آشنایی با قرص رواتینکس

0 4,261

کپسول رواتینکس حاوی اسیدهای چربی می باشد که به حل شدن، خرد شدن و دفع سنگ های کلیه و مجاری ادراری کمک می کند. در این مقاله به بررسی هر آنچه که باید درباره ی این دارو بدانید، پرداخته ایم.

قرص رواتینکس که با تجویز متخصص است برای افراد زیر ۱۸ سال و سالخوردگان توصیه نمی شود. در صورت داشتن هر گونه علائم خطرناک و سر در های شدی پس از مصرف به پزشک مراجعه شود. این قرص که ژلاتینی و زرد رنگ مایل به سبز و روغنی است برای کاهش آلام سنگ کلیه مصرف می شود.

در این مقاله می خواهیم درباره ی قرص رواتینکس و کارایی آن در دفع سنگ کلیه اطلاعاتی به خوانندگان عزیز ارائه دهیم. حتما ادامه مطلب را بخوانید تا اطلاعات لازم را در رابطه با این قرص کسب کنید؛ پس با ما همراه باشید.

تاثیرات قرص رواتینکس

سنگ کلیه یکی از بیماری های قدیمی است که خیلی ها را در سراسر دنیا رنجانده است و طب سنتی را بر این داشته است که به فکر چاره و رفع درد بیفتند و گیاهانی را برای کم اثر کردن درد پیدا کنند. اما در عصر کنونی با داروهای مختلف تولید شده توسط متخصصان و داروسازان کاربلد و دانش پژوه این درد به راحتی درمان می شود. یکی از این قرص ها رواتینکس است که تاثیر فوق العاده ای بر دفع سنگ کلیه دارد.

 قرص رواتینکس

رواتینکس برای برطرف کردن و خرد شدن و درمان سنگ کلیه و مجاری ادرار مصرف می شود. رواتینکس برطرف کننده اسپاسم عضلات و ماهیچه ها و دردهای ادراری و کلیوی است.

عکس سنگ های عجیب کلیه

مقدار مصرف برای بزرگسالان معمولا ۳ الی ۴ بار در روز و نیم ساعت قبل از غذا است.

این قرص که در داروخانه به راحتی یافت می شود ژلاتینی و زرد رنگ مایل به سبز و روغنی است. ترکیبات دارویی این قرص، پینن کامفن سینئول فن چون بورنئول آنتول روغن زیتون، یک کپسول معادل ۱۰۰۰ میلی گرم مایع است.

تاثیر این قرص اینگونه است که باعث کاهش اسپاسم مجاری ادراری می شود، و نیز التهاب مجاری ادراری را کم و جریان خون در کلیه را زیاد کرده و غلظت ادرار را نیز کم می کند.

درد کلیه

نکته ۱:

این قرص نباید در ۳ ماهه اول حاملگی مصرف شود.

نکته ۲:

درباره عوارض جانبی این قرص گزارش داده نشده است. اگر در ابتدای مصرف قرص رواتینکس فرد دچار درد های شدید شد، حتما به پزشک مراجعه کند.

  • در صورت داشتن درد های شدید، تولید ادرار کاهش یافته، عفونت شدید مجاری ادراری رواتینکس مصرف نشود.
  • رواتینکس برای افراد زیر ۱۸ سال و سالخوردگان نباید تجویز شود.

امیدواریم اطلاعات  ارائه شده در زمینه قرص های رواتینکس برای شما عزیزان نیز مفید بوده باشد، در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر بر روی اطلاعات دارویی مجله نصرینو کلیک نموده و از دیگر مطالب منتشر شده در این زمینه دیدن نمایید.   منبع: آرگــامــگ

 

*** قبل از مصرف هر دارویی با پزشک خود مشورت کنید.

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود