آشنایی با روش دانلود و نصب سیستم عامل آیپد (iPad OS)

0 3,834

شرکت اپل از سیستم عامل آیپد (iPad OS) به صورت انحصاری رونمایی کرد. ما قصد داریم شما را با روش دانلود و نصب سیستم عامل آیپد آشنا کنیم.

سیستم عامل آیپد رسما منتشر شد و تقریبا تمامی کاربران تبلت اپل باید سیستم عامل خود را بروزرسانی کنند. چندی پیش روش نصب سیستم عامل iOS 13 را آموزش داده و هم‌اکنون قصد داریم روش دانلود و نصب سیستم عامل آیپد را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم.

هم‌اکنون تمامی کاربران اپل می‌توانند اولین نسخه سیستم عامل iPad را در تبلت خود دانلود نمایند. برخلاف نسخه‌های بتا که بارگیری آن بسیار دشوار بود، بروزرسانی سیستم عامل iPad همانند دانلود و نصب iOS 13 بوده و بسیار آسان است. در نظر داشته باشید که متاسفانه آیپدهای قدیمی همانند  Air iPad اصلی ، iPad Mini 2 و iPad Mini 3 نمی‌توانند سیستم عامل iOS خود را ارتقاء دهند. در این قسمت از مقاله روش دانلود و نصب سیستم عامل iPad را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش خواهیم داد.

۱: تهیه پشتیبان از تبلت

در صورتی که می‌خواهید سیستم عامل آیپد خود را دانلود کنید، توصیه ما به شما این است که از نسخه فعلی سیستم عامل خود پشتیبان تهیه کنید؛ بدین ترتیب می‌توانید در صورت اشتباه یا ناقص بودن بروزرسانی، تنظیمات، برنامه‌ها و داده‌های iPad خود را بازیابی کنید.

۲: دانلود و نصب سیستم عامل آیپد

در ابتدا برای انجام بروزرسانی باید به وای فای متصل شوید، سپس وارد قسمت Settings دستگاه خود شده و از آنجا به General رفته و گزینه Software Update را انتخاب نمایید. با انتخاب گزینه Software Update، سیستم عامل iPad شما بروزرسانی (ورژن iPadOS 13.1) را انجام خواهد داد. با توجه به اینکه بروزرسانی موجود، اولین نسخه از سیستم عامل iPad می‌باشد، ممکن است تا تکمیل شدن مدتی طول بکشد. توجه داشته باشید که قابلیت‌های Dark Mode و منوی Today که در این نسخه از سیستم عامل بارگیری خواهند شد، جلوه زیبا و ارزشمندی به iPad شما خواهند بخشید.

همراهان عزیز وب سایت گوشی سنتر، امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در زمینه دانلود و نصب سیستم عامل iPad در اختیارتان قرار دهیم. شما می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: گوشـی سنتـر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود