نکات طلایی برای خرید بهترین ماشین لباسشویی

0 3,769

امروزه با ورود ماشین های لباسشویی متفاوت و ارائه ویژگی های مختلف توسط آنان، گاها خرید یک ماشین خوب دشوار می شود. از همین رو در ادامه برخی از نکات طلایی برای خرید بهترین ماشین لباسشویی بیان می شود تا به شما در خرید کمک نماید.

نکات خرید ماشین لباسشویی به شما کمک می کنند تا بتوانید در بین برندها و مدل های متفاوت ماشین لباسشویی بهترین مورد را خریداری نمایید تا پاسخگوی نیاز شما باشد. امروزه با ورود ماشین های لباسشویی متفاوت و ارائه ویژگی های مختلف توسط آنان، گاها خرید یک ماشین خوب دشوار می شود. از همین رو در ادامه برخی از نکات طلایی برای خرید بهترین ماشین لباسشویی بیان می شود تا به شما در خرید کمک نماید.

راهنمای خرید ماشین لباسشویی خوب:

اگر قصد خرید ماشین لباسشویی خوب را دارید اما در انتخاب برند و مدل دچار شک و تردید هستید، توصیه می شود تا حتما نکات زیر را در نظر داشته باشید:

1-به ظرفیت ماشین لباسشویی دقت نمایید

ظرفیت به میزان وزن لباس هایی گفته می شود که ماشین می تواند در هر بار روشن شدن، آنها را بشوید. شاید در بین نکات خرید ماشین لباسشویی بتوان بیان نمود که این مورد جزء اصلی ترین فاکتورها است. عموما خریدار بر اساس تعداد افراد خانواده اقدام به انتخاب ظرفیت مناسب می نماید. اگر در خانواده شما بین 2 تا 3 نفر هستند، می توانید از ماشین های 5 کیلویی استفاده نمایید. اما اگر تعداد افراد خانواده شما بیشتر است، می توانید از ماشین های لباسشویی بزرگتر بهره ببرید.

The Ultimate Guide to Buying The Best Washing Machine - Home Special

2-توجه به نوع ماشین لباسشویی

به صورت کلی ماشین لباسشویی ها را بر اساس موتور آنها به دو بخش تسمه ای و بدون تسمه تقسیم می کنند. اگر ماشین شما به صورت تسمه ای باشد در واقع موتور پایین مخزن اصلی قرار دارد و توسط یک تسمه مخزن حرکت می نماید. این موارد دارای قیمت پایین تری هستند. البته باید در نظر داشت که لرزش و صدای زیادی نیز در حین فعالیت تولید می نمایند. اما اگر ماشین لباسشویی شما بدون تسمه باشد، موتور دستگاه در بخش پشت مخزن وجود دارد. از همین رو صدا و لرزش کمتری ایجاد می شود و برای فعالیت به انرژی کمتری نیز نیاز است. اگر بخواهیم این دو مدل را با یکدیگر مقایسه نماییم باید بدانید که مدل های تسمه ای طول عمر کمتری نسبت به مدل های بدون تسمه دارند.

3-به برچسب انرژی موجود بر روی ماشین لباسشویی خود دقت داشته باشید

هر اندازه برچسب انرژی دارای گرید و رتبه بهتری باشد، بیانگر این موضوع است که انرژی کمتری مصرف می نماید و با محیط زیست سازگار تر است. توجه داشته باشید برندهای مختلف مثل لباسشویی ال جی، لباسشویی سامسونگ، بوش و … دارای استانداردهای متفاوتی می باشند.

4-بهتر است تا ماشین لباسشویی شما دارای گواهی nsf باشد

یکی دیگر از نکات خرید ماشین لباسشویی که توجه به آن الزامی می باشد، این مورد است که ماشین مد نظر شما بهتر است که گواهی nsf داشته باشد. این گواهی بیانگر این موضوع می باشد که ماشین قادر است تا 99 درصد باکتری های مضر را از بین ببرد.

5-به سرعت چرخش ماشین لباسشویی خود دقت داشته باشید:

منظور از سرعت در واقع چرخش هایی است که مخزن در هر دقیقه انجام می دهد. هر اندازه سرعت چرخش ماشین لباسشویی بیشتر باشد، گزینه بهتری است زیرا سریع تر لباس ها را شسته و خشک می نماید.البته باید در نظر داشته باشید، ماشین هایی که دارای سرعت بالاتری هستند، قیمتشان نیز به مراتب بیشتر خواهد بود.

Six tips for buying a washing machine – Global Shop

نکات فنی برای خرید ماشین لباسشویی:

از جمله نکات خرید ماشین لباسشویی که توجه به آنها الزامی می باشد و در دسته نکات فنی نیز دسته بندی می شوند می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

  • حتما میزان مصرف خود را قبل از خرید بررسی نمایید.
  • حتما نوع استیل مخزن را بررسی نمایید زیرا این مخزن ها در ارتباط مستقیم با آب هستند و چنانچه از جنس خوبی نباشند به سرعت زنگ می زنند.
  • برخی از ماشین های لباسشویی دارای امکانات جانبی متفاوتی می باشند. به طور مثال گروهی از آنان دارای اتصال وای فای هستند که افراد را قادر می سازد از راه دور ماشین را کنترل کند.
  • در نظر داشته باشید که برخی از ماشین های لباسشویی دارای ویژگی بخار می باشند. این مورد موجب می شود تا لباس ها حین شستن بو نگیرند و لکه های عمیق نیز به خوبی حذف شوند.
  • توصیه می شود مواردی را انتخاب نمایید که کار کردن با آنها آسان باشد.

نکات خرید ماشین لباسشویی بر اساس نوع درب:

از دیگر نکات مهم در هنگام خرید ماشین لباسشویی که باید به آن دقت داشته باشید، نوع درب ماشین است. ماشین های لباسشویی بر اساس نوع درب به سه دسته درب از بالا، درب از بالا به همراه خشک کن و درب از جلو تقسیم بندی می شوند. هر کدام از این موارد دارای مزیت ها و معایبی می باشند که در زیر به آنها اشاره شده است:

  • ماشین هایی که درب آنان از بالا باز می شود و فاقد خشک کن می باشند:

نوع عملکرد مخزن های فوق به گونه ای می باشد که وقتی از آب پر می شوند، شروع به حرکت می نمایند. با این حرکت عملیات شستشو نیز انجام می شود. کار کردن با این ماشین لباسشویی ها آسان است و قیمت پایین تری نیز به نسبت گزینه های اتومات دارند. باید در نظر داشت که اندازه آنها نیز به نسبت سایر موارد کمتر می باشد. از جمله معایب ماشین لباسشویی های فوق می توان به سر و صدای زیاد تولید شده اشاره نمود.

  • ماشین لباسشویی هایی که دارای درب از بالا می باشند:

این ماشین ها دارای مکانیسم عملکردی خاصی هستند و از روش معلق شدن استفاده می نمایند. با توجه به اینکه ظرفیت آنها محدود است لذا آی کمتری نیز در آنها جای می گیرد. البته باید بیان نمود که سرعت چرخش آنان بالا است. از مزایای این ماشین می توان به ظرفیت بالا، شستن سریع و خشک کردن لباس ها پس از شستشو اشاره نمود. در مقابل می توان به چروک شدن لباس ها پس از شستشو به عنوان ایراد این ماشین ها اشاره نمود.

  • ماشین هایی که درب آنها از جلو باز می شود:

فعالیت ماشین لباسشویی های فوق به گونه ای است که وقتی از آب پر می شوند، لباس ها را به بالا و سپس به درون آب می افتند. این نوع ماشین های لباسشویی کف کمتری تولید می نمایند و به همین دلیل باید از مواد شوینده خوب و بیشتر استفاده نمود.

Your Weekend Project: How to Clean and Deodorize the Washing Machine

خلاصه نکات خرید ماشین لباسشویی:

در میان سایت های اینترنتی فروش لوازم خانگی دارای محبوبیت خاصی می باشد که هر کدام دارای تنوع کالایی زیادی هستند. با توجه به مواردی که در بالا بیان شد به صورت خلاصه برای خرید یک ماشین خوب لازم است تا فاکتورهای زیر را بررسی نموده و در ذهن داشته باشید:

  • دارای قابلیت اجرای برنامه های مختلف همچون آبکشی مجدد، شستشوی سریع، چرخش بیشتر، حالت خشک کن و مواردی از این قبیل را داشته باشد.
  • دارای قابلیت تنظیمات سفارشی باشد. به عبارت دیگر بتوانید هر نوع لباسی را با توجه به جنس و مدل آن بشویید.
  • ماشین لباسشویی را خریداری نمایید که دارای کمترین سر و صدا باشد. برای این مورد می بایست از موتورهای اتومات استفاده نمایید.
  • مخزن ماشین از مواد ضد زنگ و استیل ساخته شده باشد
  • امکان کنترل دمای آب با توجه به لباس های مختلف وجود داشته باشد.
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود