تاثیر شگفت‌انگیز جوشانده آویشن بر عفونت‌های کرونایی چیست؟

Thyme tea
0 3,812

چگونه جوشانده‌های گیاهی مانند آویشن، زلفا و مریم گلی می‌تواند در برابر عفونت‌هایی که ویروس‌ کرونا ایجاد می‌کند اثرگذار باشد؟

آنا: بسیاری از متخصصین طب سنتی معتقدند که توصیه‌های طب سنتی‌ می‌تواند در مقابله با کرونا مفید باشد. اما طب سنتی ادعای درمان کرونا را ندارد. اغلب کسانی که این نوع ادعاها را مطرح می‌کنند قصد سوداگری دارند.

با این وجود بسیاری از متخصصان طب سنتی معتقدند که پیشنهادات این رویکرد درمانی می‌تواند مصونیت افراد را در برابر کرونا افزایش دهد. در واقع راهکارهایی که طب سنتی ارائه می‌دهد برای تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر تمام بیماری‌های من جمله کرونا است.

به باور متخصصین این حوزه بیماری‌های ویروسی مانند سرماخوردگی، کووید-۱۹ و بیماری‌های مشابه آن‌ها در گروه بیماری‌های سرد قرار دارند که وضعیت جسمانی را به سمت سردی یا بلغم سوق می‌دهند. آن‌ها عفونت ناشی از بیماری‌های کرونا را عفونت‌های بلغمی می‌نامند.

مصرف آویشن چه تاثیری بر کرونا دارد؟

مصرف آویشن می‌تواند عامل بازدارنده‌ در برابر گسترش عفونت کرونا بویژه در ریه‌ها باشد، آزمایش‌هایی که توسط محققین طب سنتی انجام شده مبین آن است که تصاویر یک دست عفونت در ریه‌ها که در تصویربرداری سی‌تی‌اس‌کن از بیماران ریوی به دست آمده ، به صورت کاملا سفید مشاهده می‌شود، اما با مصرف مرتب جوشانده آویشن توسط این مبتلایان این سطح سفید عفونی در ریه به حالت قطعه قطعه دیده می‌شود.
محققان طب سنتی معتقدند که مصرف مرتب جوشانده آویشن در بیماران کرونایی عامل قطع ارتباط ویروس‌ها با یکدیگر است و علت اینکه تصاویر عفونت در اسکن قطعه قطعه می‌شود تاثیری است که آویشن و ترکیبات داخل آن بر روی ویروس کرونا می‌گذارند.

مریم گلی چه تاثیری بر کرونا دارد؟

جوشانده‌های دیگری هم هستند که بر ویروس کرونا و عفونت‌هایی که این ویروس در بدن ایجاد می‌کنند تاثیر دارند. به طور مثال، جوشانده گیاه « مریم گلی » می‌تواند در مقابله با کرونا مفید باشد.
سابقا هم از عناصر گیاه مریم گلی در درمان بیماری‌های عفونی استفاده می‌شده است. به طور مثال؛ مصرف جوشانده این گیاه به بیماران اچ‌آی‌وی توصیه می‌شود، همچنین از ترکیباتی که در این گیاه وجود دارد در تهیه داروهای ایدز استفاده می‌شده است.
بنابراین؛ مصرف جوشانده‌ گیاه « مریک گلی » یا همان گیاه salvia برای افرادی که مبتلا به کرونا شده‌اند مفید می‌باشد و در برابر ویروس‌ها از جمله ویروس کرونا فوق‌العاده موثر است.

تاثیر شیرین بیان در مقابله کرونا چیست؟

پزشکان زیادی معتقدند که استفاده از هر ماده مغزی که بتواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند مفید است. شیرین بیان از آن دسته مواد مغذی است که می‌تواند عامل تقویت سیستم ایمنی بدن شود.
مصرف جوشانده این گیاه با عسل قوای سیستم ایمنی را افزایش می‌دهد، همچنین این جوشانده را می‌شود با نبات خورد.
در زمینه اثرگذاری گیاه شیرین بیان بر کرونا تحقیقاتی انجام شده است. این گروه از محققان معتقدند که کرونا دارای یک پوشش پروتئینی است و ترکیباتی در شیرین بیان وجود دارند که می‌توانند عامل نابودی این پروتئین شوند.

زنجبیل چه اثری بر ویروس کرونا دارد؟

در پایان از زنجبیل به عنوان گیاهی که نابود کننده ویروس کروناست صحبت می‌شود. مصرف این گیاه بسیار توصیه می شود زیرا ترکیباتی در جوشانده این گیاه وجود دارد که سبب افزایش دما و کاهش سودا در بدن می‌شود. جفت این‌ موارد شرایط زیستی در بدن را برای ویروس کرونا سخت می‌کند.
دمنوش‌های دیگری مانند دم‌نوش گیاه زلفا تاثیر بسزایی در ناراحتی‌های ریه و عفونت‌هایی دارد که در این منطقه وجود دارند.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود