چگونه با نقاشی کشیدن به آرامش برسیم؟

0 203

چگونه با نقاشی کشیدن به آرامش برسیم؟

بعضی ها همیشه در حال نقاشی کشیدن اند و این کار را لذت‌بخش‌ترین کار در دنیا می‌دانند. این مقاله به شما کمک می‌کند که لذت و آرامش را در کشیدن بیابید، حتی اگر نقاش حرفه‌ای نیستید! با ما همراه باشید.

چگونه با نقاشی کشیدن به آرامش برسیم؟
چگونه با نقاشی کشیدن به آرامش برسیم؟

نقاشی می تواند مایه آرامش روح و روان انسان باشد.
 
چکیده: بعضی ها همیشه در حال نقاشی کشیدن اند و این کار را لذت‌بخش‌ترین کار در دنیا می‌دانند. این مقاله به شما کمک می‌کند که لذت و آرامش را در کشیدن بیابید، حتی اگر نقاش حرفه‌ای نیستید! با ما همراه باشید.

تعداد کلمات ۳۰۵ / تخمین زمان مطالعه ۲ دقیقه

نقاشی کشیدن مایه آرامش انسان است

چگونه با نقاشی کشیدن آرامش بیابیم؟

۱٫ تصمیم بگیرید چی می‌خواهید بکشید. به طور معمول، نقاشی آرامش‌بخش‌تر می‌شود وقتی چیزی را بکشید که در همان لحظه به آن فکر می‌کنید. یا دقیقاً عکس آن. اگر می‌خواهید به چیزی فکر نکنید، چیزی کاملاً متفاوت را پیدا کنید و روی آن تمرکز کنید.
۲٫ زمانی که هیچ ایده‌ای به ذهن‌تان نمی رسد، بهتر است همین طوری خط خطی کنید. حتی کشیدن یک خط هم می‌تواند به شما ایده‌هایی عالی بدهد.
۳٫ فقط و فقط روی نقاشی‌تان تمرکز کنید. هر چیز دیگری را که در ذهن‌تان است، جز نقاشی‌تان بیرون بریزید و سعی کنید آنچه را که می‌کشید بو کنید، بشنوید، ببینید و احساس کنید.
 
۴٫ داستانی در مورد آنچه می‌کشید ایجاد کنید. البته اگر چیزی است که اتفاق افتاده یا دارد اتفاق می‌افتد خودش داستانی دارد. اما شما باز هم می‌توانید داستان را عوض کنید یا چیزهایی به آن اضافه کنید.

۵٫ رویا بافی چیزی است که نقاشی کشیدن را جذاب می‌کند. هر چیزی که می‌کشید کاملا خلاقیت خودتان است، حتی اگر از چیز دیگری الهام گرفته باشید. آن نقاشی کاملا مال خودتان است!
۶٫ نسخه‌های مختلفی از نقاشی‌تان ایجاد کنید. می‌توانید نسخه‌ای سیاه و سفید ایجاد کنید و بقیه را رنگ کنید. یا از وسایل مختلفی استفاده کنید. می‌توانید تغییرات کوچکی در آن ایجاد کنید و ببینید کدام را بیشتر دوست دارید.
۷٫ از بقیه بپرسید در مورد نقاشیتان چه فکری می‌کنند. اگر می‌خواهید احساس خاصی را در نقاشی‌تان نشان دهید، باید بفهمید که موفق شده‌اید یا نه.
۸٫ در حین نقاشی کشیدن خوش بگذرانید. اگر بهتان خوش نمی‌گذرد، کمی بیشتر امتحان کنید، شاید فقط امروز حال نقاشی را ندارید، همه از این روز ها دارند. دوباره فردا یا حتی چند ساعت دیگر امتحان کنید.

 

منبع: سایت «ویکی هاو»
مترجم: خانم طاهره شیخ زین الدین

بیشتر بخوانید: 
چگونه با نقاشی کشیدن ذهن خود را تقویت کنید.
کاهش استرس با نقاشی کشیدن 
با نقاشی کشیدن استرس خود را کاهش دهید.
چگونه با هنردرمانی، استرس خود را کاهش دهیم؟

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود