تدابیر بهداشتی برای بازگشایی مدارس صورت گرفته است

وزیر آموزش و پرورش:

0 3,790

وزیر آموزش و پرورش گفت: تمامی تدابیر بهداشتی برای بازگشایی مدارس در مهرماه صورت گرفته است و خانواده‌ها نگران نباشند چون هیچ کاری در این خصوص، بدون هماهنگی با وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا انجام نخواهد شد.

ایرنا: محسن حاجی میرزایی در بیان جزئیات بازگشایی مدارس و نیاز حضوری بودن آموزش از اول مهر افزود: دور بودن طولانی مدت دانش‌آموزان از مدارس تبعات و آسیب‌های جدی به دنبال دارد؛ لذا مطابق پروتکل های وزارت بهداشت، بازگشایی مدارس از اول مهرماه انجام خواهد شد.

وی استقبال کادر آموزش و فرهنگیان کشور از طرح واکسیناسیون مطلوب توصیف و اضافه کرد: واکسیناسیون همکاران فرهنگی،تا اواخر مردادماه در سراسر کشور، ادامه خواهد داشت.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: در این طرح، قرار است؛ رانندگان سرویس‌های مدارس، مربیان مهدهای کودک و هر فردی که در مجموعه آموزش و پرورش و در کادر مدرسه فعالیت دارد، واکسینه شود.

وی در پاسخ به این سوال که واکسیناسیون فرهنگیان اجباری است یا اختیاری، بیان کرد: ما خدمات لازم را برای واکسینه کردن تمام فرهنگیان فراهم کرده ایم و از سوی دیگر با توجه به حضوری بودن مدارس، توصیه می‌شود حتما واکسن بزنند.

تا معرفی وزیر آموزش و پرورش بعدی و کسب رای اعتماد از مجلس وزیر فعلی در راس این وزارتخانه باقی می ماند.

فهرست وزرای کابینه جدید تا پایان مردادماه معین می شود.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود