وام فوری 200 میلیون تومانی بلاعوض با شرایط فوق العاده | بدون ضامن و سپرده تا سقف 200 میلیون وام بگیرید

0 3,712

مشتریان بانک گردشگری با استفاده از طرح «پارسا» این مجموعه امکان دریافت وام 200 میلیون تومانی را دارند. این تسهیلات به دارندگان سپرده قرض الحسنه بانک گردشگری پرداخت می‌شود.

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند. مجلس طرح وام فوری ازدواج را تصویب کرد.

 متقاضیان دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک گردشگری، در صورتی امکان درخواست برای این مبلغ تسهیلات را دارند که حداقل چهار ماه از مدت زمان خواب سپرده آن‌ها گذشته باشد. این وام  قرض الحسنه بوده و تنها دو یا چهار درصد کارمزد به آن تعلق می‌گیرد. افرادی امکان دریافت این تسهیلات را دارند که ضامن رسمی به بانک ارائه دهند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات هم به 36 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت آن، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 555 هزار و 550 تومان است. مجموع رقم تسهیلات و سود آن به 200 میلیون و 99 هزار و 800 تومان می‌رسد.

درباره اهداف بانک گردشگری و دستاوردهای آن بیشتر بدانید

بانک گردشگری از سال 1389 با هدف حداکثر کردن منافع پایدار و بلندمدت سهامداران از طریق ارائه خدمات نوین اعتباری و مالی در سراسر کشور فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک بر صنعت گردشگری تاکید دارد و به دنبال حداکثر کردن سهم فعالیت‌های اعتباری و مالی در این بخش است. هم اکنون این مجموعه انواع محصولات و خدمات الکترونیک، عمومی و ویژه را به مشتریان واجد شرایط حقیقی و حقوقی ارائه می‌دهد.

بانک گردشگری تاکنون موفق به کسب رتبه 55 صد شرکت برتر ایران در سال مالی 94، تندیس سومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی 90، نشان زرین برند پایدار با رویکرد مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی، تندیس برتر پنجمین اجلاس جهانی نشان برتر در حوزه برندینگ و مشتری مداری و … شده است.

اشخاصی که کمبود نقدینگی دارند، در صورتی که حداقل سه ماه از افتتاح سپرده وی در بانک شهر گذشته باشد، می‌تواند برای وام 50 میلیون تومانی این مجموعه درخواست دهد. حداکثر سود این وام 18 درصد بوده و سقف مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. در صورتی که فرد امتیاز لازم را برای دریافت وام کسب کرده باشد، نیازی به ارائه ضامن ندارد. ضمانت اصلی برای این نوع تسهیلات، اعتبارسنجی متقاضی و داشتن اعتبار شغلی است.

با توجه به نرخ  وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 1 میلیون و 807 هزار و 620 تومان است. کل سود تسهیلات 15 میلیون و 74 هزار و 312 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 65 میلیون و 174 هزار و 312 تومان خواهد بود.

مختصری درباره خدمات بانک شهر

بانک شهر سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون انواع خدمات مجاز بانکی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. هدف این بانک از ابتدای فعالیت خود تامین نیاز شهرداری‌ها به اعتبارات کلان، تامین نقدینگی و سرمایه و پوشش هزینه‌ها و مخارج شهر در راستای تحقق توسعه شهری و تجربه خودکفایی این نهادها بود.

این بانک طی سال‌های فعالیت خود توانسته تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی ایران سال 1394، نماد نهمین کنفرانس بین المللی برند، سیمرغ زرین مدیر برتر سال 1393 و … را به دست آورد.

وام فوری ۳۰۰ میلیونی در طرح آنی بانک تجارت

بانک تجارت در طرح آنی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان، وام فوری پرداخت می‌کند. نرخ سود تسهیلات آنی بانک تجارت با توجه به نرخ سود سپرده و میزان تسهیلات درخواستی، بین ۴ تا ۱۸ درصد متغیر است.

ضمانت این وام نیز با مسدودی سپرده است و ابطال این سپرده قبل از سررسید منوط به تسویه کامل مبلغ وام است. این سپرده نیز به مشتریان سود پرداخت می‌کند. با این وجود مشتری می‌تواند با انتخاب خود سود پنج، ۱۰ و ۱۵ درصد دریافت کنند.

هر قسط این وام با سود هفت درصدی و بازپرداخت ۳۶ ماهه نیز به ۹ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان می‌رسد. به علاوه متقاضیان این وام با دوره بازپرداخت ۶۰ ماهه و سود چهار درصدی، ماهانه پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قسط پرداخت می‌کند.

متقاضیان این وام ۳۰۰ میلیون تومانی در نهایت معادل ۳۳۰ میلیون تومان به بانک تجارت پرداخت می‌کنند.

پرداخت سود 23 درصدی در بانک ها

تاکنون 17 بانک و موسسه اعتباری مجوز انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار با نرخ سود 23 درصدی را دریافت کرده‌اند. با این نرخ سود اگر 100 میلیون تومان در بانک سپرده‌گذاری کنیم، چقدر سود می‌گیریم؟

تاکنون 17 بانک و موسسه اعتباری مجوز انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار با نرخ سود 23 درصدی را دریافت کرده‌اند.

بنابر اعلام بانک مرکزی، بانک‌های ملی ایران، مسکن، رفاه کارگران، توسعه تعاون، خاورمیانه، پاسارگاد، پارسیان، سینا، سامان، اقتصاد نوین، شهر، ایران‌زمین، سرمایه، گردشگری، ایران و ونزوئلا و همچنین مؤسسات اعتباری نور و ملل، بانک‌ها و مؤسسات اعتباری هستند که تاکنون از بانک مرکزی مجوز انتشار این اوراق را دریافت کرده‌اند و از امروز می‌توانند پس از تجهیز شعب نسبت به انتشار اوراق نامبرده اقدام کنند.

مجوز انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری عام در نشست روز سوم دی‌ماه سال جاری هیئت عامل بانک مرکزی تصویب و در همان روز به شبکه بانکی کشور ابلاغ شد.

در بین بانک‌هایی که از این پس به سپرده‌ها سود 23 درصد پرداخت می‌کند، نامی از بانک‌های معروفی مثل آینده، سپه، ملت، تجارت، کشاورزی و … نیست. باید دید در روزهای آینده این بانک‌ها نیز پرداخت چنین سودهایی را شروع می‌کنند.

سود سپرده 100 میلیون تومانی چند؟

البته بانک‌ها می‌توانند چنین اوراقی را منتشر کنند و الزامی برای آن وجود ندارد. اگر شخصی در یکی از 17 بانکی که سود 23 درصد پرداخت می‌کند، سپرده گذاری کند، چقدر سود می‌کند؟

به طور مثال فردی مبلغ 100 میلیون تومان روی اوراق گواهی سپرده با سود 23 درصد سپرده‌گذاری می‌کند. در 6 ماه اول سال که ماه‌ها 31 روزه است، بانک باید به این فرد ماهانه یک میلیون و 953 هزار تومان سود بدهد.

از آنجایی در حال حاضر در نیمه دوم سال قرار داریم، بانک‌ها باید در ماه‌های باقی مانده مبلغ یک میلیون و 890 هزار تومان سود پرداخت کنند. در حال حاضر خرید این اوراق یک سرمایه گذاری کم ریسک محسوب می‌شود.

البته اگر سپرده گذار بخواهد قبل از زمان سررسید دارایی خود را بردارد، با نرخ 10 درصد در بازار پول بازخرید می‌شود. در این صورت سود ماهانه یک میلیون و 890 هزار تومانی به 821 هزار تومان کاهش می‌یابد.

البته این اوراق فقط به اشخاص حقیقی ایرانی بالای 18 سال مجاز داده می‌شود. مدت این اوراق حداکثر یک ساله است و بانک و موسسه اعتباری می‌تواند ضمن رعایت سقف مدت تعیین‌شده، این اوراق را با سررسیدهای مختلف کمتر از یک سال منتشر کند.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود