طرح های متنوع برای مدل مانتو مجلسی بلند و شیک

1 24,736

اینجا بیش از صد مدل جدید مانتو مشکی برای مراسم رو بهت معرفی کردیم. اگه برای مراسم های رسمی دنبال یه مانتو بلند شیک و جدید هستی کلیک کن.

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مانتو مجلسی بلند را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت و همخوانی داشته باشند.

مانتوی مجلسی بلند یکی از پرکاربردترین طرح ها برای خانم ها و دختران جوان محسوب می شود که در انواع مجلسی کوتاه و بلند موجود می باشد و شما می توانید از بین این طرح ها مانتویی شیک و زیبا را برای خود انتخاب نمایید.

مدل مانتو مجلسی بلند شیک و جدید

هر خانمی باید یک یا چند مانتوی مجلسی در کمد لباس های خود داشته باشد تا در مهمانی ها و مجالس از این طرح مانتوها استفاده نماید. در ادامه با انواع مدلهای مانتوی مجلسی بلند آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند.

مدل مانتو مجلسی بلند

طرح های مانتوی مجلسی بلند زنانه و دخترانه

امروزه مانتوهای بلند توجه اغلب خانم ها و دختران جوان را به سمت خود جلب کرده اند و این طرح مانتوها به صورت جلو باز و جلو بسته و دکمه دار و … طراحی می شوند که بهتر است شما با توجه به ویژگی های ظاهری تان رنگ و طرح مانتوهای مجلسی بلند را انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که هر چقدر هم طرح مانتوی انتخابی شما جذاب و خاص باشد اگر در هنگام پوشیدن مانتو از اکسسوری ها و شلوار مناسبی استفاده نکنید ممکن است استایل تان نامطلوب به نظر برسد بنابراین بهتر است بعد از انتخاب طرح مانتوی خود از کیف و کفش و شلوار و روسری مناسبی استفاده نمایید.

مانتوی زنانه بلند

مدل مانتو مجلسی رنگی

مانتوی مشکی بلند

مدل مانتوی بلند مجلسی

مانتوی زنانه مجلسی

مانتوی شیک زنانه

مانتوی رنگ روشن مجلسی

مدل مانتوی کار شده و مجلسی

مانتوی مجلسی شیک

مدل مانتوی رنگ تیره زنانه

مانتوی مجلسی بلند

مانتوی زنانه شیک و مجلسی

مانتوی زنانه مجلسی

مانتوی زنانه مجلسی

مانتوی مجلسی

مانتوی مشکی مجلسی

مانتوی طرح دار مجلسی

مانتوی طرح دار و مجلسی زنانه

مانتوی مجلسی رنگ روشن

مانتوی مجلسی رنگ روشن

مانتوی مجلسی جلوباز

مانتوی مشکی و بلند زنانه

اگر تمایل دارید برای شرکت در مهمانی ها و مجالس مانتوهای جلوباز مجلسی را بپوشید بهتر است از زیر سارافونی یا شومیزی مناسب در زیر این طرح مانتوها استفاده نمایید تا خوش تیپ تر به نظر برسید.

انتخاب رنگی مناسب برای مانتوی مجلسی بلند از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما مدل و رنگ مانتو را با توجه به رنگ سایر لباس ها و رنگ پوست و فرم اندام تان انتخاب نمایید.

مانتوهای مجلسی در انواع طرح های ساده و کار شده موجود هستند و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید ظاهر و تیپی به روز داشته باشید بهتر است مانتوهای مجلسی کار شده را برای پوشیدن انتخاب نمایید. مانتوهای ساده نیز زیبایی و جذابیت خاصی دارند و دیرتر از مد می افتند همچنین این طرح مانتوها برای خانم ها با سلیقه ها و رده سنی های مختلف انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند.

مانتوی طرح دار مجلسی

مانتو طرح دار مجلسی

مانتوی کار شده زنانه

مانتو مشکی کار شده

مدل مانتوی مجلسی مشکی

مانتوی مشکی بلند زنانه

مانتوی رنگ روشن مجلسی

مانتوی زنانه مجلسی

مانتو حریر مجلسی

طرح مانتوی زنانه

مانتوی زنانه مجلسی

مدل مانتوی مجلسی بلند

مانتو طرح دار دخترانه

مانتو دخترانه مجلسی

مانتو بلند مجلسی

طرح مانتو مجلسی شیک و زیبا

طرح مانتوی مجلسی

مانتوی طرح دار و بلند مجلسی

مانتوی زنانه بلند

مانتو دو رنگ مجلسی

در این مطلب انواع مدل مانتو مجلسی بلند را پیش رو داشتید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مانتو با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

منبع:آرگـــامـــگ

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
1 نظر
  1. مخچه می‌گوید

    واقعا حال کردم دمتون گرم

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود