لک پوستی چیست ؟ / معرفی کرم ضد لک رنه

7 14,388

بطور معمول کرم های آرایشی- بهداشتی از دو فاز آب و روغن تشکیل شده است که در کرم ضد لک رنه، در فاز روغن از روغن های گیاهی- مانند روغن زیتون، روغن بادام، عصاره خیار و کالاندولا و در فاز آب از عرقیجات گیاهی استفاده گردیده که همین امر مسبب ماندگاری و اثر بخشی بالای این کرم میباشد.

بطور معمول کرم های آرایشی- بهداشتی از دو فاز آب و روغن تشکیل شده است که در کرم ضد لک رنه، در فاز روغن از روغن های گیاهی- مانند روغن زیتون، روغن بادام، عصاره خیار و کالاندولا و در فاز آب از عرقیجات گیاهی استفاده گردیده که همین امر مسبب ماندگاری و اثر بخشی بالای این کرم میباشد. در این کرم از آربوتین استفاده شده که باعث میشود ملانین های پوست تغییر رنگ داده و به رنگ اولیه خود باز گردند.

داشتن چهره‌‌ای بی‌نقص و بدون لک آرزوی همه است، اما اغلب این آرزو دور از دسترس به نظر می‌رسد. آسیب ناشی از نور خورشید ، منافذ بسته ، واکنش‌های آلرژیک، آلودگی، رژیم غذایی، مشکلات ژنتیکی پوست ، سبک زندگی و دلایل بی‌شمار دیگر به آسیب های پوستی منجر می‌شوند؛ آسیب‌هایی که ممکن است به شکل لک روی پوست صورت باقی بمانند. با این حال، اگر از درمان‌های مؤثر مثل سرم یا کرم ضد لک کمک بگیرید، هنوز هم می‌توانید پوستی شاداب و بدون لک داشته باشید.

حجم: ۷۵ میلی‌لیتر
ویتامین:دارد
نوع ویتامین ها:A&E
عصاره:دارد
نوع عصاره:روغن بادام، روغن زیتون، عصاره خیار، عصاره کالاندولا
نوع محفظه نگه دارنده:تیوپی
جنس محفظه نگه دارنده:پلاستیک
کشور سازنده:ایران
نحوه استفاده:پس از تمیز کردن پوست با محصولات پاک کننده، هر شب مقدار مناسبی از کرم ضد لک رنه را روی لک های پوستی مصرف نمایید و در طول روز از ضد آفتاب با SPF30 استفاده شود.
سایر توضیحات:دور از نور خورشید، گرما، یخ زدگی و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

لک پوستی چیست؟

هرگونه نقطه، تغییر رنگ، علامت و نقص روی پوست، یک لک پوستی محسوب می‌شود.

لک های پوستی چند نوع هستند؟

لکه های پوستی پنج نوع هستند:

آکنه: یک اختلال مزمن و شایع است که فولیکول‌های مو و غدد چربی پوست را درگیر کرده و باعث انسداد فولیکول‌ها و التهاب می‌شود. چنین وضعیتی باعث ایجاد جوش سر سفید ، جوش سر سیاه و جوش قرمز التهابی (پاپول) می‌گردد.
بثورات پوستی یا راش: در بثورات پوستی بخشی از پوست دچار تحریک یا تورم می‌شود.
ماه گرفتگی: یک لک مشخص و ثابت روی پوست است که هنگام تولد یا مدت کوتاهی پس از آن پیدا می‌شود.
لک های پیری: لک های پیری، قسمت‌هایی تیره، کوچک و صاف روی پوست هستند. این لک‌ها اندازه‌های متفاوتی دارند و معمولاً در قسمت‌هایی از پوست صورت یا دست ظاهر می‌شوند که بیشتر در معرض آفتاب قرار دارند. در اصطلاح به اشتباه به این لک‌ها، لک‌های کبدی می‌گویند در صورتیکه آفتاب موجب بروز این لک‌ها می‌شود و مشکلات کبدی نقشی در تشکیل آن‌ها ندارد.
ملاسما: یک اختلال پوستی شایع اکتسابی است که به شکل تجمع رنگدانه‌های قهوه‌ای‌رنگ دوطرفه و لک‌مانند روی صورت بروز می‌کند.

آیا لک های پوستی درمان دارند؟

باید بگوییم جای نگرانی نیست؛ چون علم و طبیعت در کنار هم روش‌های رضایت‌بخشی برای درمان لک های پوستی به ما ارائه داده‌اند که حتی بر قوی‌ترین آن‌ها هم تأثیرگذار هستند. به غیر از ماه‌گرفتگی، برای از بین بردن لک‌ها، درمان‌های موضعی از جمله انواع پماد، کرم ضد لک ، لوسیون و سرم ضد لک وجود دارند.

از بین بردن لک های تیره چقدر زمان می‌برد؟

لکی که چند درجه از پوست تیره‌تر باشد، معمولاً ظرف ۶ تا ۱۲ ماه از بین می‌رود. اما اگر لک رنگی در لایه‌های عمیق پوست باشد، از بین بردن آن چند سال زمان می‌برد.

لکی که به‌طور عمیق داخل پوست باشد، اغلب به رنگ آبی تا خاکستری است. البته رنگ این لک ممکن است قهوه‌ای، اما خیلی تیره‌تر از رنگ طبیعی پوست هم باشد. اگرچه محو شدن لک‌ها زمان می‌برد و به صبوری نیاز دارد، اما استفاده از روش‌های درمانی سرعت از بین رفتن لک ها و نقاط تیره را بالا می‌برد.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
7 نظر
  1. باقری می‌گوید

    سلام کرم ضدلک رنه روبایدفقط شبا استفاده کنیم،یعنی درطول روزاگه منزل بودیم لازم نیس کرم ضدآفتاب بزنیم،وفقط شبامورداستفادس؟

  2. ناشناس می‌گوید

    من زدم صورتم خراب شده بخدا حروم کسی بخره

    1. یوسف می‌گوید

      من استفاده کردم واقعا جواب داده

      1. حسین کاظمی می‌گوید

        قیمتش چقدره

  3. ناشناس می‌گوید

    خدا … ن کنه با این همه دروغ که تو رسانه ملی هم میگین. پولی که از این راه بدست میارین …تون باشه. لکه های صورتمو خوب که نکرد بد ترم کرده. تورو خدا نخرین همش دروغه.. فقط سر ملت کلاه میزارن..

  4. ن می‌گوید

    خیلی بده اصلا خوب نیست

  5. شهلا شرفی می‌گوید

    همش تبلیغ به خدا اصلا تاثیر نداره محرومشون بشه مثل س… این همه تبلیغ دورغ برا پول در اپرن

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود