افشای راز تلخ زن تنها توسط پسر تهرانی + عکس

0 4,129

پسر شیشه ای برای سرقت از خانه همسایه دست به قتل پیرزن تنها زد

رکنا: قتل پیرزن تنها در شرق تهران فاش شد. این قتل که نزدیک به یکسال قبل رخ داده بود با تلاش پلیس رازگشایی شد. پسر شیشه ای بخاطر سرقت دست به قتل زده بود اما بعد از قتل بخاطر استرسی که داشت سرقت را انجام نداد و بعد از چند ماه سکوت در بازداشت پلیس به قتل پیرزن تنها اعتراف کرد.

 8 مرداد سال گذشته بود که ماموران کلانتری 190 مجیدیه در جریان قتل زن تنهایی قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

تیم پلیسی با حضور در صحنه جرم با جسد پیرزن تنها روبرو شدند و بهم ریختگی داخل خانه فرضیه قتل با انگیزه سرقت پیش روی ماموران قرار گرفت.

قتل زن تنها در شرق تهران

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل و تیم تشخیص هویت برای بررسی و شناسایی عامل جنایت در محل جنایت حضور پیدا کردند.

بررسی های ابتدایی نشان از آن داشت که زن تنها با روسری خفه و به قتل رسیده است و داخل خانه بهم ریختگی زیادی وجود داشت اما هیچ اثری از سرقت نبود و کارآگاهان احتمال دادند قاتل برای صحنه سازی اقدام به بهم ریختگی خانه کرده است.

بازداشت تنها مظنون در پرونده قتل زن تنها

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران پلیس آگاهی تهران به پسر جوانی که در طبقه چهارم ساختمان محل جنایت زندگی می کرد مشکوک شدند و در تحقیقات میدانی پی بردند که پسر جوان اعتیاد شدید به مواد مخدر شیشه دارد.

مهران برای تحقیقات بیشتر دستگیر شد اما ادعا می کرد که در ماجرا قتل پیرزن تنها نقشی نداشته و بیگناه است تا اینکه پس از چند ماه سکوت را شکست و روز دوشنبه 21 تیرماه به قتل پیرزن تنها اعتراف کرد.

مهران در اعترافاتش گفت: اعتیاد به مواد مخدر شیشه دارم و روز حادثه تصمیم به سرقت گرفتم و چون می دانستم زن همسایه تنها زندگی می کند به جلوی در خانه شان رفتم و در خانه را به صدا در آوردم. وقتی پیرزن تنها در را باز کرد بدون هیچ مقدمه ای دست روی دهانش گذاشته و او را به داخل خانه کشاندم اما او سعی داشت با جیغ و فریاد همسایه ها را صدا بزند که مجبور شدم با روسری که به سر داشت او را خفه کنم.

وی افزود: ترسیده بودم و استرس داشتم و شروع به جستجو در خانه کردم تا وسیله با ارزشی سرقت کنم اما چون می ترسیدم با سر و صداهایی در زمان گشتن در خانه به گوش می رسید همسایه ها به ماجرا مشکوک شوند به سرعت از خانه خارج شدم.

بنا بر این گزارش، پسر جوان برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس ویژه قتل در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود