انواع طرح های جذاب برای مدل مانتو صورتی

0 12,449

در مورد ست مانتوی صورتی توضیح دادیم، این که با چه لباس ها و یا چه رنگ هایی این ست ها زیبا تر می شوند و به استایل شما جذابیت بیشتری می دهند.

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مانتو صورتی با طرح های شیک و زیبا مخصوص خانم ها و دختران شیک پوش و جذاب را مشاهده خواهید کرد.

مدل مانتو صـورتی در انواع طرح های مختلف اسپرت و مجلسی و ساده موجود می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از بین این طرح ها مانتویی شیک را برای پوشیدن انتخاب نمایید.مانتو صورتی حریر پلیسه سوفیا دیزاین - کد ۹۸۵۲

مدل مانتو صورتی زنانه و دخترانه

مانتوهای زنانه و دخترانه در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشند که شما می توانید با توجه به رنگ پوست و فرم اندام تان رنگ مانتوی خود را انتخاب نمایید. در مطالب قبلی انواع مدل مانتوی سفید و مدل مانتوی مشکی را مشاهده کردید در ادامه با انواع مدل مانتو صـورتی آشنا خواهید شد.

مانتوی طرح دار صورتی

طرح های مانتوی صـورتی بلند و کوتاه

صـورتی از انواع رنگ های پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها محسوب می شود و اگر شما تمایل دارید در پوشش خود تنوع ایجاد کنید بهتر است مدل مانتوی خود را از بین طیف های مختلف رنگ صورتی انتخاب نمایید.شیک ترین مدل مانتو صورتی در طرح های مجلسی واسپرت سال 1400
مدل مانتوهای صـورتی در انواع طیف های مختلف صورتی روشن و صورتی پاستیلی و … موجود می باشند که هر یک از این رنگ ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.راهنمای ست مانتو صورتی

مدل مانتوهای اسپرت و ساده صورتی برای مکان های عمومی انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و شما می توانید برای شرکت در مهمانی ها و مجالس مختلف طرح های مجلسی مانتوی صورتی را برای پوشیدن انتخاب نمایید همچنین مانتوهای صـورتی مانند همه رنگ های مانتو در انواع طرح های کوتاه و بلند دوخته می شوند.

مدل مانتوی صورتی روشن

مانتوی بلند صـورتی

مانتو کوتاه صورتی

مانتو طرح دار صـورتیبهترین استایل و ست با مانتو صورتی چیست؟

مانتو مشکی و صورتی

مانتوی دو رنگ صـورتی

مانتو صورتی مجلسی

طرح مانتوی صـورتی

مانتو بلند صورتی

مانتـوی صـورتی بلند

مدل مانتو کوتاه صورتی

مانتـوی کوتاه صـورتی

مانتو ساده صورتی

مدل مانتوی زنانه

مانتوی شیک صورتی

مدل مانتوی ساده

مانتو صورتی اسپرت

مانتـو اسپرت صـورتی

مانتو دخترانه صورتی

مانتـوی دخترانه صـورتی

مدل مانتو صورتی

مانتو سنتی صورتی

مانتوی شیک و ساده صورتی

مانتوی شیک و ساده صورتی

مانتو صورتی

مانتو طرح دار و صورتی

مدل مانتو صورتی

مانتو بلند و جلوباز صورتی

مدل مانتوی کوتاه صورتی برای خانم ها با اندازه قد مختلف مناسب می باشند همچنین خانم های قد بلند یا خانم هایی که دارای قدی متناسب هستند می توانند مانتوهای صورتی بلند را برای پوشیدن انتخاب نمایند.
با توجه به اینکه امروزه مانتوهای بلند توجه خانم ها را به سمت خود جلب کرده اند اگر شما دارای قدی کوتاه هستید در صورت تمایل به پوشیدن مانتوهای بلند صورتی بهتر است آن ها را به کمک کفش های پاشنه بلند یا لژدار بپوشید.
توجه داشته باشید که ست کردن مانتوی صورتی با رنگ سایر لباس ها و اکسسوری ها از اهمیت زیادی برخوردار است و شما می توانید این رنگ زیبا را با انواع رنگ های روشن و تیره نظیر مشکی و طیف های مختلف رنگ خاکستری و سفید و آبی و سبز زیتونی و طیف های مختلف رنگ قهوه ای و کرم و … ست نمایید.
رنگ صورتی در کنار رنگ های تیره جذابیت بی نظیری پیدا می کند بنابراین بهتر است در پوشش خود از رنگ های تیره استفاده بیشتری داشته باشید تا این رنگ زیبا و فانتزی در پوشش شما به وضوح قابل مشاهده باشد و خودنمایی کند.

مانتوی مجلسی کوتاه

طرح مانتوی زنانه

مدل مانتوی بلند

مانتـو بلند صـورتی

مانتوی اسپرت و شیک

مانتو اسپرت صورتی

مدل مانتوی ساده

مانتو صورتی روشن

مدل مانتو شیک و اسپرت

طرح مانتوی صورتی

مدل مانتوی مجلسی

مانتو مجلسی زنانه

مانتوی مجلسی و شیک

مانتوی صورتی مجلسی دخترانه

مانتوی بلند صورتی

مدل مانتو بلند صورتی

مانتوی مجلسی صورتی

طرح بلند مانتوی صورتی

مدل مانتوی صورتی کوتاه

مانتو صورتی کوتاه

مدل مانتوی مجلسی صورتی

مانتو مجلسی صورتی

مدل مانتو صورتی مجلسی

مانتو بلند مجلسی

مانتو صورتی کره ای

مانتو کره ای صورتی

در این بخش از دنیای مد مجله نصرینو تصاویری از انواع مدل مانتو صورتی را پیش رو داشتید که امیدواریم از مشاهده این طرح ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مانتویی شیک و زیبا را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

  منبع:آرگـــامـــگ

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود