نرخ ارز و لوازم آرایشی و بهداشتی

0 3,893

تلاطم در بازار ارز و افزایش قیمت دلار باعث شده است همه اقشار جامعه به این فکر باشند که کالاهای اساسی خود را به صورت فله ای خریده و در خانه انبار کنند. اگر به فروشگاه ها و مراکز خرید نیم نگاهی بیاندازید خواهید دید که مردم از هر محصولی به تعداد بالا خریداری کرده و در منزل احتکار میکنند. در ادامه در مطلب افزایش نرخ ارز و تاثیر آن بر روی لوازم آرایشی وبهداشتی با ما همراه باشید.

خرید اینترنتی کاندوم

آنچه که امر مسلم است قیمت دلار، بر روی محصولات بهداشتی و مراقبتی نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت. قیمت کالاهای بهداشتی و مراقبتی با قیمت ارز خارجی سر و کار دارد و طبیعتا با افزایش نرخ ارز ، افزایش قیمت کالاهای وارداتی یک امر مسلم است.

تلاطم بازار ارز باعث شده است، برای خرید یک برند بهداشتی و مراقبتی در بازار حتی با اختلاف ۲۰ هزار تومانی نیز مواجه شوید و شاهد چند نرخی بودن یک کالا در بازار باشید.

جامعه پزشکی برای ارتقای بهداشت فردی و جمعی، در جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم محصولاتی را به بازار ارائه کرد، تا خیال انسان‌ها از هر لحاظ آسوده شود. البته این محصولات روزبه‌روز در حال تغییر و تکامل در حوزه کالایی خود هستند و برای رفاه حال مشتریان شرکت‌های تولیدکننده این محصولات سعی در بهبود کیفیت و خاصیت محصولاتی دارند که با بدن انسان سروکار دارند و جز استفاده و خرید لوازم‌آرایشی و بهداشتی برای نیازهای اولیه محسوب می‌شوند. محصولاتی مانند خرید و استفاده نوار بهداشتی برای بهداشت بیشتر برای خانم‌ها، خرید بهترین کاندوم برای بهداشت بیشتر برای آقایان و خانم‌ها و خرید بهترین پوشک برای کودکان برای نوزادان و افراد مسن ازجمله این محصولات هستند.

برای خرید این محصولات ابتدا باید این لوازم‌آرایشی و بهداشتی را شناخت و بدانیم استفاده از آن‌ها چه فواید یا ضررهای در پی خواهد داشت. برای انتخاب کاندوم، نوار بهداشتی و پوشک که در انواع و اقسام و در سایزهای مختلف و با جنس متفاوت در بازار و فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های اینترنتی و داروخانه‌ها موجود است باید بدن خود را بشناسیم و با توجه به آنالیز بدن خود نسبت به خرید این لوازم‌آرایشی و بهداشتی اقدام کنیم. مثلاً اگر در دوران قاعدگی خونریزی شدید دارید باید از نوار بهداشتی باقدرت جذب بالا استفاده کرد یا اگر کاندوم در هنگام نزدیکی پاره می‌شود از کاندوم‌های ضخیم‌تر با جنس بهتر استفاده نمایید. برای نوزاد خود نیز از پوشکی استفاده نمایید که قدرت جذب بالا و پوست کودکتان به پوشک حساسیت نشان ندهد.

قیمت کاندوم

کاندوم و فواید استفاده از آن:

امروزه با شیوع انواع و اقسام بیماری‌های واگیردار در روابط جنسی روبرو هستیم. بیماری‌هایی که ممکن است در رابطه جنسی زن یا مرد دچار آن بشوند شامل: ایدز(HIV)، تب‌خال تناسلی، زگیل تناسلی، سوزاک، سفلیس، هپاتیت و کلامیدیا و ……..

برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های منتقله جنسی استفاده از کاندوم پیشنهاد می‌شود. استفاده از کاندوم ۱۰۰% تضمین‌کننده عدم ابتلا به بیماری‌های منتقله جنسی نیست ولی خطر ابتلا به این بیماری‌ها را بسیار کاهش می‌دهد. کاندوم معمول‌ترین راه جلوگیری از بارداری ناخواسته و همچنین انتقال بیماری‌های مقاربتی است که بسیاری از زوج‌ها در دنیا برای برقراری رابطه جنسی از آن استفاده می‌کنند. کاندوم بسیار ارزان است و به‌عنوان مایحتاج روزمره لوازم بهداشتی برای خرید حتماً باید در سبد خرید قرار بگیرد. کاندوم به‌راحتی در دسترس است برای خرید کاندوم هیچ‌گونه تجویز پزشک را نمی‌خواهند و می‌توانید در هر فروشگاه یا سوپرمارکت اینترنتی لوازم‌آرایشی و بهداشتی به‌صورت حضوری یا اینترنتی، داروخانه خریداری کنید.

می‌توانید برای خرید بهترین برندهای کاندوم در اینترنت جستجو کرده و خریداری فرمایید. بسته‌های کاندوم کوچک است و به‌راحتی قابل‌حمل و در جیب شما قرار می‌گیرد و پنهان می‌شود. در مقایسه با قرص‌های ضدبارداری یا محلول‌ها یا اسپری‌های اسپرم کش، کاندوم‌ها عوارض جانبی کمتری دارند. کاندوم‌ها با انواع و اقسام مختلفی که دارند، می‌توانند باعث به وجود آمدن تجربه‌ای لذت‌بخش شوند. کاندوم‌های پلاستیکی آن‌قدر نازک و شفاف هستند که به شما این احساس را می‌دهند که انگار کاندوم نپوشیده‌اید.

همچنین بعضی از کاندوم‌ها که بافت ضخیم‌تری دارند شمارا مدت بیشتری در حالت تحریک‌شدگی نگه می‌دارند. کاندوم از سرطان رحم در زنان پیشگیری می‌کند.برخلاف قرص‌ها و آمپول‌ها، استفاده از کاندوم هرگز بر چرخه‌ی قاعدگی زنان تأثیر نمی‌گذارد. کاندوم‌ها به‌عنوان لوازم بهداشتی هیچ تأثیری بر سیستم و سلامت جسمی شریک جنسی‌تان ندارند، اما استفاده از قرص‌های ضدبارداری می‌تواند تأثیر منفی به‌جا بگذارد. علاوه بر کاندوم‌های استاندارد که همه می‌شناسند در سوپرمارکت‌های اینترنتی با صرف وقت و زمان برای انتخاب انواع کاندوم‌های موجود در بازار مانند بافت‌دار و زبر، کیسه‌دار، کاندوم شبیه به آلت تناسلی، کاندوم فوق‌العاده نازک، کاندوم‌های تحریک‌کننده، بی‌حس‌کننده، شب رنگ، روان کننده و خوراکی می‌توان سفارش و خرید کرد.

همه‌چیز در مور نوار بهداشتی:

تا قبل از استفاده از نوار بهداشتی بسیاری از خانم‌ها در هنگام عادت ماهیانه از پارچه و پنبه استفاده می‌کردند و استفاده از این لوازم اصلاً بهداشتی نبود و سبب بیماری‌های مختلف در خانم‌ها می‌شد. معمولاً پارچه را هر دفعه پس از استفاده و تعویض می‌شستند و مجدداً اتوکرده و استفاده می‌کردند. این جریان به مدت ۳ الی ۷ روز ادامه داشت و خانم‌ها اذیت می‌شدند. بیماری‌هایی که تا مدت‌ها گریبان گیر خانم‌های جوان بود و با صرف هزینه‌های زیاد خوب نمی‌شدند.

نوار بهداشتی خوب

نوار بهداشتی دستمالی است که ازنظر ظاهری مانند پوشک نوزادان و کوچک‌تر است. البته برای خانم‌هایی که خونریزی شدیدتری دارند، نوار بهداشتی در سایز بزرگ‌تر وجود دارد. نوار بهداشتی کاملاً استریل شده است  و از پوششی از الیاف مصنوعی و توده‌ای پنبه و مواد جاذب مایعات درون آن تشکیل می‌شوند. نوار بهداشتی خوب کاملاً خون را جذب کرده و مانع عبور آن از لباس‌زیر و کثیف شدن لباس‌ها می‌شود.

نوار بهداشتی انواع مختلفی دارند و شرکت‌های تولیدی نوار بهداشتی وارد عرصه رقابتی شده‌اند و هرروز انواع و اقسام نوار بهداشتی با مارک‌های مختلف در بازار عرضه می‌شود.

انواع نوار بهداشتی:

  • نوار بهداشتی و پدهای بال‌دار
  • نوار بهداشتی ساده و پدهای ساده
  • نوار بهداشتی‌های شبانه
  • نوار بهداشتی روزانه
  • پدهای روزانه برای ترشحات روزانه
  • پدهای پنبه‌ای و مصنوعی برای پوست‌های حساس
  • نوار بهداشتی و پد معطر
  • تامپون

با توجه به میزان و شدت خونریزی می‌توانید نوار بهداشتی خود را انتخاب و خریداری کنید. لوازم‌آرایشی و بهداشتی ازجمله نوار بهداشتی در داروخانه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌های اینترنتی می‌توان خریداری کرد.

مهم نیست که جریان خون شما منظم، متوسط و یا زیاد است. شما باید پد بهداشتیان را هر ۴ ساعت یک‌بار عوض کنید. اگر نوار بهداشتی شما تمیز و خشک است به آن توجه نکنید چراکه خون در پد شما جاری‌شده و با توجه به طراحی نوار بهداشتی خون در آن لخته می‌شود. اگر این عمل را انجام ندهید باعث عفونت در میکروارگانیسم شما می‌شود. اگر شدت خونریزی شما زیاد است باید هر دو ساعت یک‌بار نوار بهداشتی شما تعویض شود.

تجمع خون بر روی نوار بهداشتی باعث بوی بد و متعفن می‌شود بنابراین تعویض نوار بهداشتی بسیار مهم بوده و تا قبل از اینکه میکروارگانیسم‌ها و باکتری‌های موجود در واژن باعث پخش سریع حرارت و رطوبت در نوار بهداشتی نشوند آن را باید تعویض کرد. قبل از تعویض حتماً ناحیه واژن را بشویید و سپس خشک کرده و نوار بهداشتی جدید را بگذارید.

قیمت پوشک بچه

ویژگی‌های یک پوشک خوب چیست؟

در زمان‌های قدیم زنان زمانی که بچه‌دار می‌شدند تنها دغدغه‌ای که با آن روبرو بودند شستن کهنه‌های نوزادان خود بود که یا باید پارچه‌های کهنه به میزان کافی داشتند که بهداشتی نبود یا باید تقریباً هرچند روز یک‌بار کهنه‌ها را می‌شستند. اما با پیشرفت علم در لوازم بهداشتی و آرایشی دغدغه شستن کهنه نوزادان از میان برداشته شد و به‌جای آن پوشک به بازار در مارک‌های مختلف باکیفیت‌های متفاوت عرضه شد. اما با توجه به اینکه که پوست نوزاد بسیار حساس است باید از پوشکی استفاده شود که ضد حساسیت و دارای جنس کتان باشد و لوسیون نرم‌کنندگی با عطر داشته باشد. پوشک باید دارای پودر جاذب باقدرت جذب بالا بوده و نرم و انعطاف‌پذیر باشد.

کیفیت پوشک نوزاد

پوشک باید دارای منافذ در لایه بیرونی برای عبور هوا باشد. در پوشک باید لایه اضافه عبور دهنده برای جلوگیری از برگشت مایع به سطح پوست و ایجاد سوختگی در نوازد وجود داشته باشد. پوشک‌ها در سه سایز کوچک و بزرگ و متوسط به بازار عرضه می‌شوند. پوشک باید قابلیت انعطاف‌پذیری داشته باشد که کودک آزادی درحرکت داشته باشد. البته همه این موارد ذکرشده برای انتخاب پوشک افراد مسن و سالخورده نیز صدق می‌کند.

با توصیف این خصوصیات همواره باید در انتخاب پوشک که کالایی اساسی برای نوزاد و مادر است دقت به خرج داده و از فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های معتبر خرید پوشک را انجام داد.

منبع : http://opencart-theme.ir

 

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود