بهترین پاداش برای مردم ایران؟ قهرمانی پرسپولیس

0 3,781

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از آقای سلطانی‌فر و همکارانش تشکر کنم که شب گذشته با رعایت پروتکل در اردوی ما شرکت کرد.

فرارو: افشین پیروانی در خصوصو لغو دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن اظهار داشت: ساعت ۱۱ دیشب بود که به من گفتند بازی لغو شده، ولی ما باید این موضوع را از ۲ جنبه در نظر بگیریم. اول اینکه ما در فینال آسیا هستیم و متاسفانه بازی قبل ما با نساجی هم کنسل شد و می‌شد به بازی با ذوب آهن به عنوان پیش بازی نگاه کنیم. البته ذوب آهن هم چندین کرونایی داشتند و آن‌ها هم چندان مقصر نبودند. البته ما متوجه شدیم تست اول آن‌ها منفی بوده، ولی تست دیروز آن‌ها مثبت بوده است. در این بین سازمان لیگ، ایفمارک و .. همه تلاش کردند، ولی در مجموع بازی ما لغو شده و امروز بازی درون تیمی با داور و زمین رسمی انجام خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سوال که این بازی از طریق سازمان لیگ لغو شده یا ستاد مبارزه با کرونا در ورزش عنوان کرد: از طریق سازمان لیگ به ما اطلاع دادند، ولی ستاد مبارزه با کرونا با توجه به اینکه ذوب‌آهنی‌ها چند تست منفی داشتند و به یکباره تست برخی از آن‌ها مثبت شد چنین تصمیمی را گرفتند. ممکن بود با برگزاری این بازی بازیکنان ما و خودشان که تست‌شان منفی شده درگیر شوند.

سرپرست تیم پرسپولیس افزود: از مردم خواهش می‌کنم در این شرایط پروتکل‌ها را جدی بگیرند. ما در این بین آسیب خوردیم، چون تقابل پرسپولیس با نمایندگان ژاپن و کره تقابل امکانات و غیرت و تعصب است، ولی مطمئن باشید ما جانمان را می‌دهیم تا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

پیروانی که با بخش خبری ساعت ۱۲:۴۵ صحبت می‌کرد در خصوص اینکه شب گذشته وزیر ورزش پیام رئیس جمهوری را به کادر فنی و بازیکنان منتقل کرده است گفت: جا دارد از آقای سلطانی‌فر تشکر کنم که شب گذشته با رعایت پروتکل در اردوی ما شرکت کردند، چون شنیدم گفته شده که در این شرایط قرنطینه نباید این اتفاق می‌افتاد، ولی وزیر ورزش فقط چند همراه داشت و با تمام موارد بهداشتی در اردوی تیم ما شرکت کرد. آن‌ها پیام ریاست جمهور را دادند و قول‌هایی دادند، ولی بهترین پاداش قهرمانی برای مردم ایران است. بحث‌های دیگر هم ان شاالله بعد از اینکه با جام برگشتیم مطرح شود بهتر است.

وی در خصوص اینکه آیا آل‌کثیر با پرسپولیس راهی قطر می‌شود یا خیر گفت: ما برای بردن آل‌کثیر به قطر محدودیت داریم و با وجود اینکه او در راه صعود تیم ما خیلی تلاش کرده نمی‌توانیم وی را با خود به قطر ببریم. از کسانی که زحمت می‌کشند پرسپولیس در کمال آرامش ما به فینال آسیا برویم ممنونم و امیدوارم دعای خیر آن‌ها بدرقه راه ما باشد.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود