تصاویر نگران کننده؛ لیونل مسی مصدوم است؟!(عکس)

0 3,814

الچرینگیتو دعایی از لیونل مسی منتشر کرد که نشان می دهد او کمی لنگ لنگان راه می رود.

ورزش سه: بارسلونا فردا شب در چهارچوب حساس‌ترین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت. بسیاری معتقد هستند که تیم هانسی فلیک اصلی ترین مدعی قهرمانی در فصل 20-2019 چمپیونزلیگ به حساب می‌آید و بارسا می تواند در صورت پیروزی مقابل این تیم گام بزرگ برای قهرمانی بردارد.

به طور قطع مهمترین مهره بارسلونا در دیدار فردا شب و به‌طورکلی امید تیم کیکه ستین برای قهرمانی در فصل جاری رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا فوق ستاره آرژانتینی این تیم خواهد بود.

در دیدار مرحله یک هشتم نهایی خطای شدید کالیدو کولیبالی در دیدار بارسلونا مقابل ناپولی روی لیونل مسی باعث نگرانی هواداران بارسا در خصوص احتمال غیبت کاپیتان بلوگرانا در دیدار مقابل بایرن مونیخ شد. شدت خطا به قدری بود که در ابتدا به نظر می رسید ممکن است لیونل مسی مدتی از میادین دور باشد، اما در نهایت او به میدان بازگشت و در ادامه بازی حضور یافت.

در حالی که گفته شد لیونل مسی هیچ مشکلی ندارد و مصدومیتش به طور کامل برطرف شده اما حالا ال چرینگیتو ویدئویی از لحظه پیاده شدن او از اتوبوس بارسلونا را منتشر کرده که نشان می دهد فوق ستاره آرژانتینی کمی لنگ لنگان راه می رود؛ اتفاقی که در آستانه دیدار حساس برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا باعث نگرانی هواداران بارسا شده است.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود