نکاتی که باید در مصرف قرص پرفکتیل برای زیبایی پوست رعایت کرد

0 4,001

قرص پرفکتیل ویتابیوتیکس شامل ریز مغذی‌های ضروری برای حفظ سلامت و شادابی پوست، مو و ناخن‌ها است. این قرص شامل عصاره دانه انگور، پروآنتوسیانیدین، کاروتنوئیدها، ویتامین‌های D ،C ،E، انواع ویتامین‌های گروه B، سیستین و مواد معدنی است. اثربخشی فوق العاده این محصول بر روی پوست، مو و ناخن اثبات شده است.

قرص پرفکتیل دارای ریز مغذی هایی است که براتی شادابی پوست، مو و ناخن بسیار مفید می باشند. این دارو در صورتیکه به صورت آگاهانه و صحیح مورد استفاده قرار گیرد هیچ گونه عوارضی نخواهد داشت.

کمبود برخی ویتامین ها موجب از بین رفتن زیبایی و طراوت پوست می شود. هم چنین ممکن است بر روی مو و ناخن نیز تاثیر بگذارد و حالت شکنندگی در آن ها ایجاد کند. قرص پرفکتیل از جمله داروهایی است که به عنوان مکمل زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد.

داروهای زیبایی

قرص پرفکتیل و تاثیر آن بر زیبایی

قرص های پرفکتیل دارای عصاره دانه انگور، پروآنتوسیانیدین، کاروتنوئیدها، ویتامین های D ،C ،E، انواع ویتامین های گروه B، سیستین و مواد معدنی می باشند. این ها تمامی مواد مغذی مورد نیاز برای داشتن یک پوست شفاف و موی سالم و ناخون های زیبا هستند. نا گفته نماند که مصرف ویتامین بیش از حد مورد نیاز نیز برای سلامتی و شادابی پوست مضر می باشد. این قرص با داروهایی که برای انعقاد خون مورد استفاده قرار می گیرند مورد تداخل قرار می گیرد و می تواند خطرساز باشد. مصرف این دارو به این صورت است که یک عدد از قرص پرفکتیل باید با یک لیوان آب  و همراه وعده غذای اصلی مصرف شود.

قرص پرفکتیل

نکاتی که در مصرف پرفکتیل باید رعایت کنید

  • خانم های باردار و شیرده بهتر است قبل از مصرف این دارو با پزشک متخصص مشورت کنند.
  • همزمان با خوردن این قرص از مصرف چای و قهوه خودداری شود.
  • نه تنها این دارد بلکه اکثر داروها نباید با معده خالی مورد مصرف قرار گیرند.
  • مصرف بیش از حد این قرص کمکی به روند بهبود پوست شما نخواهد داشت و ممکن است نتیجه عکس نیز بدهد.قرص مکمل زیبایی

در هر صورت توصیه ما به شما عزیزان این است که برای حفظ سلامتی و شادابی خود از مواد غذایی، سبزیجات و میوه های تازه استفاده کنید حال اگر امکان فراهم آوردن آن ها برای شما وجود ندارد بهتر است با مشورت پزشک متخصص از مکمل های غذایی استفاده کنید. مکمل های غذایی در گونه های مختلفی ساخته شده اند که هر کدام برای موارد خاصی کاربرد دارند. قرص پرفکتیل از جمله داروهایی است که برای شادابی پوست، مو و ناخن مفید می باشد.

منبع: آرگــامــگ

 

*** قبل از مصرف هر دارویی با پزشک خود مشورت کنید.

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود