سی‌ان‌ان: رنج کرونا در ایران بسیار شدیدتر است

0 3,758

خبرنگار شبکه سی‌ان‌ان با حضور در بیمارستان «شهدای تجریش» با توصیف تلاش و فداکاری کادر درمانی در بیمارستان‌های ایران به نقل از دکتر «علیرضا فاطمی» گزارش داد: نگران‌کننده‌ترین مساله برای یک پزشک این است که بداند داروهای فراوانی در بخش‌هایی از جهان وجود دارد، اما این داروها در دسترس او نیست.

ایرنا: خبرنگار شبکه سی‌ان‌ان با حضور در بیمارستان «شهدای تجریش» با توصیف تلاش و فداکاری کادر درمانی در بیمارستان‌های ایران به نقل از دکتر «علیرضا فاطمی» گزارش داد: نگران‌کننده‌ترین مساله برای یک پزشک این است که بداند داروهای فراوانی در بخش‌هایی از جهان وجود دارد، اما این داروها در دسترس او نیست.

بر اساس این گزارش، درد و اندوه شیوع ویروس کرونا در ایران با همه جای دنیا متفاوت است. هیچ کشور دیگری در جهان با این ویروس در کنار تحریم‌های “فشار حداکثری” دولت «دونالد ترامپ» رو به رو نشده است و مقامات و پزشکان ایرانی تاکید می‌کنند این تحریم‌ها به مبارزه آنها با کرونا ضربه زده است.

خبرنگار سی‌ان‌ان در پایان این گزارش گفت: جهان خارج شاید هیچگاه تصویر کاملی از نبرد ایران با دشمن مشترکی که همه با آن رو به رو شدیم را مشاهده نکند و نداند که تا چه حد تشدید عامدانه تحریم‌های آمریکا علیه ایران، مبارزه این کشور با کرونا را سخت‌تر کرده است.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود