۵ مورد از بهترین بازی های مزرعه داری برای اندروید و iOS

0 991

بازی های مزرعه داری طرفداران زیادی دارد و می‌تواند برای گیمرها نشاط به همراه داشته باشد. ما شما را با ۵ مورد از بهترین بازی های مزرعه داری آشنا خواهیم کرد.

علاقه‌مندان به دنیای گیم و بازی های موبایل کم نیستند و روز به روز هم بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود که همین مسئله توانسته باعث شود استودیوهای بازی سازی مختلفی ایجاد شوند و فعالیت خود را آغاز نمایند. یکی از بازی های موبایل که آرامش زیادی را به کاربران خواهد بخشید، بازی مزرعه است. با انتخاب و نصب یکی از بازی های مزرعه داری ، خود را در یک سرزمین رویایی خواهید داد و فصل جدیدی را در زندگی خود آغاز خواهید کرد؛ یک زندگی ایده‌آل که بدون تردید با گیاهان و حیوانات سر و کار خواهید داشت و با فروش محصولات و تولیداتی که در مدیریت شما به ثمر نشسته‌اند، موفقیت‌های بعدی را به دست خواهید آورد، اما آیا می‌دانید کدام یک از بازی های مزرعه می‌تواند جذابیت بیشتری داشته باشد؟ ما در این مقاله قصد داریم بهترین بازی های مزرعه و بازی کشاورزی که سرشار از نشاط است را به شما معرفی کنیم.

۱: بازی Tiny Sheep

بهترین بازی های مزرعه داری برای اندروید و iOS - 1 بهترین بازی های مزرعه داری برای اندروید و iOS - 1

یکی از زیباترین و بهترین بازی های مزرعه که پویایی آن می‌تواند هر کاربری را برای ساعت‌ها مجذوب خود کند، بدون تردید بازی مزرعه Tiny Sheep است. این بازی به شما اجازه می‌دهد در سرزمین جدید خود گوسفندان زیادی را پرورش دهید.

اگر بخواهیم هدف اصلی بازی مزرعه موبایل Tiny Sheep را به شما توضیح دهیم، خرید گوسفند و مدیریت زندگی آن‌ها است؛ شما می‌توانید با پرورش آن‌ها و سپس به دست آوردن پشم آن‌ها، منابع زیادی را به دست آورید تا در نهایت باعث پیشرفت مزرعه شوید. تیم توسعه‌دهنده این بازی مزرعه توانسته جزئیات گرافیکی را بسیار دقیق رقم بزند و این مسئله هیچ تاثیری در محیط کاربری ساده آن ندارد.

توجه داشته باشید که بازی Tiny Sheep تعداد کمی آگهی را درون برنامه نمایش خواهد داد و حتی ویژگی‌هایی هم برای خرید شما در دسترس قرار دارد؛ باید تاکید شود که آگهی‌ها به تعداد زیاد نمایش داده نخواهند شد و هیچگونه مزاحمتی نخواهند داشت.

یکی از سوالاتی که ممکن است برای کاربران ایجاد شود را می‌توان سریع بودن بازی و اعتیاد آور بودن آن دانست، اما باید بدانید چنین ویژگی‌هایی ندارد، ولی می‌تواند تا حد زیادی شما را سرگرم کند.

لینک دانلود: اندروید – iOS

۲: بازی Hay Day

بهترین بازی های مزرعه داری برای اندروید و iOS - 2 بهترین بازی های مزرعه داری برای اندروید و iOS - 2

یکی از بازی های قدیمی و محبوب مزرعه داری را بدون تردید می‌توان Hay Day دانست که سال‌های زیادی است توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند و سطح موفقیت خود را افزایش دهد. با این که بازی Hay Day شباهت زیادی به FarmVille دارد، اما توانسته سبک خاص خود را حفظ کند.

شما می‌توانید پس از نصب بازی و ورود به آن، سرزمین و مزارع کشاورزی خود را در اختیار داشته باشید و هر روز با تلاش خود، آن را گسترش دهید. یکی از ویژگی های جذاب این بازی را می‌توان فعال بودن خودکار دانست؛ در حقیقت حتی اگر وارد بازی هم نشوید، سیستم به طور خودکار مزارع و کارهای شما را مدیریت می‌کند تا مبادا لحظه‌ای مزرعه شما نتواند رشد لازم را به دست آورد.

هنگامی که وارد بازی می‌شوید، به راحتی می‌توانید از سود به دست آمده محصولات کشاورزی و دامی، حیوانات و ابزارهای موردنیازتان را خریداری نمایید که همه و همه می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند، اما بدون این که بخواهید لحظه‌ای استرس داشته باشید.

یکی دیگر از ویژگی‌های این بازی را می‌توان نداشتن محدودیت در چینش مزرعه دانست. به عنوان مثال شما می‌توانید بخش‌های مربوط به دامپروری مزرعه را در هر قسمتی که می‌خواهید قرار دهید تا بدین ترتیب، ظاهر شکیلی را فراهم کنید که قطعا در روحیه شما برای ادامه بازی مزرعه Hay Day نقش خواهد داشت.

بد نیست بدانید این بازی مزرعه علاوه بر داشتن امکانات و قابلیت خرید درون برنامه‌ای، تبلیغات زیادی را هم نمایش نخواهد داد و کاربرانی که نسخه رایگان را در اختیار دارند، می‌توانند با راحتی خیال، کار خود را ادامه دهند.

لینک دانلود: اندروید – iOS

۳: بازی Egg, Inc

یکی دیگر از بهترین بازی های مزرعه داری را می‌توان Egg, Inc دانست و تمام کاربرانی که آن را دانلود و نصب کرده‌اند هم جذاب بودن آن را تایید می‌کنند. افرادی که علاقه زیادی به زیبایی شناسی بازی دارند، قطعا نمی‌توانند از این بازی دل بکنند، زیرا ظاهر جذاب و آرامش بخش آن می‌تواند به راحتی ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

به عنوان یک بازی که تقریبا به صورت کاملا خودکار در پس زمینه اجرا می‌شود، هدفی به غیر از سرگرم کردن شما و ساخت یک مرغداری و تبدیل آن به یک ماشین سودآور عظیم ندارد.

روش هایی که می‌توانید از آن‌ها برای افزایش سودآوری مرغداری خود استفاده کنید را می‌توان موارد زیر دانست:

  • برای تخم‌گذاری بیشتر روی صفحه ضربه بزنید.
  • تحقیق درباره فن‌آوری‌های جدید پرورش مرغ
  • ارتقاء ساختمان مرغداری

اگر چه این بازی ظاهری زیبا دارد، اما متاسفانه همین سادگی باعث می‌شود تا فقط ۱۰ دقیقه در شب آن را بازی کنید. با توجه به این که همه چیز در این بازی به صورت خودکار است، اساسا هیچ انتخاب رایگانی برای گیمر باقی نمی‌ماند.

لینک دانلود: اندروید – iOS

۴: بازی Blocky Farm

بهترین بازی های مزرعه داری برای اندروید و iOS - 6 بهترین بازی های مزرعه داری برای اندروید و iOS - 6

آیا به دنبال بهترین بازی مزرعه داری هستید که به Hay Day شباهت داشته باشد، اما از نظر ظاهر متفاوت به نظر برسد؟

بازی Blocky Farm را می‌توان یک شبیه ساز کشاورزی رایگان برای اندروید و iOS دانست. توجه داشته باشید که بازی مزرعه داری برای کامپیوتر را هم می‌توان تمام این موارد دانست، اما برای اجرای آن‌ها نیازمند شبیه ساز اندروید خواهید بود که در گذشته روش نصب آن‌ها را در وب سایت گوشی سنتر قرار دادیم.

باید توجه داشته باشید که تفاوت زیادی میان بازی Blocky Farm و Hay Day وجود ندارد و هر دو بازی روش‌های یکسانی برای رشد مزرعه دارند، اما مهم‌ترین تفاوت آن‌ها را می‌توان در سبک گرافیک پیکسلی بازی Blocky Farm دانست.

در حقیقت انتخاب شما میان این دو بازی به نظر شما مبنی بر گرافیک بر می‌گردد و این رابطه مستقیم با علاقه‌مندی شما دارد.

لینک دانلود: اندروید – iOS

۵: بازی Farm Heroes Saga

آخرین بازی در لیست مقاله ما درباره بازی های مزرعه داری را می‌توان بازی Farm Heroes Saga دانست. این بازی را نمی‌توان مشابه سایر موارد دانست، زیرا هدف اصلی مطابقت میوه‌ها و سبزیجات در صفحه بازی شطرنجی است.

هنگامی که شما سه یا تعداد بیشتری سبزیجات از یک نوع را پشت سر هم قرار دهید، آن‌ها از روی نقشه پاک خواهند شد. امتیازات به دست آمده از این مسابقات به سمت نمره کلی شما حرکت می‌کند که در نهایت باعث ارتقاء سطح بازی خواهد شد.

در هر صورت می‌توان بازی Farm Heroes Saga را برای گروهی خاص دانست که لازم است علاقه‌مند به بازی‌هایی در سبک شطرنجی باشند.

لینک دانلود: اندروید – iOS

کشاورزی اهمیت زیادی در زندگی ما دارد و آشنا شدن با سختی‌ها و جذابیت‌های آن می‌تواند واقعا دلچسب باشد، علی‌الخصوص اگر این بازی را برای کودکان نصب کنید. بدون تردید بازی های مزرعه داری را می‌توان بازی های موبایل مناسب برای کودکان دانست.

همراهان عزیز وب سایت گوشی سنتر، امیدواریم توانسته باشیم بهترین بازی های مزرعه را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: گوشـی سنتـر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود