چنتا ضد آفتاب جذاب واسه پوست های چرب؛ با این برندا نه جوش می زنید نه برق

0 3,759

اگه پوستتون چربِ باید ضد آفتابی بخرید که باهاش جوش نزنید، برق نندازه روی پوستتون، سبک باشه و زود هم جذب بشه.

برای داشتن پوستی سالم و زیبا باید روتین پوستی داشته باشید منظور از روتین اینِ که شما باید روزانه با استفاده از یه سری محصولات مراقبتی نیاز های پوستتون رو رفع کنید. روتین مراقبت از پوست در دو نوبت صبح و شب انجام میشه که مراحل  پاکسازی، متعادل سازی و آبرسانی در هر دو نوبت تکرار میشه. / ضد آفتاب

ساده ترین روتین مراقبتی صبحگاهی علاوه بر سه مرحله ای که گفتم مرحله چهارمی تحت عنوان استفاده از کرم ضـد آفتـاب داره که میتونیم بگیم مهم ترین قسمت روتین مراقبتی است که استفاده از آن اولین و مهم ترین قدم جهت سلامت پوست در طولانی مدت است.

آرایش-ساده-مبتدیان

انتخاب کرم ضد آفتـاب مناسب کار سختیه چرا که تنوعش در بازار خیلی زیادِ به همین خاطر گاهی اوقات واقعا نمیدونید کدوم برند بهترِ؛ حالا اگه پوستتون چرب باشه کارتون سخت تر هم میشه چرا که باید بین این همه محصول اونی رو انتخاب کنید که باهاش جوش نزنید، برق نندازه روی صورتتون، ردِ سفیدی به جا نذاره، سبک باشه و زود جذب پوست بشه.

رنگی بودن یا نبودنش هم سلیقه ای است البته پیشنهاد ما اینِ که اگه از ضـد آفتـاب رنگی استفاده می کنید حتما قبلش از ضد آفتـاب بی رنگ استفاده کنید چرا که شما باید به اندازه دو انگشت ضد آفتـاب به پوستتون بزنید تا محافظت کامل انجام بشه حالا اگه این مقدار ضد آفتـاب رنگی رو بزنید شبیه روح میشید پس حتما قبلش به میزان کافی ضد آفتـاب بی رنگ بزنید بعد اگه دوست داشتید از ضد آفتـاب رنگی به عنوان کرم پودر استفاده کنید.

ضد آفتاب

بهترین ضد آفتاب ها برای پوست چرب

1- اگه دنبال ضد آفتـاب قیمت مناسب هستید پیشنهاد ما ضد آفتـاب بی‌رنگ سینره است که به دلیل بافت سبک و جوش‌زا نبودن خیلی پرطرفدارِ. این ضد آفتـاب محبوب، یه بدی داره اونم اینِ که رد سفیدی به جا میذاره که اگه یه کوچولو صبر کنید از بین میره.

2- در بین خارجی ها ضد آفتـاب فیوژن واتر ایزدین که ساخته شده بر پایه آبِ یکی از بهترین هاست که خیلی سبکِ و به راحتی جذب پوست میشه، ضد چروک و آبرسان هم هست. تنها نکته منفی این ضد آفتاب اینِ که قیمتش بالاست بنابراین برای خیلیا مقرون به صرفه نیست.

light-makeup

3- ضد آفتاب سراوی هم یکی از بهترین ها است. این ضد آفتاب نرم کننده و آبرسانِ، خیلی زود جذب میشه و بدون عطر و روغنِ. این ضد آفتاب هم مثل ایزدین قیمتش بالاست.

4- ضد آفتاب بی‌رنگ لافارر هم جزء پرطرفدار هاست که قیمتش از سینره کمی بیشترِ. این ضد آفتاب حاوی عصاره گیاهان شیرین بیان، بیربری، سارمنتوزا ساکسی فراگا، آلوئه ورا و پاپایا است که موجب مهار ترشح سبوم، جلوگیری از ایجاد آکنه و حفاظت بالا از پوست در برابر اشعه‌های UV-A و UV-B میشه.

ضد آفتاب

5- ضد آفتاب پریم مدل ژل ضد آفتاب ویتامین سی هم خیلی پرطرفداره. این ضد آفتاب برای انواع پوست مناسبِ و میشه به عنوان پرایمر هم ازش استفاده کرد. از این محصول میتونید جهت پیشگیری از لک‌های ناشی از آفتاب در پشت دست‌ها هم استفاده کنید.

6- بین قیمت بالاها ضد آفتاب استیکی شیسیدو هم خیلی محبوبِ. این ضد آفتاب محافظت خیلی خوبی داره، رد سفیدی به جا نمیذاره، در برابر رطوبت و تعریق مقاومِ اما کمی سنگینِ پس اگه سبک بودن براتون مهمِ اصلا سراغش نرید.

7- بین برندهای ایرانی ضد آفتاب سان سیف هم خیلی پرطرفداره. این ضد آفتاب ضد چروک، روشن‌ کننده، آنتی آکنه و ضد جوشِ. برق نمیزنه رد سفیدی هم به جا نمیذاره.

Shiseido-Clear-Sunscreen-Stick-spf-50-6

نویسنده: الهام قدسی

منبع:شایانیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود