مسیرهای مسدود و پرترافیک کشور کدام است؟

وضعیت راه ها؛

0 3,712

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به کاهش تصادفات جاده ای در مقایسه با مدت مشابه پارسال گفت:هم اکنون گره ترافیکی در محور‌های مواصلاتی کشور گزارش نشده است.

صدا و سیما: فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی در حاشیه بازدید از ایستگاه نوروزی پلیس در محور اصفهان-شیراز با بیان اینکه خودرو‌ها در تمامی جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور به راحتی تردد می‌کنند گفت: هم اکنون در هیچکدام از مسیر‌ها مسدودی و گره ترافیکی نداریم، اما به دلیل تراکم خودرو‌ها در برخی جاده‌ها کندی تردد گزارش شده است.

سردار حسین اشتری از افزایش ۵۰ درصدی سفر‌های نوروزی هم خبر داد و پیش بینی کرد:تا روز سیزدهم فروردین وضعیت سفر‌ها به همین گونه ادامه داشته باشد.

وی با اشاره خدمت رسانی پلیس به مسافران نوروزی تا نیمه فرودین از رانندگان و مسافران نوروزی خواست زمان برگشت خود را از سفر زمان بندی کرده و یک یا دو روز زودتر حرکت خود را آغاز کنند ، همچنین افرادی که روز فروردین 14 آغاز روز کاری یا تحصیلی آنها نیست برگشت خود را به بعد از تعطیلات موکول کنند.

وی با بیان اینکه تراکم خودرو‌ها به سمت شمال، جنوب و استان خراسان رضوی است اضافه کرد: علت اصلی واژگونی و تصادف خودرو‌ها خستگی و خواب آلودگی راننده‌ها بوده است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ادامه داد:آمار تصادفات در مقایسه با مدت مشابه پارسال هفت درصد و آمار جان باختگان ناشی از حوادث رانندگی هم ۲۲ درصد کاهش داشته است.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود