کدام شهر ایران میزبان مسافران جام جهانی می‌شود؟

0 3,796

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: با پیگیری‌های مکرر با وزارت متبوع و اعلام آمادگی به منظور فراهم کردن زیرساخت و زمینه حضور گردشگران، این استان یکی از مقاصد گردشگران جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر خواهد بود.

برترین ها: روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر روز جمعه به نقل از اسماعیل سجادی‌منش اعلام کرد: استان بوشهر از لحاظ بعد مسافت کمترین فاصله را با کشور قطر دارد و با رایزنی و حل مشکل سوخت یارانه‌ای کشتی کروز، بزودی این شناور در خط دریایی بوشهر به قطر و بالعکس فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین با ۲ شرکت هواپیمایی مذاکراتی انجام شده که از مبدا بوشهر به کشور قطر و بالعکس کار جابه جایی مسافر انجام شود و این خط هوایی نیز تا قبل از آغاز مسابقات جام جهانی فعال خواهد شد.

سجادی‌منش یادآور شد: با اعلام برنامه در راستای چگونگی ترانسفر و اسکان گردشگران در این استان در زمان انجام بازی‌های جام جهانی، این مهم مورد قبول و پذیرش معاون گردشگری و مدیرکل دفتر توسعه گردشگری خارجی وزارت متبوع قرار گرفته است. آبان ماه امسال قطر میزبان مسابقات جام جهانی فوتبال است.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود