مزیت روش های کاشت طبیعی در کنار هم

0 3,832

اگر موهای کم پشتی دارید یا بخشی از شر ما طاس است، حتماً بارها چهره خود را با موی بیشتر تصور کرده اید. این تصور می تواند شکل واقعی به خود بگیرد اگر انتخاب درستی از نظر روش مناسب کاشت مو داشته باشید.

امروز در این بخش از سایت تخصصی و حرفه ای کلینیک کاشت موی رونیا روشی را به شما توصیه می کنیم که تمام مزایای دو روش پرطرفدار کاشت مو را با هم ترکیب کرده است تا راه حلی خارق العاده را برای داشتن موی طبیعی و دائمی به شما هدیه دهد. این روش را کاشت موی ترکیبی می گوییم که از ترکیب دو روش FUE و FUT بوجود می آید.

اگر از طریق پیوند، ناحیه پیشانی به شدت پوشانده شود ولی پشت سر طاس بماند، در این صورت هدف از پیوند شکست می خورد. زیبایی پیوند را می توان در سر کاملاً پوشیده از مو و پوست سری که با رشد متراکم پنهان شده مشاهده کرد. در کنار این مورد آنچه نتیجه نهایی را شگفت انگیز می کند رشد موهای جدید با ظاهری طبیعی است.

روشهای FUT و FUE دو روش رایج کاشت موی طبیعی

اگر جستجوی کوتاهی در اینترنت برای روش های طبیعی کاشت مو انجام دهید، بارها با عبارات FUT و FUE برخورد خواهید کرد. این دو روش از بهترین و موثرترین روشهای کاشت موی طبیعی هستند که نتایج بسیار خوبی را در طی سالها از خود بر جای گذاشته اند. در کلینیک رونیا ما یک روش درمانی ترکیبی برای کاشت مو ارائه می دهیم که جنبه های مثبت و نقاط قوت FUE (برداشتن واحد فولیکولار) و FUT (پیوند واحد فولیکولار) را در کنار هم قرار می دهد. اگر ریزش شما در سطح بالایی قرار دارد این روش می تواند همان چیزی باشد که امیدهای شما را برای تغییر اساسی در چهره خود زنده نگه می دارد. این روش ترکیبی از دو روش پیوند برای دستیابی به موهای دارای چگالی بالا در سریعترین زمان ممکن است.

چه زمانی روش ترکیبی توصیه می شود؟

حال بگذارید بفهمیم چه زمانی روش ترکیبی به روشهای FUT و FUE ترجیح داده می شود. در پاسخ باید گفت در سه مورد از روش ترکیبی استفاده می کنیم.

  • مورد1 هنگامی که منطقه طاسی سر بسیار بزرگ باشد. در این نواحی بیش از 5000 پیوند لازم داریم. در آن شرایط، با FUT حدود 4000 پیوند از پشت پوست سر و 1000 پیوند از ریش و سینه بیمار برداشت می شود.
  • مورد 2 وقتی ناحیه طاسی بزرگ است، جایی که حدود 4000 پیوند لازم است، اما ناحیه اهدا کننده (پشت پوست سر) ضعیف است. در این شرایط با استفاده از FUT، حداکثر پیوندهای ممکن از ناحیه اهدا کننده برداشت می شود و بقیه با استفاده از روش FUE با ریش و سینه پوشانده می شود.
  • مورد 3 هنگامی که که قبلاً عمل جراحی کاشت مو انجام شده ولی زاویه، جهت یا محل قرارگیری موی جدید نامناسب است. در زمان تجدید نظر در کاشت مو یا جراحی اصلاح کاشت مو، موهای اشتباه با روش FUE استخراج شده و منطقه با روش FUT بازیابی می شود.

روش های FUT و FUE جه ویژگی هایی دارند.

این روش پیوند از مزایای FUE و FUT به صورت یکجا بهره می برد. FUE و FUT هر دو شامل کشیدن مو از ناحیه اهدا کننده و قرار دادن آن در ناحیه مورد نظر است، منتها تفاوت این دو روش در نوع استخراج فولیکول های مو است.

FUE شامل استخراج واحدهای فولیکولی منفرد در گروههای 1 تا 3 تار مو است. موهای استخراج شده طی یک مرحله و در منطقه مورد نظر کاشته می شود. بزرگترین مزیت این روش در کنار بدون درد بودن آن، رشد طبیعی موهای کاشته شده است. از طرف دیگر در روش FUT نیز یک نوار افقی از پشت و دو طرف پوست سر استخراج می شود که حاوی چندین فولیکول مو است. سپس بافت نواری توسط تیم باتجربه در زیر میکروسکوپ به گرافت های کوچک (واحدهای فولیکولی) با 1 الی 3 فولیکول مو در هر پیوند تقسیم می شود.

FUE معمولاً برای مشتریانی توصیه می شود که دارای طاسی نسبتاً کوچک تا متوسط ​​در مردان و منطقه کوچکی از ریزش مو در زنان هستند. از طرف دیگر، FUT برای مردان و زنان با منطقه طاسی گسترده توصیه می شود. با ترکیب این دو تکنیک شما به رشد مو با تراکم بالا دست می یابید و در عین حال زمان عمل را نیز بسیار کاهش می دهید.

بعد از کاشت مو به روش میکرو FIT

روش ترکیبی درمان مو چگونه عمل می کند؟

متخصصین ترمیم مو معتقد هستند که ترکیبی از این دو روش یک روش موثر برای درمان بیمارانی است که دچار ریزش شدید مو شده اند. روش ترکیبی ابتدا شامل استخراج بافت های نوار به روش FUT و سپس نهایی سازی فرآیند یا پیوند آن با کمک تکنیک FUE است. با استفاده از FUT برای به دست آوردن پیوند مو، ما به طور کارآمد به استخراج واحدهای فولیکولی فراوان آن هم در یک مرحله دست خواهیم یافت. این شکل از فرآیند استخراج باعث صرفه جویی در زمان عمل می شود.

در پایان روش ترکیبی، شما به موهای طبیعی با تراکم و ضخامت بیشتری دست خواهید یافت. روش ترکیبی گاهی اوقات بهتر از یک روش تک کاشت مو برای موارد شدید ریزش مو است اما بهتر است که توصیه و مشاوره پزشک با تجربه را در نظر بگیرید. تجربه جراحان زبردست منجر می شود که آنها با مشاهده شواهد اولیه در معاینه سر شما و ویژگی های بیمار بهترین نوع درمان را به شما پیشنهاد دهند.

مزایای روش پیوند مو ترکیبی چیست؟

برای شفاف سازی هر چه بیشتر موارد، در اینجا یک نکته سریع درباره مزایای استفاده از روش ترکیبی کاشت مو آورده شده است. با استفاده از هر دو روش FUE و FUT، حداکثر پوشش ممکن در منطقه طاسی را بدست خواهید آورد. استفاده از FUT برای استخراج واحدهای فولیکولی باعث صرفه جویی در زمان می شود زیرا امکان بازیابی سریع واحدهای فولیکولی را فراهم می کند.

نتیجه نهایی این روش اطمینان حاصل می کند که شما به یک مجموعه موی طبیعی با ضخامت بالا و سالم رسیده اید. این یک روش موثر برای کاشت مو برای موارد شدید ریزش مو است.

برای انجام کاشت مو ترکیبی چه تخصصی لازم است؟

  • تخصص جراح: جراح باید مهارت و تجربه عمیقی در زمینه ترمیم مو داشته باشد. جراح باید به اندازه کافی از تکنیکهای FUE و FUT استفاده کرده باشد. همچنین در نظر داشته باشید که جراحان باید دارای اعتبار و مجوز از انجمن های برجسته ترمیم مو باشند.
  • مهارت های زیبایی شناسی و طراحی جراح: جراح باید از مهارت برجسته ای برای طراحی طبیعی خط مو بهره مند باشد. از آنجا که این عمل ترکیبی از هنر و علم است، بنابراین دقت و مهارت بالای جراح و دارا بودن خصیصه های زیبایی شناسی در وی، می تواند نتیجه کار را بسیار جذابتر کند.
  • توانایی ارئه مشاوره: توانایی جراح در توضیح روش مناسب و اینکه بتواند بیمار را متقاعد کند که دغدغه های خود را بازگو کند، از نکاتی است که می تواند به موفقیت عمل کمک کند. او باید بتواند به همه سوالات بیمار پاسخ دهد و نگذارد هیچ نگرانی ای در او باقی بماند.

هزینه کاشت مو به روش ترکیبی

هزینه کاشت مو به روش ترکیبی به تعداد گرافت های مو بستگی دارد و هرچه این تعداد بیشتر باشد بالطبع هزینه بیشتر خواهد شد. مبلغ انجام این روش کاشت در مرکز زیبایی و کاشت موی رونیا بین ۶ تا ۸ میلیون تومان می باشد.

کلینیک رونیا

اگر قصد جراحی کاشت مو را دارید، باید در مورد بهترین جراح و کلینیک فکر کنید و آنها را با تحقیق و تجزیه و تحلیل انتخاب کنید. کلینیک زیبایی رونیا با دانش متخصصان و جراحان مجرب، همواره توانسته است در جهت رضایت مشتریان گام بردارد و با هر عمل زیبایی از جمله کاشت مو، برگ زرین دیگری به کارنامه پربار خود اضافه کند. شما می توانید با جلسه مشاوره و مشاهده سوابق کاشت مو و آرشیو آماده شده از مشتریان قبلی، ما را بهتر قضاوت کنید.

متقاضیان عزیز جهت دریافت مشاوره خدمات کاشت مو و یا رزرو وقت قبلی در کلینیک تخصصی رونیا می توانند همه روزه با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایند.

  • ۰۹۱۲۹۶۸۰۷۵۵ (ارسال عکس از طریق واتس اپ، تلگرام و سایر پیام رسان ها)
  • ۰۲۱-۴۸۴۶۷ (خط ویژه)
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود