نتایج ناگوار افراط و تفریط در ابراز علاقه

0 3,877
ابراز علاقه زیاد چه پیامدهای منفی دارد؟
توجه داشته باشید که افراط و تفریط در انجام هر کاری می تواند اثرات منفی به پیامد های ناگوار برای شما به ارمغان آورد. این موضوع می تواند در ابراز علاقه زیاد نیز شامل شود.

یکی از اشتباهات طرفین ایجاد محبت برخی اوقات گفتن زیادی واژه های محبت آمیز مانند دوستت دارم می باشد. هر چند این افراد قصد سویی از گفتن این عبارات ندارند و فکر می کنند که می توانند با این کار ابراز علاقه خود را به طرف مقابل نشان دهند. اما در برخی موارد ابراز علاقه زیاد می تواند نه تنها مفید نباشد بلکه مضر هم است. در روابط خود با مخاطب خود می باید گفتار و رفتار نشان دهنده یک موضوع باشند تا بتواند پایدار و اثرات مثبتی را به جای بگذارد. اما آنچه در این مقاله مورد بحث قرار خواهد گرفت پیامد های ابراز علاقه زیاد می باشد که گاهی اوقات می تواند بسیار آسیب زننده باشد. پس از شما دعوت می کنیم تا در ادامه مطلب همراه ما و دیگر خوانندگان آن باشید.

ابراز علاقه زیاد و اثرات سویی که می گذارد

   پیامد های دوست داشتن زیادی

برخی افراد برای عشق ورزیدن به طرف مقابل خود از الگو های نادرستی استفاده می کنند که این کار نه تنها در روابط آنها اثر خوبی نمی گذارد بلکه مخرب رفتار عاطفی آنها نیز می باشد. و منجر به تنهایی و داشتن احساس ناخوشایند در طرفین می شود. از جمله مواردی که در ابراز علاقه باید طرف مقابل شما از آن باخبر شود در زیر آمده است.

زدن حرف دل و نیاز خود به طرف مقابل

ابراز علاقه زیاد

برخی افراد با نزدن حرف دل و نگفتن نیاز خود به طرف مقابل خود روابط خود را به گونه ای دچار خدشه می کنند. با توجه به این که نمی توان حرف های گفتنی را تا مدت زیادی در دل نگه داشت بنابراین می باید حرف های زدنی را با طرف مقابل خود در میان بگذارید و از مخفی کردن آنها بپرهیزید. باید طرف مقابل شما نیز خواسته های شما را بداند تا عشق ورزیدن یک طرفه نبود و موجب ابراز علاقه زیاد از سمت یک طرف نشود که اثرات و پیامد های منفی به بار آورد.

گاهی عشق ندهید تا عشق دریافت کنید

دوست داشتن زیاد

برخی از افراد برای ثابت و پایدار دانستن رابطه عاطفی خود بر این باورند که حتما می باید در این رابطه دهنده عشق باشند تا بتوانند رابطه عاطفی خود را حفظ کنند (۱۱ دلیل خراب شدن رابطه عاطفی). اما باید بدانید نوع صحیح برقراری ارتباط های عاطفی با توجه به دو طرفه بودن آن به گونه ای است که هر دو طرف می باید از لحاظ عاطفی سیراب شوند. تا بتوانند به ادامه مسیر عاطفی و زندگی خود در این روابط امیدوار باشند.

بگذارید گاهی اوقات تنها باشند برای جلوگیری از  ابراز علاقه زیاد

ابراز علاقه زیاد

در مواقعی که طرف مقابل شما نیاز دارد تنهایی را تجربه کند شما با ابراز علاقه زیاد می توانید باعث بالا رفتن فشار های عصبی وی شوید. شما نباید نگران این موضوع باشید چرا که طرف مقابل شما پس از گذراندن این حالت دوباره به رابطه قبلی با شما باز خواهد گشت. اگر گاهی اوقات حس می کنید که در به وجود آمدن مشکلی مقصر شما هستید می توانید این موضوع را با طرف مقابل خود در میان بگذارید تا این گونه این شخص نیز در پذیرفتن اشتباهات خود بتواند به راحتی عمل کند.

 

 

منبع:آرگـــامـــگ

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود