلاقی آن ها در آینده می شود. زندگی جنسی اغلب زوج ها با به دنیا آمدن فرزند تحت تاثیر قرار می گیرد و شور و حال خود را از دست می دهد چون ممکن است کودکان آنها را ببینند یا صدایشان را بشنوند که باعث وحشت آنها و خجالت والدین بشود. اگر شما نیز جزو آن دسته از والدینی هستید که به خاطر حضور فرزندانتان از برقراری رابطه جنسی خودداری می کنید ، با این بخش همراه شوید تا راز مدیریت و حفظ رابطه زناشویی با وجود فرزندان را بدانید.

آیا والدینی که بچه های کوچک شان را کنار خودشان می خوابانند از نظر رابطه جنسی دچار اختلال می شوند؟

معمولا والدین هنگامی که ازدواج می کنند تا زمانی که صاحب فرزند شوند با فراغ خاطر می توانند هر زمانی که دلشان بخواهد برای برقراری رابطه جنسی اقدام نمایند. اما وقتی صاحب فرزند می شوند دیگر نمی توانند به راحتی اقدام به برقراری رابطه جنسی کنند و گاهی اوقات دچار استرس می شوند و رابطه جنسی آنها به خطر می افتد.
 

از چه زمانی باید اتاق خواب کودک را جدا کرد؟

کودک در سن یک سال و نیم تا دو سالگیس توانایی لازم برای جدا خوابیدن را پیدا می کند . جدا خوابیدن کودک بر روی رشد او تاثیر گذار است و به او حس استقلال می بخشد. اگر کودک شب را در اتاق خودش سپری کند پدر و مادر می توانند روابط جنسی بدوناسترسی داشته باشند.
 

برقراری رابطه ی جنسی در حضور نوزاد

متاسفانه گاهی پدر و مادر با این تفکر که هنوز فرزندشان کوچک است و چیزی نمی فهمد اقدام به برقراری رابطه جنسی می کنند اما باید بدانید نوزادان با اینکه چیزی نمی فهمند حافظه قوی ای دارند و همه تصاویردر ذهن شان ثبت می شود و شاید فکر کنند پدرشان در حال کتک زدن و ناراحت کردن مادرشان است . برقراری رابطه جنسی در حضور نوزادعلاوه بر اینکه بر روان کودک اثر می گذارد ، باعث می شود او از پدرکینه به دل بگیرد.


مدیریت رابطه ی جنسی

تولد فرزند در زندگی مشترک زندگی را تکامل می بخشید اما رفتار ناآگاهانه پدر و مادر گاهی اوقات باعث می شود زندگی با مشکلات جدی روبرو شود مثلا گاهی اوقات زوجین به دلیل هراس از دیده شدن در مقابل کودک مدام رابطه شان را به تعویق می اندازند و همین مسئله رفته رفته باعث سردی جنسی می شود در حالی که با یک برنامه ریزی ساده می توان این مشکل بزرگ را حل کرد.
رعایت نکات زیر به والدین کمک می کند تا بتوانند با وجود فرزند رابطه جنسی برقرار کنند:

  • وقتی کودک تان خواب است و یا در خانه نیست ، اقدام به برقراری رابطه جنسی نمایید.
  • در هفته برای یک ساعت کودک را به کسی بسپارید تا بدون استرس از بیدار شدن بچه رابطه ی جنسی را برقرار کنید.
  • رابطه ی جنسی را از شب به صبح و زمانی که کودک خواب است موکول کنید.


 اگر فرزندان تصادفا شاهد رابطه زناشویی والدین شان شوند، چه برخوردی باید با آنها کرد؟

هنگامی که فرزندتان به دلیل عدم توجه شما شاهد رابطه زناشویی بود ، ضمن حفظ خونسردی، مسئولیت آن را برعهده بگیرید و هرگز فرزندتان را سرزنش نکنید تا او در خود احساس گناه نماید. آرام از فرزندتان بخواهید به اتاقش برود و سپس شما نزد او بروید .بهتر است مادر ضمن رعایت پوشش مناسب نزد او برود و با زبان ساده به او بگوید پدر و مادرها یکدیگر را دوست دارند و گاه این علاقه را با بغل نمودن به هم نشان می دهند.
لازم نیست توضیحات اضافی بدهید ، حتی اگر کودک تمایل داشت وارد جزییات شود. کودکتان را مطمئن کنید همه چیز روبراه است واحساس خوبی دارید که در کنار پدرش هستید. زیرا گاهی کودکان رفتار مشاهده شده را نوعی اعمال خشونت تعبیر می کنند.
وقتی فرزندان بزرگتر هستند و این شرایط کاملا اتفاقی ایجاد شد ، در کنار مدیریت موقعیت، لازم نیست که توضیحی برای او داده شود ولی اگر این شرایط تکرار شود، لازم است با نوجوان در اولین فرصت مناسب، درباره حریم خصوصی والدین و لزوم رعایت برخی ملاحظات (مثل در زدن یا اجازه گرفتن پیش از ورود به این حریم) صحبت شود.
 

والدین برای سلامت جنسی فرزندانشان در خانواده، چه نکاتی را باید رعایت کنند؟

والدین باید از فتارهای زیر در حضور فرزندان، پرهیز کنند:

  • از دیدن فیلم های نامناسب جنسی که در آن زنان و مردان با پوشش نامناسب دارند پرهیز نمایند.
  • از شوخی های رکیک و زننده، ایماها، اشاره ها، کنایه های جنسی اجتناب کنند.
  • از ناز و نوازش، بوسیدن و معاشقه با همدیگر در حضور فرزندان خودداری کنند.
  • از بکار بردن حرف ها، طنزها و فحش های رکیک جنسی خودداری کنند.

 
منبع : سایت نمناک 

بیشتر بخوانید :
عفت جنسی والدین در مقابل کودکان
همه چیز درباره رابطه جنسی با همسر​​​​​​​
«مراقبت جنسی» در حضور کودکان​​​​​​​

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود