بارش برف و باران در جاده‌های ۱۳ استان

0 3,868

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محور های مواصلاتی ۱۳ استان خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت و گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور اظهار کرد: بر اساس بررسی هایی که انجام شد تردد در محور های شمالی چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در هر دو مسیر رفت و برگشت روان است. همچنین محور چالوس و آزادراه های تهران-شمال و قزوین-رشت دارای بارش برف و باران و محورهای هراز و فیروزکوه فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورهای مواصلاتی کشور، گفت: ترافیک در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا مهرویلا سنگین است.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور گفت: شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، همدان، قزوین، البرز، تهران و مازندران هستیم. همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان های ایلام، کرمانشاه و گیلان نیز گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از پیش بینی بارش برف و باران در برخی از محور های مواصلاتی کشور خبر داد و گفت: بارش در جاده های استان های شمالی و غربی کشور پیش بینی شده است. بر همین اساس به رانندگان توصیه می کنیم که حتما حین تردد در جاده ها تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند و از سالم بودن سیستم گرمایش خودرو اطمینان حاصل کنند.

وی افزود: رانندگان باید سرعت مطمئنه را رعایت کرده و زمان بیشتری برای سفر پیش بینی کنند تا از عجله و شتاب حین رانندگی جلوگیری شود.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود