داروی میگرن کات، داروی درمان میگرن

0 4,598

اسپری بینی میگرن کات برای درمان سردردهای میگرنی و سایر انواع سردرد کاربرد دارد. اجزاء تشکیل دهنده میگرن کات کاملا گیاهی و دارای اثربخشی فوق العاده می باشد.

میگرن سومین بیماری شایع و ششمین بیماری ناتوان کننده در جهان است این بیماری، یک بیماری عصبی است که منجر به بروز سردرد های غیر قابل تحمل و کلافه کننده می شود که در ۶۰ درصد موارد نیمی از سر را درد را متحمل می شود و در ۴۰ مواقع کل سر را در بر می گیرد. امروزه با مصرف اسپری میگرن کات به طور منظم می توانید تا حدودی با سردرد های میگرنی مقابله کنید.

اسپری میگرن کات از ان دسته دارو های گیاهی است که برای درمان و رفع سردرد های میگرنی استفاده می شود که جز دارو های کم ضرر محسوب می شود که دارای عصاره های مختلفی است مانند اسطوخدوس بنفشه، اکلیل‌الملک، رازیانه، گشنیز و مرزنجوش که تاثیر مثبتی بر درمان سردرد های میگرنی دارد که به کاهش این درد منجر می شود.

  درمان سردرد با میگرن کات

 اطلاعات دارویی اسپری میگرن کات

ترکیبات این دارو از ۲۰ نوع گیاه دارویی است که بعد از سال‌ها کار تحقیقاتی با تأییدیه سازمان غذا و دارو و انجام آزمایش‌های بالینی به مرحله تولید رسیده است. داروی میگرن کات به شکل اسپری بینی بوده و با توجه به این‌ که اکثر افراد میگرنی مشکلات گوارشی و به ویژه تهوع و استفراغ را تجربه می‌کنند، این روش دارو رسانی می‌تواند بهترین گزینه برای مصرف این دارو  باشد.

نحوه مصرف اسپری میگرن کات

سردرد های میگرنی معمولا ضربان دار و یک طرفه هستند با انجام هر گونه فعالیت روزانه سردرد ناشی از میگرن افزایش می یابد که در بعضی مواقع با حالت تهوع، و صدا گریزی و نور گریزی  همراه است که این حالت ممکن است از ۴ ساعت تا ۳ طول بکشد، مواد غذایی، اضطراب و تغییرات هورمونی می تواند سبب تشدید میگرن شوند. که با نور و صدای شدید بیشتر می شود ، آمار ابتلا مبتلایان به میگرن نشان می دهد که میگرن در زنان سه برابر بیشتر از مردان است که بیشتر خانم ها با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند. اسپری میگرن کات با عملکردی که دارد باعث تغییر در قطر عروق سر برای درمان سردرد می شود .

اسپری میگرن کات چیست

شیوع اصلی این بیماری در سنین ۲۵ تا ۵۵ سال است که در ایران حدود ۱۰ میلیون نفر بیماران مبتلا به میگرن وجود دارد که اغلب آنها در ماه یک یا دو بار دچار حمله میگرنی می‌شوند که روزانه در سراسر جهان ۲۰ میلیون حمله میگرنی اتفاق می افتد، بیماری میگرن بیماری است که هزینه های مالی و روانی زیادی برای خانواده ها به بار می آورد. دوره درمان میگرن با این دارو ۴ ماهه است که در این مدت بیمار باید ۶ اسپری را استفاده کند تا دارو اثر خودش را بگذارد. خوشبختانه باید گفت که اسپری میگرن کات می تواند بیماری میگرن را درمان کند .

آنچه باید درباره اسپری میگزن کات بدانید

از مزایای میگرن کات و استفاده ان از طریق بینی:

  1. باعث جذب سریع و وسیع دارد
  2. بدون درد بودن
  3. استفاده راحت و مطمئن
  4. جذب بالا نسبت به دوز های خوراکی و مقعدی
  5. جذب سریع توسط مغز
  6. عدم ورود به مسیر متابولیک ثانویه در دستگاه گوارش

منبع: آرگــامــگ

 

*** قبل از مصرف هر دارویی با پزشک خود مشورت کنید.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود