گوشی جدید نوکیا با پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ وارد بازار می شود

0 3,800

گوشی نوکیا ۹٫۲ (Nokia 9.2) قرار است در سال ۲۰۲۰ میلادی معرفی شود. اینطور که پیداست، گوشی جدید نوکیا دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ است.

شرکت اچ ام دی گوشی هوشمند پرچمدار نوکیا ۹ PureView را در MWC 2019 معرفی کرد. انتظار داشتیم این اسمارت فون که به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز بود، در اواسط سال ۲۰۱۹ با مدل ۹٫۱ PureView و پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ راهی بازار شود، اما مشخص شد تا سال ۲۰۲۰ قرار نیست نوکیا ۹٫۱ PureView را مشاهده کنیم.
با این که قبلا هم اعلام شد این مدل با پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ جدید کوالکام در MWC 2020 معرفی خواهد شد، به تازگی یکی از منابع نزدیک نوکیا تایید کرد، گوشی هوشمند پرچمدار نسل بعدی نوکیا ۹٫۱ PureView قرار نیست تا سه ماهه دوم ۲۰۲۰ معرفی شود.
گویی HMD و نوکیا می‌خواهند برای ایفا ۲۰۲۰ این گوشی هوشمند پرچمدار را آماده کنند. از آن جایی که نوکیا ۹٫۱ معرفی نشد، برای سال ۲۰۲۰ ممکن است گوشی هوشمند نوکیا ۹٫۲ را با پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ معرفی کند.
گوشی نوکیا 9.2
در رویداد دسامبر کوالکام نوکیا تایید کرد سال ۲۰۲۰ میان رده با پشتیبانی شبکه ۵G تحت عنوان نوکیا ۸٫۲ یا نوکیا ۷٫۲ را با پردازنده اسنپدراگون ۷۶۵G عرضه خواهد کرد. به هر حال به جز نوکیا ۹ جدید که تا نیمه دوم ۲۰۲۰ معرفی نخواهد شد، سایر میان رده‌های جدید اچ ام دی در MWC 2020 حضور خواهند داشت.

منبع: گوشـی سنتـر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود