بهترین قرص های ماشین ظرفشویی خارجی

0 3,885

برای شست و شوی ظرف ها در ماشین ظرفشویی نیاز به خرید قرص های ماشین ظرفشویی با کیفیت است. در این مقاله بهترین قرص‌های ماشین ظرفشویی خارجی را معرفی کرده ایم.

زمانی که برای اولین بار ماشین‌های ظرفشویی به بازار آمدند، به سرعت در میان مردم محبوب شدند. وقت برای مردم ارزش بسیاری داد و همگان ترجیح می‌دهند، به جای اختصاص وقت برای ظرف شستن به انجام کارهای مهم تر بپردازند و برای شستن ظروف از ماشین ظرفشویی استفاده کنند. علاوه بر موضوع وقت، شستن ظروف در ماشین ظرفشویی بسیار بهداشتی است. در شستن ظروف با دست مایع ظرفشویی روی ظروف باقی می‌ماند و در دراز مدت سلامت انسان را به خطر می‌اندازد. برای شستن ظروف در ماشین ظرفشویی می‌توان از قرص ماشین ظرفشویی یا ژل ماشین ظرفشویی استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم چند نمونه از بهترین قرص‌های ماشین ظرفشویی خارجی را معرفی کنیم.

قرص ماشین ظرفشویی چیست؟

قرص ماشین ظرفشویی ترکیبی از آنزیم‌ها و موادی است که برای شستن ظروف در ماشین ظرفشویی مناسب است. انتخاب قرص ماشین ظرفشویی بسیار مهم است، زیرا باید قرصی را انتخاب کنید که علاوه بر اینکه به ماشین ظرفشویی آسیب نمی‌رساند، به هیچ وجه روی ظروف باقی نمانده و ظروف کاملا تمیز و براق شوند.
استفاده از قرص ماشین ظرفشویی بهتر از ژل و یا مواد پودری است. ژل‌های ظرفشویی به ظروف چرب می‌چسبند و پس از شست وشو ممکن است روی ظروف باقی بمانند، پودرها هم خاصیت پراکندگی دارند، اما قرص ماشین ظرفشویی خارجی به دلیل وجود آنزیم‌های متنوع علاوه بر تمیز کردن ظروف به هیچ وجه روی ظروف باقی نمی‌ماند. حالت فشرده آنها  باعث می‌شود در طی فرآیند شست وشو در آب داغ حل شوند. قرص ماشین ظرفشویی را می‌توانید داخل محفظه ماشین قرار دهید و یا مستقیما داخل ماشین بیاندازید، در هر دوحالت به دلیل شکل و مواد تشکیل دهنده در طی شستن ظروف کاملا حل شده و تمام می‌شود. وجود مواد شوینده روی ظروف اگرچه با چشم دیده نشود و یا با دست احساس نشود، اما به دلیل اینکه در فرآیند طبخ غذا با مواد خوراکی مخلوط میشوند مواد سمی تولید می‌کنند و برای انسان بسیار خطرناک هستند.
قرص‌های ماشین ظرفشویی در انواع مختلف و برندهای بسیاری در بازار وجود دارند. سعی کنید همیشه دنبال بهترین‌ها باشید. با انتخاب قرص ماشین ظرفشویی مناسب، طول عمر ظروف و ماشین ظرفشویی شما بیشتر می‌شود. برندهایی مانند فیری، فینیش، پریل ، کلارو ، ال جی ، اورو ، بوش ، زیرووات و زیمنس از برندهای ایرانی و خارجی است، اما اگر یک بار قرص ماشین ظرفشویی خارجی را استفاده کنید به طور وضوح تفاوت‌ها را خواهید دید و مصرف کننده دایمی خواهید شد. قرص ماشین ظرفشویی فیری یکی از برندهای خارجی معتبر است که همانند قرص ماشین ظرفشویی فینیش توانسته است، جایگاه خود را به خوبی تثبیت کند. در ادامه به معرفی قرص فینیش و فیری به عنوان دوبرند معروف می‌پردازیم.

قرص ماشین ظرفشویی فیری

قرص ماشین ظرفشویی فیری

قرص فیری یکی از برترین شوینده‌ها برای استفاده در ماشین ظرفشویی است. این برند معتبر و جهانی دارای انواع مختلف در بسته بندی‌های ویژه با تعدادهای متنوع است، هرکدام را که انتخاب کنید همواره نتیجه موردنظر و دلخواه خود را می‌گیرید و از عملکرد آن راضی هستید. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد قرص ماشین ظرفشویی فیری این است که پس از هربار شستشو فیلتر دستگاه را به طور کامل جرم‌گیری می‌کند. این ویژگی را به ندرت می‌توان در قرص‌های دیگر پیدا کرد از مزایای این ویژگی این است که علاوه بر افزایش عمر، دیگر ماشین ظرفشویی بوی بد نمی‌گیرد. پس از استفاده از قرص فیری ظروفی خوشبو، تمیز، درخشان و بدون هیچ لکه ای خواهید داشت و دیگری نیازی به استفاده از جلادهنده ها ندارید.

قرص ماشین ظرفشویی فینیش

قرص ماشین ظرفشویی فینیش

برند فینیش یکی دیگر از برندهای معتبر قرص ظرفشویی است که خوشبختانه در تمام فروشگاه‌ها و مراکز خرید در دسترس است. اگر یک مهمانی ویژه دارید، که برای مهمان‌ها کلی غذاهای خوشمزه وچرب تدارک دیدید پایان لذت بخش این مهمانی قطعا استفاده از قرص ماشین ظرفشویی فینیش است، که بعد از اتمام شست وشو ظرف‌ها را ببینید و لذت ببرید. خاصیت چربی زدایی قرص فینیش جادویی است و همتا ندارد. با استفاده از این قرص همواره ظروفی براق، تمیز و سفید خواهید داشت. این قرص نیز در بسته بندی های مختلف وجود دارد که می‌توان به قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل کوانتم در تعدادهای 24،48 و بیشتر اشاره کرد. همه چیز برای راحتی شما مهیاست کافی است اراده کنید و از تمیزی ماشین ظرفشویی و ظروف خود لذت ببرید.

قرص های ماشین ظرفشویی خارجی را از کجا بخریم؟

با توجه به اینکه متاسفانه در کشورمان بسیاری از محصولات خارجی به صورت فیک و تقلبی تولید و به فروش می رسد برای خرید این محصولات حتما باید به فروشگاه های معتبر و دارای مجوز مراجعه کنید. یکی از این فروشگاه ها یامی کالا می باشد. اکثر کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی یامی کالا، اجناس خارجی هستند که عرضه آنها به سبب ارتباط و تعامل شرکای این فروشگاه با شرکت‌های وارد کننده و همچنین بازار عمده فروشی در داخل، به پایین‌ترین قیمت صورت می‌گیرد. یامی کالا همچنین با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت یکی از فروشگاه های محصولات خارجی معتبر است که به صورت اینترنتی محصولات خود را به فروش می رساند. برای خرید محصولات آرایشی، بهداشتی و غذایی خارجی از یامی کالا، کافیست به آدرس این فروشگاه به نشانی اینترنتی www.yummykala.com مراجعه کنید.

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود