هنگام خرید پرده از این نکات مهم غافل نشوید

0 3,850

این مطلب روانشناسی به شما در خرید پرده خانه کمک می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوا:ن، پرده ها یک اتاق را ایجاد می کنند اما فقط در صورت انتخاب صحیح این اتفاق رخ می‌دهد همچنین وقتی صحبت از پنجره می شود مباحثی همچون رنگ و پارچه ، طول و آستر و ساخت سفارشی مطرح است.

بنابراین ما در مورد محدود کردن گزینه ها و انتخاب پرده های مناسب برای خانه شما از چند طرفدار حرفه ای مشاوره خواستیم.

۱۰ نکته مهم که باید هنگام خرید پرده به آن‌ها توجه کنید

رنگ و پارچه

پارچه یک قسمت اساسی در انتخاب پرده است ، زیرا حکایت از عملکرد خوب و نگه داشتن پرده شما در طول زمان دارد، طراح Suysel DePedro Cunningham از Tilton Fenwick می گوید: “اگر آنها بیش از حد سنگین باشند ، ممکن است هنگام کشیدن کاملاً خرد شوند ؛ باید خیلی سبک باشند و به خوبی سقوط نکنند.”

لانا لارنس که معاون رئیس پرده پردازی آنتونی لارنس-بلفایر است و با طراحانی مانند الکسا همپتون و کیتی ریدر کار می کند ، پیشنهاد می کند پارچه ها را  در نمایشگاه پارچه نگه دارید. او می گوید: “آن را مانند آکاردئون در قسمت بالا چین بزنید و اجازه دهید آن را بپوشاند.” “اگر مثل یک تکه کرینولین شروع به شعله ور شدن کند ، به راحتی روی پنجره نمی افتد.”

همچنین، به یاد داشته باشید که نور خورشید با گذشت زمان پارچه ها را محو می کند.

۱۰ نکته مهم که باید هنگام خرید پرده به آن‌ها توجه کنید

آلیس گوئرسیو ، معاون توسعه محصول در Kravet ، می گوید: “هنوز هم  اگر دوست دارید اغلب اتاق های خود را عوض کنید کانینگهام پیشنهاد می کند که به سراغ رنگ های خنثی بروید زیرا کم رنگ شدن آنها نسبت به رنگ های دیگر کمتر است و احتمالاً با دکوراسیون اتاق ترکیب می شود.

وقتی صحبت از مواد می شود، پارچه های پارچه ای ، ابریشمی ، ابریشم مصنوعی و مخمل بهترین گزینه برای استفاده در درمان پنجره هستند ، زیرا تمایل دارند بهترین حالت را داشته باشند. او می گوید: “ابریشم مصنوعی بیشترین دوام را دارد.” و در یک اتاق مخصوصاً آفتابی ، ابریشم مصنوعی به سرعت ابریشم واقعی خراب نمی شود.

برخی از پارچه ها می توانند به جلوگیری از سرما کمک کنند. بسیاری از هتل ها از جیر ، مخمل ، ملیله یا توید استفاده می کنند زیرا وزن آنها به جلوگیری از نور و گرما کمک می کند. با این وجود تقریباً هر پارچه ای را می توان با دست انداز ، یک ماده نمدی ضخیم و عایق ، در هم آمیخت. و در هم آمیختن – یک تکه پارچه بین لایه و پارچه صورت لیز خورده است – همچنین می تواند به طولانی شدن عمر پرده ها کمک کند.

لارنس می گوید: “اگر ابریشم بدون خط باشد ، می پوسد.” کانینگام اضافه می کند: “آستر و خط کشی چیزی است که بدن و سیری آنها را به پرده می دهد.”

۱۰ نکته مهم که باید هنگام خرید پرده به آن‌ها توجه کنید

قبل از اینکه نوار اندازه گیری را انجام دهید ، تصمیم بگیرید که دوست دارید پرده ها از پنجره چه ارتفاعی بلند داشته باشند. کانینگام می گوید: “پانل های آویزان بالاتر از پنجره ، حس ارتفاع را به اتاق می دهند.” طراحان اغلب پرده هایی را در حدود شش اینچ بالاتر از قاب پنجره آویزان می کنند ، اما برای ظاهری چشمگیر ، برخی بالاتر می روند.

هنگام اندازه گیری عرض پنجره، حتماً چهار تا هشت اینچ را از دو طرف اضافه کرده و تعداد کل را دو برابر کنید تا از پر بودن پرده اطمینان حاصل کنید. لارنس می گوید: “بنابراین در هنگام باز شدن پرده ها شیشه های زیادی از پنجره را مسدود نخواهید کرد ، و مانع آنها نخواهد شد.”

اگر قصد دارید از پرده ها برای خاموش نگه داشتن آفتاب استفاده کنید ، این سانتی متر اضافی در اطراف محیط پنجره شما نیز به جلوگیری از هرگونه نور خزنده کمک می کند.

درمان های خارج از قفسه و پنجره های سفارشی

 پنجره ای سفارشی مزایای بسیاری را به همراه دارد: شما می توانید ابعاد را به اندازه پنجره خود تنظیم کنید و مانند یک لباس کاملاً متناسب ، ظاهری متناسب با آن ایجاد کنید. پانل های سفارشی دارای گزینه های طراحی بی پایان ، از مواد گرفته تا سبک هدر هستند. با این گزینه ها ، تفاوت قیمتی قابل توجهی با صفحات پرده خارج از قفسه وجود دارد.

اگر پرده های سفارشی فقط در بودجه شما نیست ، کانینگهام پیشنهاد می کند کمی بیشتر پول برای درمان پنجره های خرده فروشی با کیفیت بالا صرف کنید. او و شریک زندگی اش ، آن ماکسول فاستر ، پرده های پارچه ای پارچه ای سنگین وزن Restoration Hardware را دوست دارند.

ماشین لباسشویی

تعیین کنید آیا قصد خرید فقط پرده های تمیز خشک یا ماشین لباسشویی را دارید – این در درازمدت باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود. به گزارش Consumer Reports ، بخاطر داشته باشید که می توانید پرده های با کیفیت را با تلاش برای شستن خودتان ، آنها را خراب کنید.

۱۰ نکته مهم که باید هنگام خرید پرده به آن‌ها توجه کنید

مشاوره در خانه

 برخی از شرکت ها ، مانند میسی ، یک مشاور به خانه شما می فرستند تا به شما کمک کند در مورد رنگ ها ، بافت ها و پایان هایی که کاملاً متناسب با طرح شما هستند تصمیم بگیرید – صرفه جویی در چند سفر به فروشگاه.

اگر کار آنلاین را ترجیح می دهید ، پیشنهادات طراحان با خدمات طراحی داخلی آنلاین مانند Laurel و Wolf را بگیرید که به شما کمک می کند تا با طراحان حرفه ای پرده های مناسب فضای خود را انتخاب کنید. بعد از آن ، لیست خرید به شما داده می شود و وسایلی که انتخاب می کنید مستقیماً به درب منزل تحویل داده می شوند.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود