۷ هزار شکایت مردمی از مدارس

0 3,712

مدیر کل رسیدگی به شکایات و تخلفات وزارت آموزش و پرورش، گفت: در ۶ ماه گذشته بیش از ۷ هزار شکایت مردمی از مدارس داشتیم که ۸۰ درصد آن‌ها رسیدگی شده و به نتیجه رسیده است.

شبکه خبر: خانم زهرا مظفر در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، افزود: بیشتر شکایات درباره دریافت وجه در زمان ثبت نام از اولیاء و آزمون ورودی مدارس استعداد‌های درخشان و تخلفات اداری و استخدامی بوده است.
وی گفت: دریافت وجه از اولیاء به بهانه کمک به مدرسه در شرایطی که مدارس تعطیل هستند، هیچ وجاهت قانونی ندارد.
مدیر کل رسیدگی به شکایات و تخلفات وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: خانواده‌هایی که از نحوه آموزش مجازی معلم و مدرسه فرزندشان گله‌مند هستند، می‌توانند به ادارات آموزش و پرورش گزارش کرده و یا به سامانه shekayat.medu.ir مراجعه و شکایت خود را ثبت کنند و در اسرع وقت به شکایت آن‌ها رسیدگی شود.
خانم مظفر تصریح کرد: گزارش‌هایی از مردم درباره کندی شبکه شاد داشتیم که این گزارش‌ها جمع بندی شده و در اختیار وزیر آموزش و پرورش برای رفع مشکل قرار گرفته، که وی قول داده است تا هفته آینده این مشکلات را برطرف خواهد کرد.
وی خاطر نشان کرد: مدارس موظفند مابه التفاوت شهریه آموزشی و سرویس مدارس سال قبل را به خانواده‌ها بازگردانند و برگه‌ای را هم به مدارس برای بازگشت وجه شهریه و سرویس داده ایم که در صورت بازرسی باید به رویت بازرسان برسد.
مدیر کل رسیدگی به شکایات و تخلفات وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: دریافت وجه از اولیاء در مدارس غیر دولتی برای هزینه اینترنت و آموزش مجازی تخلف است و این هزینه باید از شهریه مصوب مدرسه که در زمان ثبت نام از این از اولیاء گرفته شده است، پرداخت شود.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود