معرفی سه مدل از کاپشن های ترند 2023 ؛ تا حالا اسم کاپشن بوفالو یا امبرودی رو شنیدی؟

کاپشن بوفالو یا امبرودی چیست؟

0 3,845

کاپشن ها نوع های مختلفی دارند که می توان گفت بیشتر افراد نوع بادی یا پفی را می شناسند در حالی که ترندهای جذاب تری هم برای زمستان وجود دارد.

شاید به نظرتان عجیب باشد ولی کاپشن از زبان روسی وارد زبان ما شده است و در انگلیسی به عنوان jacket مطرح می شود. کاپشـن به نوعی کت زمستانی می گویند که معمولا کلاه دارد و برای گرم نگه داشتن بدن در سرما استفاده می شود. کاپشن ها در گذشته اکثرا از جنس چرم بودند، اما امروزه از الیاف مصنوعی مثل نایلون و پلی استر هم تولید می شوند. شما می توانید برای گرم نگه داشتن بدنتان در زمستان هر نوع کاپشنی را به تن کنید ولی برای داشتن استایل و ظاهری زیبا و متفاوت لازم است که با ترندهای دنیای مد و فشن پیش بروید. در ادامه این مقاله با سه تا از این کاپشن های ترند 2023 و چگونگی ست کردن و پوشیدن آنها آشنا خواهید شد. کاپشن ها در کل نوع های مختلفی دارند که می توان گفت بیشتر افراد کاپشن بادی یا پفی را می شناسند در حالی که نوع های خاص تر و  جذاب تری هم برای زمستان وجود دارد. برای مثال شما می توانید امسال زمستان را با یک کاپشن بوفالو یا امبرودی گرم و شیگ بگذرانید.

اگر می خواهید استایلی منحصربفرد داشته باشید همیشه سعی کنید از لباس های رایج و شناخته شده در استایلتان کمتر استفاده کنید و بیشتر به سمت انتخاب لباس های خاصی بروید که هر کسی جسارت خرید و پوشیدن آن ها را ندارد.

کاپشن بوفالو

کاپشن بوفالو

کاپشن امبرودی را امتحان کنید؛ زمستان را گرم و سبک بگذارنید

پارچه یکی از قدیمی ‌‎ترین و مهم‎ ترین اختراعات بشر است که در طول تاریخ، روز به روز بر تنوع آن افزوده شده است. پارچه امبرودی نوعی پارچه ضخیم و زمستانی است که دارای دوخت های راه راه، لوزی، فیتیله‎‌ای، کامپیوتری و وال است. کاپشن هایی که از این نوع پارچه تهیه می شوند دارای وزن سبک تری نسبت به کاپشن های بادی و یا چرم هستند، در کل می توان گفت ضخامت کمتری هم دارند که به همین دلیل برای بهار و یا پاییز هم گزینه های مناسبی محسوب خواهد شد. این کاپشن ها در مدل های متنوع جلوباز، جلو بسته، کوتاه و یا بلند نیز در بازار وجود دارند و جالب است که بدانید فرقی نمی کند کدام مدل را انتخاب می کنید فقط کافی است در کنار آنها لگ چرمی و نیم بوت چلسی بپوشید تا ظاهری شیک و ساده داشته باشید.

کاپشن بوفالو

کاپشن بوفالو

کاپشـن بوفالو بپوشید؛ جسورانه و لوکس زمستان را تمام کنید

کاپشـن های بوفالو معمولا از پوست بوفالوها تولید می شوند و جالب است که بدانید این نوع چرم طبیعی که به آن تیماج یا پوست دباغی شده نیز گفته می‌ شود از کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است و در گروه چرم‌ های سنگین قرار می‌ گیرد. تیماج تولید شده با پوست بوفالو یکی از مرغوب‌ ترین انواع چرم طبیعی به شمار می‌ رود و از آن برای تولید وسایل چرمی مانند کیف پول چرم، کمربند چرم، کیف اداری چرم، کفش و پالتو استفاده می‌ شود. در نتیجه اگر می خواهید زمستان امسال را لوکس و گرم بگذرانید فقط کافی است یکی از ان کاپشن ها را خریداری کنید و با بوت های چرم و قهوه ای ست نمایید.  البته امروزه این کاپشن ها هم مانند کاپشن های چرم در نوع های مصنوعی و غیر طبیعی نیز در بازار موجود هستند.

کاپشن بوفالو

کاپشن بوفالو

دل زمستان را با کاپشن بادی ببرید

یکی از کاپشن های محبوب و دوست داشتنی د بین خانم ها و همچنین آقایان کاپشن بادی یا همان پفی است. این کاپشن ها ظاهر حجیمی دارند و از گرمای نسبتا مناسبی برخوردار هستند. جالب است که بدانید آنها بر خلاف ظاهر خود بسیار سبک هستند و اگر نوع کوتاه آنها را انتخاب کنید اصلا دست و پا گیر نیستند و استفاده بسیار راحتی هم دارند. این ترندهای دلبر که معمولا دارای تنوع بسیار بالایی در رنگ بندی هستند و همین ویژگی به شما امکان ست کردن راحت آن را می دهد. در واقع می توان گفت از طرح‌ های مشکی ساده و استایل‌ های نقره‌ای شیک گرفته تا شکل‌ های ماکسی بزرگ و انواع وینتیج چشم‌نواز، کاپشن پفی گزینه‌ ای برای همه دارد.

کاپشن بوفالو

کاپشن بوفالو

منبع:شایانیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود