۸+۱ مدل ترند برای اکسسوری های مردانه

0 3,767

اکسسوری‌ها یا همان لوازم جانبی در واقع حالتی نسبی دارند. این یعنی شما با توجه به موقعیتی که در آن قرار خواهید گرفت یک اکسسوری را انتخاب می‌کنید.

انتخاب صحیح تا حد زیادی به توانایی شما در استایل کردن وابسته استمی‌توانید با ما چند مورد را امتحان کنید تا در آینده بتوانید اکسسوری‌های صحیح را برای موقعیت‌های مختلف انتخاب کنیدما چند نمونه پیشنهادی داریم تا بتوانید روند استایل کردن را به درستی یاد بگیرید.

  1. ساعت مردانه

از مهمترین اکسسوری‌های مورد نیاز برای هر مردی ساعت استشما می‌توانید خاص و بی‌نقص به نظر برسیدنباید بیش از اندازه استایل خود را شلوغ و پر زرق و برق کنیدبعضی از مردان علاقه به استفاده افراطی از رنگ‌های تجملاتی مانند طلایی دارند و این استایل‌‌ها را با گردنبند‌های جواهر و دستبندهای طلا تکمیل می‌کننداستفاده بیش‌از اندازه از این تجملات شما را به جای یک جنتلمن تبدیل به یک لوزر خواهد کرداین برای جنس مخالف جذاب و چشمگیر نیستتا حد امکان ساده و مردانه باشیدیک ساعت مردانه شیک به دست کنید و کت و شلواری مناسب با موقعیت بپوشیدبرند پوش باشید و مدل‌های اصل مانند ساعت مردانه کاسیو، سیتیزن یا رومانسون را امتحان کنیداین مدل‌ها چشم‌گیر هستند.

  1. انگشتر

انگشتر مردانه اکسسوری مورد علاقه بسیاری از مردانه و البته دیدنی از نظر خانم‌ها استانواع انگشتر‌های طلا یا نقره مردانه را به راحتی با دستبندهای چرم با دستبند کارتیر مردانه بپوشیدبرای استایل مردانه و شیک پیراهن بپوشید و استایل خود را به همراه شلوار پارچه‌ای تکمیل کنیدمی‌توانید یک استایل اسپرت‌تر داشته باشیدشلوار کتان کرم رنگ بپوشیدپیراهن سفید خود را داخل شلوار بزنید و کفش و کمربند چرم قهوه ای استفاده کنیدهمچنین می‌توانید برای این استایل، کیف دستی چرمی داشته باشیدآستین خود را بالا بزنید و انگشتر طلا و دستبند کارتیر را به دست کنیداین استایل نظر هرکسی را جلب می‌کندمی‌توانید مدل‌هایی از انگشتر را با نگین‌های عقیق یا مونزانایت بخریدنگین‌های مشکی رنگ استایل شما را خاص‌تر می‌کنند.

  1. دستبند

این اکسسوری تنوع بالایی دارد و استایل‌های مختلفی از آنها استفاده می‌کنندمی‌توانید مدل‌هایی که نوازنده‌گان موسیقی راک و متال به دست می‌کنند را ببینیدآنها دستبند‌های مشکی و خاصی دارند و اکثر اکسسوری‌های آنها تیره رنگ استدر مقابل استایل‌هایی هم هستند که دستبندهای طلا و جواهر را ترجیح می‌دهندتنوع بالای دستبند آن را به یک اکسسوری پرطرفدار تبدیل کرده استانواع مدل‌های چوبی، چرمی، طلا، استیل، بافتنی و حتی پلاستیکی مورد پسند جوانان و نوجوانان هستندمتناسب با استایلی که دوست دارید مدل خاص خود را انتخاب و استفاده کنید.

  1. گوشواره‌های حلقه‌ای

بعضی از مردانه که ترجیح می‌دهند متفاوت باشند، از این گوشواره‌ها استفاده می‌کنندمدل‌های گوشواره میخی و حلقه‌ای زیادی برای مردان وجود دارد و اکثرا استایل‌های اسپرت و خیابانی از آنها استفاده می‌کنندهمچنین بعضی استایل‌های کژوال و بوهو به استفاده از گوشواره علاقه دارنداین مورد مورد علاقه همه نیست اما استایل حاصل از آن خاص و متفاوت استترند شدن گوشواره‌ها در سالهای اخیر بیشتر به چشم می‌خورد.

  1. کلاه

کلاه مدل ‌های مختلفی دارد و افراد با سلیقه‌های گوناگون از آن استفاده می‌کنندبعضی از مدل‌‌ها، کاربردی جز زیبایی ندارد اما مدل‌هایی مانند کلاه‌های لبه‌دار برای محافظت از پوست و چشم‌ها کاربردی هستندکلاه کپ که لبه پهنی دارد، برای محافظت از پوست عالی استسایر کلاه‌های کلاسیک و لبه‌دار نیز برای این منظور کاربرد دارنداین کلاه‌ها مدل‌های متنوعی دارند و شما می‌توانید انواع چرمی، برزنتی، پارچه‌ای و زنجیر دار را برای استایل خود تهیه کنیدکلاه‌های شاپو نیز جذاب و خاص هستند و برای استایلی متفاوت عالی به نظر می‌رسند.

  1. کیف دستی کوچک

استایل مردانه با کیف دستی عالی می‌شودبرای محل کار یا قرار اداری باید بتوانید کیف مناسبی تهیه کنید که استایلتان را تکمیل کنداز یک چرم دوز کمک بخواهید یا از برندهای معتبر و موجود در بازار استفاده کنید و محصول مورد نظر خود را تهیه کنیدشما نمی‌خواهید هر روز مبلغ زیادی برای خرید یک کیف جدید بپردازید، بنابراین بهتر است تا رنگ انتخابی شما برای کیف یک رنگ قابل استفاده برای موقعیت‌های مختلف باشدهمچنین می‌توانید کیف‌های کلاسوری چرمی را امتحان کنید تا کاغذهای مورد نیاز برای کار را در ان حمل کنیداین کیف‌ها اکسسوری شیک و مناسبی برای محیط‌های اداری هستند.

  1. ساس بند

برای مواقعی که قصد رفتن به مهمانی یا دورهمی را دارید، از ساس بند استفاده کنیداین اکسسوری جدا از زیبایی، باعث می‌شود شیک و مرتب دیده شویدپیراهن سفید، شلوار پارچه ای چهارخانه و خاکستری رنگ، شلوار و کمربند چرم به رنگ مشکی و درنهایت ساس بند برای مهمانی یا حتی رفتن به جشن عروسی عالی استدستبند چرم مشکی با پلاک طلا به دست کنید و از زنجیر طلا استفاده کنید.

  1. استایل طبیعت گردی

برای یک استایل طبیعیت گردی عالی شما به اکسسوری و وسیله‌های متفاوتی نیاز داریدبرای این استایل لباس‌های راحتی نیاز دارید که مخصوص پیدا‌روی و کوهنوردی باشدکفش‌های کوهنوردی بپوشیدبرای لوازم جانبی شما نیاز به چیزهای قابل استفاده داریدساعت‌های کامپیوتری مانند مدل‌های جیشاک برای استایل کوهنوردی و طبیعیت گردی عالی هستنداحتیاج به کلاه آفتابگیر و کوله پشتی داریدباید تمام لوازم و غذاها را روی پشت خود حمل کنید تا به راحتی بتوانید از دست‌ها برای کنترل بدن در مسیرهای سخت استفاده کنید.

نکات مهم در استایل کردن

برای آنکه استایل شما به همراه اکسسوری‌ها خاص و متفاوت دیده شود نیاز به آموزش چند نکته کلیدی دارید:

  • آستین‌های خود را تا کنید تا ساعد دست به خوبی خودنمایی کند و برای استفاده از ساعت، دستبند و انگشتر مناسب‌تر به نظر برسد.

  • پیراهن‌های خود را اتو کنیدلباس‌های نامرتب جلو زیبایی نخواهد داشت.

  • زمانی که قصد استفاده از زنجیرهای طلا را دارید از لباس‌های یقه گرد استفاده کنید و تا حد امکان مدل‌های دکمه دار بپوشید و دکمه انتهای پیراهن را باز بگذارید.

  • برای آنکه شیک‌تر باشید دستبند، کمربند و کفش خود را ست کنید.

  • از گردنبندهای مهره‌دار برای جمع‌های آشنا استفاده کنید و در مراسم‌های رسمی زیروآلات طلا را جایگزین کنید.

به عنوان سخن آخر توجه داشته باشید تا در انتخاب اکسسوری‌ها افراط نکنیداگر از دستبند و ساعت برای یکی از دست‌ها استفاده کردید، دست دیگر را خالی بگذاریدبا این روش بهترین حالت از استایل خودتان را تجربه خواهید کرد.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود