واریز یارانه نقدی 3 میلیون تومانی از این تاریخ | این افراد منتظر یارانه نقدی جدید باشند

0 3,716

جزئیات واریز یارانه جدید دولت منتشر شد.

یارانه نقدی | بیش از 20 میلیون نفر مهر ماه آخرین یارانه نقدی خود را دریافت کردند. نرخ جدید یارانه نقدی به زودی اعلام خواهد شد. افزایش صددرصدی یارانه نقدی دهک های پایین. از امسال یارانه نقدی هدفمند خواهد شد

مدیرکل خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها اعلام کرد: تا کنون بیش از ۳ هزار نفر از مادران دانشجو برای دریافت تسهیلات فرزندآوری (طرح دردانه) ثبت نام کرده اند.

نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها در راستای عملیاتی شدن سند ملی ازدواج دانشگاهیان با همکاری معاونت فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و بنیاد ۱۵ خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اجرای نخستین طرح ملی ایران جوان با هدف تکریم زوج‌های دانشجوی دارای فرزند با عنوان «دردانه» در دانشگاه‌های سراسر کشور را آغاز کرد.

در این طرح به زوج‌های دانشجوی دارای فرزند متولد ۱۴۰۱، تسهیلات و هدایایی از جمله کارت هدیه برای مادر، سپرده مخصوص فرزند و وام قرض الحسنه اعطا می‌شود.

دانشجویان واجد شرایط می‌توانند جهت اطلاع از جزئیات بیشتر طرح و شرایط ثبت نام به سامانه https://ezdevaj.nahad.ir / بخش دردانه مراجعه کنند.

حجت السلام سیدمحمد هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت اجرای طرح «دردانه» در دانشگاه‌ها گفت: برنامه «دردانه» ویژه مادران دانشجو است که براساس این طرح، خدماتی به فرزند و مادر ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: براساس این طرح یک حساب بانکی برای فرزند ایجاد شده و یک کارت هدیه به مادر ارائه می‌شود و همچنین یک تسهیلات بانکی در اختیار آنها قرار می‌گیرد که برای دریافت آن به بانک طرف قرار داد معرفی می‌شوند.

مدیرکل خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها افزود: برای خانواده نیازمند نیز یک سری «بسته حمایتی سیسمونی» پیش بینی شده است براساس آن دانشجویانی که شاید وضعیت مالی خوبی نداشته باشند، این پک حمایتی سیسمونی ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: تا کنون حدود ۳ هزار نفر از دانشجویان در طرح دردانه ثبت نام کرده‌اند، بیش از یک هزار نفرتاکنون برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند، برخی تسهیلات اعلامی را دریافت کرده و برخی در نوبت دریافت هستند./ مهر

واریز یارانه نقدی 1 میلیون تومانی برای این دهک ها

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از پرداخت ما‌به‌التفاوت مستمری دی مددجویان سازمان بهزیستی خبر داد.

علیرضا انجلاسی اظهار کرد: با همراهی دولت و مجلس شورای اسلامی مستمری مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور 30 درصد افزایش یافت که از آبان ماه به حساب مددجویان مستمری بگیر واریز شد.

وی با بیان این که ما‌به‌التفاوت مهرماه مستمری مددجویان امروز واریز شد، گفت: این ما به التفاوت برای خانواده‌های یک نفره یک میلیون 260 هزار ریال، خانوارهای دونفره یک میلیون 800 هزار ریال برای خانوارهای سه نفره 2 میلیون و 520 هزار ریال، برای خانوارهای چهار نفره سه میلیون و 240 هزار ریال و خانوارهای پنج نفره و بالاتر 3 میلیون و 960 هزار ریال پرداخت شده است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور با بیان این که مستمری مددجویان از مهرماه 30 درصد افزایش داشته است در خصوص مبالغ جدید مستمری مددجویان گفت: با افزایش 30 درصدی مستمری نسبت به شهریور ماه در خانوارهای یک نفره از 420 هزار به 546 هزار تومان، در خانوارهای دونفره از 600 هزار به 780 هزار تومان، در خانوارهای سه نفره از 840 هزار به یک میلیون و 92 هزار تومان، در خانوارهای چهار نفره از یک میلیون و 80 هزار به یک میلیون و 404 هزار تومان و در خانوارهای پنج نفر و بیشتر از یک میلیون و 320 هزار به یک میلیون و 716 هزار تومان مستمری افزایش و در آبان ماه واریز شده است./تسنیم

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود