۱۰ ویژگی باور نکردنی آیفون ۱۱

0 3,850

ویژگی های باور نکردنی آیفون جدید شما را تشویق به خرید آیفون ۱۱ می کند.

گوشی­های جدید اپل آیفون ۱۱، ۱۱Pro و ۱۱ Pro Max پیشرفت­های چشم­گیری در دوربین خود دارند، از جمله لنز فوق عریض، night mode، دوربین پیشرفته برای گرفتن سلفی، و همچنین تغییرات زیادی در عمر باتری، سخت افزار و دیگر برنامه ­ها.

ارزان ترین قیمت آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس

سالی دیگر، با معرفی آیفونی دیگر. آیفون ۱۱، آیفون ۱۱Pro، و آیفون ۱۱ Pro Max هر کدام قیمتی به ترتیب ۶۹۹ دلار، ۹۹۹ دلار و ۱۰۹۹ دلار دارند، که در روز ۲۰ سپتامبر وارد بازار می­شوند.

خرید آیفون ۱۱ – بخریم یا نخریم؟

با وجود اینکه این گوشی­ها از نظر ویژگی­های ظاهری تغییرات بسیار خوبی داشته­ اند اما تغییر در عملکرد آن­ها به مراتب مهم­تر است. یکی از بزرگترین این تغییرات استفاده از ۳ دوربین در آیفون­های ۱۱ Pro  و ۱۱ Pro Max است. هر سه آیفون دارای قابلیت Night mode هستند و همچنین عمر باتری در آن­ها افزایش داشته است.

همچنین با این گوشی­ها از این پس سلفی را به صورت اسلوموشن بگیرید. اما اگر انتظار دارید که این گوشی نسل ۵G را پشتیبانی کند باید تا سال ۲۰۲۰  منتظر بمانید.

۱- استفاده از سه دوربین

آیفون ۱۱ Pro  و آیفون ۱۱ Pro Max دارای سه دوربین هستند که با زاویه­ای پهن­تر و با استفاده از لنزهای telephoto عکاسی را برای شما لذت بخش­تر می­کنند. این دوربین­ها دارای سنسورهای ۱۲MP، یک زاویه دید ۱۲۰ درجه و قابلیت اپتیکی بالاتری هستند و قادرند در هر عکس جزییات را ۴ برابر بیشتر نشان دهند. همچنین کیفیت بالاتری برای فیلمبرداری دارند و عکس­هایی عالی در نور کم می­گیرند.

۲- قابلیت Night Mode

11 2 - 10 دلیل برای خرید آیفون 11 پرچمدار جدید اپل 11 2 - 10 دلیل برای خرید آیفون 11 پرچمدار جدید اپل
حالت شد در عکاسی با آیفون ۱۱

پیش از خرید آیفون ۱۱ با قابلیت جدید Night Mode آشنا شوید. این قابلیت زمانیکه هوا تاریک است یا نور کمی برای عکاسی وجود دارد به صورت خودکار فعال می­شود تا عکس­هایی روشن تر و بهتر بگیرد. شما می­توانید آن را به صورت دستی فعال کنید یا روی حالت اتوماتیک قرار دهید و در مکانی که نور مناسبی وجود ندارد عکس­هایی زیبا و با جزییات بیشتر بگیرید. فقط مراقب باشید که چیزی روی فریم دوربین حرکت نکند.

۳- قابلیت Quick Take

11 1 - 10 دلیل برای خرید آیفون 11 پرچمدار جدید اپل 11 1 - 10 دلیل برای خرید آیفون 11 پرچمدار جدید اپل

وقتی دارید عکس می گیرید و همزمان در حال حرکت هم هستید و می­خواهید یک لحظه ناب رو ثبت کنید، این قابلیت بسیار پرکاربرد خواهد بود. برای اینکه بتوانید سریع فیلم بگیرید فقط کافیست دکمه shutter دوربین را نگه دارید تا فیلمبرداری شروع شود.

۴- دوربین Ultra Wide

11 4 - 10 دلیل برای خرید آیفون 11 پرچمدار جدید اپل 11 4 - 10 دلیل برای خرید آیفون 11 پرچمدار جدید اپل

یکی از ویژگی هایی که خودم هم خیلی خوشم اومد و به نظر من گوشی آیفون جدید را جذاب تر کرد قابلیت دوربین Ultra Wide بود که اگر تصمیم به خرید آیفون ۱۱ داشته باشم تنها دلیلش همین است. این قابلیت به شما اجازه می­دهد دیدی بزرگتر از فریم دوربین خود داشته باشید و آن­ را ثبت کنید. همچنین به شما اجازه می­دهد با دید بازتری فیلم بگیرید و بتوانید همزمان با قابلیت اپتیکی ۴X روی هر قسمتی که می­خواهید زوم کنید.

۵- ویژگی Super Retina XRD Display

11 2 - 10 دلیل برای خرید آیفون 11 پرچمدار جدید اپل 11 2 - 10 دلیل برای خرید آیفون 11 پرچمدار جدید اپل

در حالیکه آیفون ۱۱ همچنان از صفحه LCD استفاده می­کند، آیفون ۱۱ Pro  و آیفون ۱۱ Pro Max از قابلیت جدید OLED با لمس Super Retina XRD displayبهره می­برند که ۱۵ درصد کمتر از دیگر حالت­ها انرژی مصرف می­کند. پیکسل­های آن ۲ میلیون بار فشرده تر و ۱۲۰۰ نیت برابر درخشان­تر هستند که موجب می­شود تصاوید داینامیک را بهتر ببینید.

۶- تراشه A13 Bionic

11 5 - 10 دلیل برای خرید آیفون 11 پرچمدار جدید اپل 11 5 - 10 دلیل برای خرید آیفون 11 پرچمدار جدید اپل

در همه آیفون­های جدید از این تراشه استفاده شده است. این تراشه ۸٫۵ میلیارد ترانزیستور دارد و CPU آن قادر است در هر ثانیه بیش از ۱ تریلیون پردازش انجام دهد. همچنین در گوشی­های ۱۱ Pro  و ۱۱ Pro Max شخصیت­های انیمیشنی طبیعی تر دیده میشن. شاید این هم یکی از دلایل خرید آیفون ۱۱ باشد.

۷- افزایش طول عمر باتری در آیفون جدید

11 3 - 10 دلیل برای خرید آیفون 11 پرچمدار جدید اپل 11 3 - 10 دلیل برای خرید آیفون 11 پرچمدار جدید اپل

عمر باتری در سری­ جدی گوشی­های ایفون افزایش یافته است . باتری آیفون ۱۱ یک ساعت بیشتر از آیفون XR، آیفون ۱۱ Pro چهار ساعت بیشتر از آیفون XS و ایفون ۱۱ Pro max پنج ساعت بیشتر از آیفون XS Max طول عمر دارد.

۸- Hi-Key Mono Portraits

11 1 - 10 دلیل برای خرید آیفون 11 پرچمدار جدید اپل 11 1 - 10 دلیل برای خرید آیفون 11 پرچمدار جدید اپل

حالت portrait به شما این اجازه را می­دهد که بتوانید از بین فریم لنزهای wide  و telephoto یک حالت را انتخاب کنید و چند عکس­ را با دیدی بازتر به صورت همزمان بگیرید. همچنین قابلیت عکس­برداری سیاه و سفید از چهره هم به آن اضافه شده که به آن High-Key Mono گفته می­شود، که چهره شما را با رنگ­بندی ویژه فیلتر می­کند.

۹- دوربین منحصر به فرد سلفی

قابلیت­های ویدیویی گوشی­های جدید تغییرات زیادی داشته است،اما در آیفون ۱۱ دوربین جلو  مجهز به سنسوری با مگاپیکسل بهتری شده، که توانایی چرخش به حالت landscape را دارد. به علاوه این قابلیت را پیدا کرده که فیلم­هایی با کیفیت ۴K از شما بگیرد و حالت اسلوموشن هم به آن اضافه شده است. اپل می­خواهد با این قابلیت­ها کاربران را برای سلفی گرفتن از لحظات شیرین زندگیشان ترغیب کند.

۱۰- ترکیب و آمیختگی عمیق

در کنار همه این پیشرفت­ها و قابلیت­هایی چون dark mode، مدل­های pro  آیفون اکنون دارای ویژگی دیگری که deep fusion گفته می­شود هستند. این قابلیت با استفاده از Machine learning  در نور کم یا متوسط عکس­برداری می­کند، و ۹ عکس قبل از اینکه شما دکمه shutter را فشار دهید می­گیرد، بعد آن­ها را با استفاده از neural engine به کار رفته در گوشی که به گفته فیل شیلر ” Computational photography mad science” نام دارد آن­ها را با هم ترکیب می­کند.

به نظر شما خرید آیفون ۱۱ که گوشی جدید شرکت اپل هست با توجه به مشخصات این گوشی که در بالا بیان کردیم می تواند مفید باشد؟ آیا کنفرانس اپل با چیزی که شما انتظار داشتید همجهت بود؟

منبع: عصـر آی تی

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود