آموزش ساده دانلود و نصب iOS 13 ؛ گوشی آیفون خود را بروزرسانی کنید

0 362

شرکت اپل از سیستم عامل آی او اس ۱۳ رونمایی کرد و هم اکنون قصد داریم روش دانلود و نصب iOS 13 در گوشی های آیفون را نشان دهیم.

بالاخره سیستم عامل iOS 13 برای گوشی‌های اپل منتشر شد. بارگیری و نصب این سیستم عامل برای کاربران اپل کاملا رایگان است، اما متاسفانه تمامی گوشی‌های اپل از این سیستم عامل پشتیبانی نمی‌کنند. به طور کلی، گوشی های آیفون ۱۱ پرو ، آیفون ۱۱ پرو مکس و آیفون ۱۱ از این سیستم عامل بهره می‌برند، اما سرنوشت سایر گوشی های اپل چه خواهد شد؟ ما در این بخش قصد داریم دانلود و نصب iOS 13 در گوشی های آیفون را آموزش دهیم.

روش دانلود و نصب iOS 13

همانطور که گفته شد، همه گوشی های آیفون قادر به نصب این نسخه از سیستم عامل iOS نیستند. در حقیقت گوشی آیفون ۶S و نسخه های قدیمی‌تر از آن، iPad Air 2 و نسخه های قدیمی‌تر، iPad mini 4 جدید و iPhone SE نمی‌توانند ورژن جدید سیستم عامل iOS را بارگیری کنند. توجه داشته باشید که آیپد های جدید شما هم قادر به دریافت این نسخه نیستند، زیرا در تاریخ ۳۰ سپتامبر، سیستم عامل iPadOS به صورت اختصاصی برای آن‌ها منتشر خواهد شد. در صورتی که آیفون شما با سیستم عامل iOS 13 سازگاری دارد، مطابق با مراحل زیر عمل کنید.

تهیه پشتیبان از آیفون قبل از نصب آی آو اس ۱۳

دانلود و نصب iOS 13 دانلود و نصب iOS 13

در صورتی که قصد دارید نسخه ۱۳ سیستم عامل iOS را نصب کنید، توصیه وب سایت گوشی سنتر به شما کاربران محترم این است که در ابتدا از آیفون خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. با تهیه نسخه پشتیبان، می‌توانید در صورت بروز هرگونه اشتباه یا مشکل، تنظیمات، برنامه‌ها و داده‌های گوشی خود را به حالت عادی (نسخه پیش فرض iOS  برگردانید.

دانلود و نصب از صفحه تنظیمات

همانطور که می‌دانید، ابتدایی‌ترین کار برای دانلود را می‌توان متصل شدن به WiFi دانست. پس از انجام این کار، به قسمت Settings گوشی آیفون رفته و از آنجا وارد بخش General شده و گزینه Software Update را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه، آپدیت سیستم عامل iOS دستگاه شما انجام خواهد شد. این فرآیند به کمی زمان نیاز دارد و بسته به قدرت اینترنت شما ممکن است چند دقیقه یا حتی چند ساعت طول بکشد.

کار آپدیت سیستم عامل آی او اس ۱۳ تمام شد، تبریک می‌گوییم.

همراهان عزیز وب سایت گوشی سنتر، امیدواریم توانسته باشیم روش آپدیت سیستم عامل جدید اپل را به خوبی در اختیار شما قرار داده باشیم. شما می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: گوشـی سنتـر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود