اگر به دنبال طرح های جذاب مدل مانتوی دانشجویی بلند هستید اینجا را ببینید

0 6,416

اینجا انواع مدل مانتو دانشجویی جدید 2021 و 1400 (شیک، اسپرت، جلوبسته) را به همراه عکس معرفی کردیم. دنبال خرید مانتو دانشجویی هستی؟ کلیک کن و بخون.

در این بخش از دنیای مد مجله نصرینو با انواع مدل مانتوی دانشجویی بلند و جدید با طرح و رنگ های متنوع آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مانتو دانشجویی  از انواع طرح های مناسب مانتو برای محیط دانشگاه می باشد و اگر شما تمایل دارید ظاهر و پوششی مناسب داشته باشید بهتر است این طرح مانتوها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل مانتوی دانشجویی بلند با زیباترین طرح ها

امروزه مانتوهای بلند توجه اغلب خانم ها و دختران جوان را به سمت خود جلب کرده اند. مدل مانتوهای بلند در انواع طرح های مختلف مجلسی و اداری و اسپرت و دانشجویی و … موجود هستند و شما می توانید با توجه به مکانی که قرار است آن را در آنجا بپوشید طرح و رنگ آن را انتخاب نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل مانتوی دانشجویی بلند را گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

طرح های مانتو دانشجویی بلند

مانتوهای دانشجویی در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی و فرم اندام شما بستگی دارد.
اگر تمایل دارید ظاهری مناسب و آراسته در محیط دانشگاه داشته باشید بهتر است مانتوهای دانشجویی بلند را برای پوشیدن انتخاب نمایید. مانتوهای دانشجویی کوتاهی که بلندی آن ها روی زانو است برای محیط دانشگاه می توانند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شوند.

مدل مانتو دانشجویی اسپرت

مانتو بلند دانشجویی

مدل مانتوی اسپرت

طرح مانتوی دانشجویی

مدل مانتوی بلند دانشجویی

مانتو دانشجویی رنگ روشن

مانتوی شیک و دانشجویی

مدل مانتو دانشجویی

مدل مانتوی رنگ تیره دانشجویی

مدل مانتوی دانشجویی رنگ تیره

مدل مانتو

مانتوی دانشجویی دو رنگ

مانتوی دانشجویی

مدل مانتوی دانشجویی رنگ تیره

مانتو رنگ روشن دانشجویی

مدل مانتو دانشجویی اسپرت

مانتو بلند دانشجویی

مانتوی شیک دانشجویی

مانتوی دانشجویی زیبا

مدل مانتوی اسپرت و دانشجویی

مانتوهای دانشجویی بلند در انواع طرح های اسپرت و سنتی و ساده موجود می باشند همچنین این طرح مانتوها در انواع رنگ های تیره و روشن دوخته می شوند.
مانتوهای بلند با رنگ های سرمه ای و مشکی و قهوه ای برای محیط دانشگاه مناسب تر می باشند همچنین این طرح مانتوها برای خانم ها با فرم اندام مختلف می توانند انتخابی مناسب باشند.
مانتوهای رنگ روشن بلند نیز زیبایی خاص خودشان را دارند و شما می توانید در صورت تمایل مانتوهای کرم و قهوه ای روشن و … را برای پوشیدن در محیط دانشگاه انتخاب نمایید.
توجه داشته باشید که بهتر است از پوشیدن مانتوهای بلند با رنگ های جیغ در محیط دانشگاه خودداری نمایید زیرا این طرح مانتوها باعث می شوند تا ظاهر و استایل شما نامناسب به نظر برسد.

مدل مانتوی رنگ روشن دانشجویی

طرح مانتوی رنگ روشن

مانتوی دانشجویی بلند

مدل مانتو بلند و شیک

مدل مانتوی دانشجویی اسپرت

طرح مانتوی دانشجویی

مدل مانتوی شیک دانشجویی

طرح مانتوی رنگ روشن دانشجویی

مدل مانتو رنگ تیره دانشجویی

مانتو مشکی دانشجویی

مدل مانتو بلند

مدل مانتو اسپرت دانشجویی

مدل مانتوی بلند و اسپرت

سارافون بلند دانشجویی

مدل مانتوی دانشجویی بلند

طرح مانتوی اسپرت دانشجویی

مدل مانتو لی دانشجویی

مانتو لی دانشجویی

مدل مانتو جلوباز دانشجویی

مانتوی دانشجویی لی

مانتوی دانشجویی

طرح مانتو دانشجویی بلند

در این مطلب با انواع مدل مانتو دانشجویی بلند آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مانتویی شیک و مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

منبع:آرگـــامـــگ

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود