سریال خوشنام قسمت ۱۰ دهم (دانلود و پخش آنلاین)

0 3,769

دانلود قسمت ۱۰ سریال خوشنام قسمت ۱۰ دهم شبکه یک/با کیفیت عالی HD و حجم کم تماشا و پخش آنلاین خوشنام قسمت ۱۰ رایگان .

سریال خوشنام محصول ماه رمضانی 1401 شبکه یک می باشد.

کارگردانی این مجموعه کمدی برعهده «علیرضا نجف زاده» به تهیه کنندگی «احمد زالی» و نویسندگی «سعید نعمت الله» در 30 قسمت ساخته شده است.

داستان سریال خوشنام

نویسندگان این مجموعه طنز و کمدی در خلاصه داستان این سریال نوشته اند؛ از مکافات عمل غافل مشو، گندم از گندم بروید جو ز جو !

ساعت پخش و تکرار

سریال خوشنام از روز یکشنبه 14 فروردین 1401 هر شب ساعت 22 از شبکه یک سیما بروی آنتن می رود و تکرار آن 1:50 بامداد ، 08:45 صبح و 15:15 ظهر است

[vplayer id=’235343′]

 

حمید لولایی، هومن حاجی عبداللهی، عباس جمشیدی‌فر، شهره لرستانی، فریده سپاه‌منصور، سحر ولدبیگی، امیر کربلایی‌زاده، امیر غفارمنش، رضا

فیاضی، مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، خسرو احمدی، نیلوفر رجایی‌فر، رابعه مدنی و … در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نام عوامل سریال خوشنام

● تهیه کننده: احمد زالی

● کارگردان علیرضا نجف زاده

● فیلمنامه اولیه: محسن کیایی، علی کوچکی

● فیلمنامه نهایی: فهیمه سلیمانی

هومن حاجی عبداللهی بازیگر مجموعه های پایتخت در این سریال نقش شهرام را بازی می کند. شهره لرستانی هم نقش مادر شهرام را بر عهده دارد .

شهره لرستانی در نقشی متفاوت، ایفاگر کاراکتر «پروین» مادر «شهرام» است و بی تردید با توجه به تجربه و توان ایشان شاهد اجرایی جذاب از خانم لرستانی هم خواهیم بود.

فریده سپاه منصور نیز بعد از سال ها در شرایط سخت کرونایی به تلویزیون برگشته و ایفاگر نقش «مهربان» مادربزرگ «شهرام » است. او را نیز در حال و هوایی متفاوت با همیشه خواهیم دید.

کاراکتر «پروانه» خاله «شهرام» را سحر ولدبیگی بازی می کند که سابقه درخشان در ایفای نقش های طنز از او چهره ای محبوب نزد مخاطبان ساخته و انصافا یکی از بازی های درخشان ایشان را در این سریال شاهد خواهید بود.

نیلوفر رجایی فر هم که در سریال «پایتخت» در نقش یک داعشی حضور پیدا کرد، به عنوان خاله کوچک تر «شهرام» جلوی دوربین خواهد رفت.

سریال خوشنام: زمان پخش، داستان و بازیگران سریال خوشنام

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود