آشنایی با قرص هیر ویت

0

کپسول هیرویت هلث اید که به قرص تقویت مو معروف است، یک مولتی ویتامین مینرال است که باعث تقویت رشد مو و توقف ریزش مو شده و شما را به داشتن موهایی پر پشت، ضخیم و درخشان کمک می‌کند.

یکی از قرص های که مواد مغذی مورد نیاز مو را فراهم می کند و گیاهی می باشد قرص هیر ویت می باشد که باعث تقویت ریشه مو و درخشندگی آن می شود.

یکی از اجزای پوشاننده بدن مو می باشد که از نظر تراکم، ضخامت و طول با یکدیگر متفاوت هستند، مو همچنین تاثیر قابل توجهی بر زیبایی دارد و در واقع ظاهر فرد را  از جمله نشاط و جوانی را تحت تاثیر قرار می دهد بسیاری از افراد از ریزش مو و نازک شدن تارهای مو رنج می برند، تغییرات هورمونی و آلودگی هوا باعث ایجاد همچنین مشکلی می شود مو ها جهت حفظ ساختمان خود به ویتامین ها، مواد معدنی، اسید آمینه نیاز دارد که قرص هیر ویت مواد مغذی مورد نیاز مو را تامین می کند در ادامه این مطلب شما را با کپسول های هیر ویت آشنا خواهیم کرد.

 قرص های هیر ویت

قرص هیر ویت چه کاربردی دارد؟

این قرص ها  هیچ گونه مواد نگهدارنده و طعم دهنده ای ندارد و صد درصد گیاهی می باشد و همچنین غنی از ویتامین های B , مینرال ها و اسیدهای آمینه ضروری برای کمک به تغذیه بافت مو، ضخامت و درخشندگی رنگ مو است و برای آقایان و خانم ها در هر رده سنی مناسب می باشد شما می توانید با مصرف یک کپسول هیر ویت در وعده صبحانه دارای موهای درخشنده و با استحکام شوید و از ریزش مو جلوگیری کنید.

ویژگی های هیر ویت

  • به تغذیه فولیکول مو کمک می کند.
  • باعث ضخامت مو و براق شدن رنگ مو می شود.
  •  به کاهش ریزش مو بعد از مصرف داروهای ضد افسردگی و استرس کمک می کند.
  • برای رشد و سلامت مو طیفی از مینرال ها را فراهم می کند.

قرص ریزش مو هیر ویت

مزایای مصرف این کپسول

این محصول به گونه ای طراحی شده است که تمام مواد مغذی مورد نیاز مو  را از طریق گردش خون به فولیکول مو می رساند و در واقع بهترین مکمل غذایی برای جلوگیری از ریزش مو قرص هیر ویت می باشد و دارای ویتامین ها نظیر: ویتامین B1 ، ویتامین B2، ویتامین B3، پانتوتنیک، اسیدویتامین B6، ویتامین B7، اسید فولیک، ویتامین B12، کلسیم، فسفر، منگنز و آهن، مس ،روی، کولین و اینوزیتول می باشد. این کپسول را باید در جای خشک و خنگ نگه دارید و دور از دسترس اطفال باشد و افراد بالای ۱۶ سال می تواند یک عدد قرص را همراه با صبحانه مصرف کنند و زنان بار دار و شیرده برای مصرف این قرص باید با پزشک مشورت کنند.

هیر ویت دارای ویتامین های مورد نیاز مو می باشد

امیدواریم از مطالب گفته شده در مورد قرص هیر ویت لذت برده باشید اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید می توانید با مجله اینترنتی نصرینو همراه باشید.   منبع: آرگــامــگ

 

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود