علاقه مردان به تماشای فیلم­ های مستهجن

0 137

علاقه مردان به تماشای فیلم­ های مستهجن

از آنجا که در جامعه ما در زمینه مسایل جنسی، آموزش رسمی وجود ندارد، مردان گاهی اوقات به دلیل کنجکاوی در این زمینه، به تماشای فیلم‌های پورنو می نشینند. نوع برخورد زنان نسبت به همسرانشان، در این مورد بسیار مهم است و اگر کمی عجولانه و هجومی در این خصوص برخورد کنند، ممکن است مشکلات زیادی را رقم بزند. با ما همراه باشید.

علاقه مردان به تماشای فیلم­ های مستهجن
علاقه مردان به تماشای فیلم­ های مستهجن

تماشای فیلم‌های مستهجن در طول زمان، موجب اختلالات جنسی در زندگی زناشویی می شود
 
چکیده: از آنجا که در جامعه ما در زمینه مسایل جنسی، آموزش رسمی وجود ندارد، مردان گاهی اوقات به دلیل کنجکاوی در این زمینه، به تماشای فیلم‌های پورنو می نشینند. نوع برخورد زنان نسبت به همسرانشان، در این مورد بسیار مهم است و اگر کمی عجولانه و هجومی در این خصوص برخورد کنند، ممکن است مشکلات زیادی را رقم بزند. با ما همراه باشید.

تعداد کلمات ۷۲۲ /  تخمین زمان مطالعه ۴ دقیقه

 
علاقه مردان به تماشای فیلم­ های مستهجن

مقدمه

گاهی اوقات خانم‌ها متوجه می­‌شوند همسرشان در لپ­تاپ شخصی و موبایل شان فیلم­های مستهجن نگاه می‌کند. گروهی از این خانم­ها، از آن پس ژست «خانم مارپل» را به خود می­گیرند؛ آن­ها به صورت لحظه ­ای موبایل شوهرشان را چک می­ کنند، تماس ­های تلفنی وی را کنترل می ­کنند، و رفت و آمدهای او را زیر نظر می­گیرند. غافل از اینکه فقط با این حساسیت­ ها خود را آزار می ­دهند و اعتماد و اطمینان به همسر خود را، که لازمه بقای زندگی زناشویی است، از دست می­ دهند.
 

 مردان در این زمینه بسیار کنجکاوند

نگاه کردن به فیلم‌های پورنو بیشتر به حس کنجکاوی آقایان در زمینه­ی مسائل جنسی برمی­ گردد. از آنجا که در جامعه ما در این حوزه، آموزش کافی وجود ندارد، آقایان از سر کنجکاوی این فیلم­‌ها را می‌بینند و تصور می­­کنند که با دیدن این فیلم‌ها علم و اطلاعاتی را که در این خصوص لازم دارند به دست می‌­آورند، در حالی‌که کاملا تصور اشتباهی است. علاوه بر این، دیدن فیلم‌ها می‌تواند برایشان لذتی هم به همراه داشته باشد. به همین دلیل هم عده‌ای از سر لذت طلبی این فیلم‌ها را مشاهده می‌کنند.
 

 خونسرد باشید

وقتی خانمی متوجه می‌شود شوهرش پنهانی فیلم و کلیپ‌های پورنوگرافی تماشا می‌کند، این که چطور با او برخورد کند، مسئله بسیار مهمی است. بنابراین لازم است همان دفعه اولی که خانم متوجه این مسئله شد، خیلی  دوستانه و صریح، می­ تواند احساس خودش را در این‌باره با آقا در میان بگذارد: « از اینکه متوجه شدم مشغول دیدن این فیلم­ ها هستی، بسیار ناراحت شدم». آقا هم باید توضیح بدهد که به چه علت این فیلم­ ها را تماشا می­ کند. در این زمان نوع بیان خانم و اینکه چطور مسئله را بیان می‌کند، مهم و تعیین‌کننده است. خانم­ ها در این شرایط نباید به شکل هجومی و پرخاشگرانه و با لحن سرزنش‌آمیز با همسرشان صحبت کنند. خانم می­تواند به همسرش بگوید: « من ناگهان ساعت ۲ شب بیدار شدم و تو را در حال دیدن فیلم مستهجن دیدم، از این بابت حس خوبی ندارم و …. » و بعد منتظر شود تا آقا به این مسئله جواب دهد.
 

همسرتان شما را دوست دارد

گاهی اوقات خانم ­ها به محض فهمیدن این موضوع، احساس چندش‌آور و ناراحت کننده ای را تجربه می کنند تا جایی که شاید حتی این مسئله رابطه جنسی‌شان را تحت تأثیر قرار دهد. اما به عقیده گروهی از روانشناسان این رویکرد نه تنها مشکل را برطرف نمی‌کند، بلکه باعث بروز مشکلات بیشتری خواهد شد. بنابراین خانم‌ها نباید از این زاویه به موضوع نگاه کنند، چون دچار ناراحتی و عذاب فراوان می‌شوند. همان‌طور که اشاره کردیم، گاهی اوقات مردها این فیلم ­ها را به دلیل کنجکاوی­ای که در خصوص مسائل جنسی دارند نگاه می‌کنند. آقایان هم باید در این موارد اقدام به دلجویی از همسرشان کنند؛ به او بگویند که دوستش دارند و بخاطر لذت نبردن از رابطه‌ی جنسی‌شان نیست که به سمت تماشای این فیلم‌ها رفته­ اند. همچنین، وی زیباست و هیچ چیزی کم ندارد. از سوی دیگر به همسرشان اطمینان دهند که برایش جایگاه و ارزش خاصی قائل هستند و از رابطه با او لذت می­برند.
.

لطفا مراقب باشید

گاهی اوقات مردان برای اینکه به خیال خود، از شما دلجویی کرده باشند، پیشنهاد می­ کنند که باهم به تماشای این فیلم­ ها بپردازید تا از نکات آموزشی آن در روابط زناشویی خود استفاده می­ کنند! ! بهتر بدانید که در این فیلم‌ها نه تنها  نکته آموزشی­ ای وجود ندارد، بلکه آن­ها مانند مواد مخدر اعتیادآور هستند؛ و این اعتیاد در طول زمان، موجب اختلالات جنسی در زندگی زناشویی می شود.

 
تهیه و تنظیم: خانم حدیثه اسفندیار 

بیشتر بخوانید :
پورنوگرافی؛ اعتیاد به تماشای تصاویر جنسی
پورنوگرافی (هرزه نگاری) اینترنتی و عوارض آن؟
شناخت آسیب‌ها و پیامدهای ناشی از مشاهده پورن
خویشتن داری در فضای مجازی چیست؟

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود