انواع خدمات شستشو و ترمیم در قالیشویی مشهد

قالیشویی مشهد
1 3,755

قالیشویی مشهد خدمات ارزنده ای در زمینه شستشوی انواع فرش، لکه برداری فرش، انجام رفو، شیرازه دوزی، خدمات ترمیمی فرش و… ارائه می دهد.

انواع خدمات شستشو و ترمیم در قالیشویی مشهد

قالیشویی مشهد خدمات ارزنده ای در زمینه شستشوی انواع فرش، لکه برداری فرش، انجام رفو، شیرازه دوزی، خدمات ترمیمی فرش و… ارائه می دهد. زمانی که می خواهیم یک قالیشویی مناسب را برای دریافت خدمات مختلف انتخاب کنیم، به چندین پارامتر مهم و اساسی توجه می کنیم. قیمت قالیشویی مشهد نیز از جمله مواردی است که در هنگام دریافت خدمات مورد توجه قرار می گیرد.

چرا قالیشویی مشهد؟

قالیشویی مشهد زیر نظر قالیشویی آوا فعالیت دارد. این مرکز سابقه قابل توجهی در زمینه شستشوی انواع فرش ماشینی، ابریشم، دستبافت، مبلمان و… دارد. همان ‌طور که می‌ دانید تخصص و تجربه در هنگام شستشوی فرش های ماشینی و دستبافت از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. مشتریان نیز تمایل دارند برای دریافت خدمات مربوط به قالیشویی، یک قالیشویی با رعایت استانداردها و تخصص و تجربه کافی در زمینه شستشو را انتخاب کنند.

به کارگیری روش های مناسب برای شستشو و لکه برداری فرش

قالیشویی مشهد با جنس فرش های مختلف به خوبی آشنایی دارد. این موضوع کمک می‌کند که تکنیک ها و ترفند های مناسبی را برای شستشوی فرش های مشتریان مورد استفاده قرار دهد. واقعیت امر در مورد شستشوی فرش ها به ویژه فرش های حساس همچون دستبافت این است که اگر روش های نامطلوب و نادرست برای شستشوی این فرش ها مورد استفاده قرار بگیرد، به بافت، جنس، تار و پود و… فرش آسیب جدی وارد می شود. به همین خاطر بسیاری از فرش ها بعد از اینکه از قالیشویی به منزل برگردانده می‌شوند، بسیار آسیب پذیر می شوند. علت این موضوع را باید در شرایط یا عوامل نادرست در شستشوی فرش ها جستجو کرد.

انتخاب مواد شوینده متناسب با نوع فرش در قالیشویی مشهد

قالیشویی مشهد، موارد لازم برای شستشوی انواع فرش ها را در نظر می گیرد. هر فرشی با توجه به جنس، تار و پود، استحکام و دوام در مقابل فرآیندهای مختلف شستشو مقاومت می کند. به عنوان مثال مواد شوینده گیاهی برای شستشوی فرش های ابریشم، گل ابریشم و دستبافت گزینه مناسبی هستند. چون این فرش ها در برابر مواد شیمیایی مقاومت ندارند. به همین خاطر در برابر آن ها سریعاً دچار تغییر کیفیت و تغییر رنگ می شوند. از طرفی ارزش این فرش ها نیز به مراتب بالا بوده و همین مسئله هرگونه آسیب یا ضرری به آن ها را غیر قابل جبران می کند. ضمن اینکه طول عمر آن ها را کاهش می دهد. این مسئله در لکه برداری فرش دستبافت اهمیت به مراتب بیشتری دارد.

حساسیت در مورد فرش های دستبافت و ابریشمی به حدی است که بسیاری از افراد از تحویل و شستشوی آن ها در قالیشویی هراس دارند. البته خدمات تخصصی اجرا شده در قالیشویی مشهد قطعاً نظر این افراد را در مورد انتخاب قالیشویی عوض خواهد کرد.

ارائه خدمات تعمیرات فرش در قالیشویی مشهد

شستشو بخش قابل توجهی از خدمات قالیشویی مشهد را به خود اختصاص می دهد. با این وجود، در این مرکز خدمات تخصصی دیگری نیز به مشتریان ارائه می شود. ممکن است فرش های شما نیاز به ترمیم، تعمیر یا بازسازی داشته باشند. به عنوان مثال دچار سوختگی شدید شده یا پاره شده باشند. تمام این موارد در قالیشویی مشهد به بهترین شکل ممکن قابل بازسازی و تعمیر هستند. این تعمیر و بازسازی زیر نظر افراد متخصص و حرفه ای انجام می شود.

تعمیرات فرش در قالیشویی مشهد
تعمیرات فرش در قالیشویی مشهد

سرعت بالا در ارائه خدمات

سرعت در انجام خدمات قالیشویی مشهد حرف اول را می زند. خوشبختانه در این مرکز تمام خدمات در موعد مقرر و تعیین شده انجام می شوند. هر نوع فرش، مبل و… که از مشتری تحویل گرفته می شود، بعد از گذشت ۲۴ یا ۴۸ ساعت به مشتری تحویل داده می شو.د ضمن اینکه بعد از تماس مشتریان با قالیشویی، گروه اعزامی سریعاً به محل مورد نظر برای دریافت فرش های مشتری مراجعه می کنند. تعداد فرش های دریافتی و موارد شستشو در یک فاکتور مجزا برای مشتری مشخص می شود. همچنین قیمت در نظر گرفته شده برای شستشو نیز در این فاکتورها تعیین می شوند.

قیمت قالیشویی مشهد
قیمت قالیشویی مشهد

بسیاری از مشتریان برای تحویل فرش ها عجله دارند. علت این موضوع نیز کاملاً مشخص است. فضا و محیط منزل بدون فرش چندان مطلوب و مناسب نیست. به همین خاطر بیشتر خانم های خانه دار تمایل دارند سریع تر فرش های خود را دریافت کنند. ضمن اینکه افرادی که معمولاً شستشوی فرش را در قالیشویی مشهد تجربه می کنند، به دنبال تغییر دیزاین منزل هستند. این در حالی است که تا زمان دریافت فرش های منزل، امکان اجرای دیزاین و دکوراسیون در محیط فراهم نمی شود.

فعالیت رسمی و قانونی قالیشویی مشهد

تمام موارد اجرایی قالیشویی مشهد به شکل کاملاً قانونی و رسمی انجام می شود. ساکنان مشهد در هر منطقه و محدوده ای می توانند با قالیشویی آوا تماس بگیرند. این قالیشویی در حداقل زمان ممکن خدمات خود را به شما ارائه می کند. چون قالیشویی آوا در نقاط مختلف شهر مشهد شعبات متعددی دارد. به همین خاطر زمان تحویل فرش ها از مشتری در مدت زمان بسیار کمی انجام می شود.

نیروی کار متخصص و باتجربه

نیروی متخصص و با تجربه به عنوان نیروی کار در قالیشویی مشهد مشغول به کار هستند. این نیرو به شکل آموزش دیده و حرفه ای در زمینه خدمات مربوط به شستشو، تعمیر، بازسازی، رفو و سایر خدمات فعالیت می کند. در واقع نیرویی که در این مجموعه مشغول کار هستند، ابداً مبتدی یا آماتور نیستند. همچنین تجربه کاری لازم در این زمینه را نیز دارند. این افراد اطلاعات لازم در مورد بافت، تار و پود و جنس فرش های مختلف را دارند و بر زمینه کاری خود کاملاً مسلط هستند. از طرفی کار خود را به شکل متعهدانه و با وجدان کاری انجام می دهند.

قیمت قالیشویی مشهد چگونه تخمین زده می شود؟

قیمت قالیشویی مشهد نیز با توجه به خدماتی که در این مرکز به مشتری ارائه می شود، تخمین زده خواهد شد. البته پارامترهای دیگری نیز در تخمین قیمت گذاری تاثیر دارند. به عنوان مثال خدماتی که در مورد فرش های حساس همچون فرش های ابریشم انجام می شود، به مراتب از قیمت بیشتری برخوردار هستند. چون زمان و دقت در نظر گرفته شده برای این فرش ها بیشتر است.

1 نظر
  1. امیر می‌گوید

    با سلام و درود قالیشویی آوا مشهد بدترین تجربه قالیشویی عمرمون بود هیچ نکته مثبتی نداشت؛
    با تاخیر آوردن و قالی خوب شسته نشده بود بعلاوه اینکه نم داشت طوری ک تا بوی نم تو خونمون رو‌گرفت با اینکه هزینه غیر متعارف گرفتن ازم وقتی هم تماس گرفتم با رفتار زشت و غیر مودبانه پرسنل و حتی تماس با مدیریت ک گوشی رو روی مشتری قطع میکنن و مشتری مداری بلد نیستن

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود