رژیم چاقی دکتر مسعود کیمیاگر

0 5,137

وعده اصلی غذایی برای بالا رفتن وزن در رژیم دکتر کیمیاگر به چه صورت است؟
میان وعده در رژیم افزایش وزن دکتر کیمیاگر چکونه است؟
با رژیم چاقی دکتر کیمیاگر چند کیلوگرم می توان در ماه چاق شد؟

  • وعده اصلی غذایی برای بالا رفتن وزن در رژیم دکتر کیمیاگر به چه صورت است؟
  • میان وعده در رژیم افزایش وزن دکتر کیمیاگر چکونه است؟
  • با رژیم چاقی دکتر کیمیاگر چند کیلوگرم می توان در ماه چاق شد؟

تعدادی از افراد وجود دارند که میزان بسیار اندکی غذا می ‌خورند و یا حوصله غذا خوردن ندارند. در این گونه اشخاص نمی توان در حجم وعده غذایی اصلی تغییری ایجاد نمود یعنی نمی توان مقدار غذای اصلی را زیاد یا کم کرد. به دلیل اینکه هر فرد اشتهای معین و مشخصی دارد. به همین دلیل باید روی حاشیه وعده‌ های غذایی این افراد تغییر ایجاد نمود.

وعده صبحانه به منظور افزایش وزن

از جمله تغییرات مثبتی که در این زمینه می توان انجام داد این است که مایعات و نوشیدنی هایی که کالری خوب و زیادی دارند در میان وعده از آنها استفاده شود. برای مثال در صورتی که صبح یک لیوان آبمیوه همراه با صبحانه افراد قرار گیرد، این آبمیوه دارای ۱۵۰ کالری می باشد و با گذشت زمان می ‌تواند موجب بالا رفتن وزن شخص شود. همچنین آبمیوه دارای ویتامین‌ های گوناگون می باشد و سوخت و ساز بدن را تنظیم می ‌نماید.

وعده ظهر به منظور افزایش وزن

در این وعده ، موادی باید قرار گیرد که احتیاج به اشتها نداشته باشد. برای مثال ماست پُرچرب یا چکیده می‌ تواند ۱۵۰ تا ۲۰۰ کالری را به بدن این اشخاص برساند. در نتیجه در اصل غذا تغییری ایجاد نمی شود اما بر روی حاشیه غذا تغییراتی به وجود می آید.

وعده میان بین ناهار و شام به منظور افزایش وزن

در صورتی که فاصله زمانی میان ناهار و شام باهم زیاد باشد، می ‌توان در عصرانه این اشخاص تنقلات را قرار داد. زیرا از کالری مناسبی برخوردار هستند مانند بستنی، کیک یا شکلات. در صورتی که به این مواد علاقه ای نداشتند می توان یک لیوان شیر یا آبمیوه قرار داد زیرا آشامیدن مایعات آسان می باشد ، از معده هم سریع خارج می ‌گردد و کالری لازم برای هر روز را به فرد می رساند.

وعده بعد از شام برای افزایش وزن

پس از وعده شام یک دسر مانند بستنی یا شیرینی را می ‌توان قرار داد زیرا دسر پس از شام بسیار محبوب است و زیاد وابسته به اشتها نمی باشد و بیشتر به ذائقه اشخاص ربط دارد.

به این صورت می توان بدون تغییر در وعده غذایی اصلی و زیاد کردن وعده‌ های غذایی در طول روز تقریبا ۵۰۰ الی ۶۰۰ کالری به بدن افراد بیشتر وارد گردد. این پروسه می ‌تواند به صورت ماهانه یک کیلو به وزن شخص اضافه نماید و در طولانی مدت او را به وزن تقریبا مطلوب برساند.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود