پیشنهاد بدترین باشگاه جهان به لیونل مسی!

"قسم بخور پله از مارادونا بهتر است!"

0 3,851

لیونل مسی، که قراردادش با بارسا به پایان رسیده و اکنون بازیکن آزاد است، از بدترین باشگاه جهان پیشنهادی دریافت کرده است!

ورزش سه: کاپیتان بارسلونا و آقای گل تاریخ این باشگاه در حال حاضر و پس از اتمام قراردادش در تاریخ 30 ژوئن، بازیکن آزاد است. مسی که سال گذشته قصد ترک کاتالان ها را داشت، پس از ماه ها مذاکره هنوز نتوانسته بر سر قرارداد جدید با این باشگاه به توافق برسد.

و وقتی که برنده شش توپ طلای جهان رسما بدون باشگاه و بدون شغل ماند، باشگاه کوچک ایبیس برزیل خواست تا شانس خود را در به خدمت گرفتن این فوق ستاره جهان فوتبال امتحان کند!

این باشگاه که در شهر رسیف برزیل واقع شده است به دلیل اینکه در سال های 1980 تا 1984 سه سال و یازده ماه را بدون چشیدن طعم پیروزی پشت سر گذاشت به عنوان بدترین باشگاه جهان شناخته می شود و نامش در کتاب رکوردهای گینس هم ثبت شده است.

آنها 300 هزار فالوئر خود در توییتر را با انتشار پیشنهاد قراردادی 15 ساله به مسی که بندهای خنده داری نیز داشت، حسابی سرگرم کردند.

طبق این قرارداد پیشنهادی مسی نمی تواند پیراهن شماره 10 مورد علاقه خود را بپوشد، او لازم نیست گل های زیادی بزند و همچنین باید اعتراف کند که پله از دیگو مارادونای فقید، هموطن و سرمربی سابقش، بهتر است.

بندهای این قرارداد به شرح زیرند:

– قرارداد 15 ساله که از اول جولای سال 2021 آغاز می شود

– حقوق بر اساس کارایی (اگر او استحقاقش را داشته باشد)

– او نمی تواند گل های زیادی بزند

– او نمی تواند قهرمان شود

– او نمی تواند پیراهن شماره 10 را بپوشد (به افتخار و یادمان مائورو شامپو این پیراهن بایگانی شده است)

– او سه بار باید جلوی آینه قسم بخورد که پله بهتر از مارادونا است

مسی که اکنون سرگرم رقابت های کوپا آمه‌ریکا است، هنوز پاسخی به این پیشنهاد سخاوتمندانه نداده است!

گفتنی است این باشگاه در سال های گذشته و وقتی مورینیو از سمت خود در چلسی برکنار شد نیز به این سرمربی پیشنهاد خنده دار دیگری ارائه داده بود که بند هایی شامل تحویل یک سبد غذایی به جای حقوق ماهانه این مربی و همچنین پاداش در صورت شکست تیم و اخراج در صورت قهرمانی بود!

آنها همچنین در سال 2013 از تیم ملی اسپانیا که در آن زمان قهرمان جهان بود، دعوت کردند تا در یک مسابقه دوستانه برابر هم بازی کنند.

اگرچه باشگاه‌هایی مانند پاری سن ژرمن و منچستر سیتی به جذب مسی ابراز تمایل کرده اند، اما به نظر می رسد که مسی قراردادش را برای دو سال دیگر با بارسلونا تمدید کند.

خوان لاپورتا، رییس بارسا امیدوار است که راهی برای رسیدن به توافق وجود داشته باشد و مسی به کار خیره کننده خود در کاتالونیا ادامه دهد.

لاپورتا به ال ترانزیستور گفت: “ما می خواهیم او بماند و لئو هم می خواهد بماند، همه چیز در مسیر درست است، آنچه برای حل و فصل باقی مانده مسئله فیرپلی مالی است و ما در حال یافتن بهترین راه حل برای هر دو طرف هستیم.

من می خواهم بتوانم اعلام کنم که او می ماند اما در حال حاضر نمی توانم این کار را انجام دهم، زیرا ما در حال جستجوی بهترین راه حل برای هر دو طرف هستیم.”

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود