چگونه کار بازسازی خانه و ساختمان بگیریم؟

0 4,051

چگونه کار بازسازی خانه و ساختمان بگیریم؟ شاید شما نیز به حوزه بازسازی و نوسازی ساختمان و خانه علاقه مند باشید و یا در این زمینه مهارت هایی دارید. ولی در پیدا کردن کار مناسب با مهارت شما به مشکل برخورده اید. در این نوشته به این سوال که چگونه کار بازسازی بگیریم پاسخ داده ایم.

چگونه کار بازسازی خانه و ساختمان بگیریم؟ این روزها افراد بیشتری به دنبال شغلی در صنعت نوسازی و بازسازی خانه هستند. مردم به دلایل مختلف دوست دارند متخصص بازسازی خانه شوند و در صنعت ساخت و ساز کار کنند.
تقاضا برای خدمات بازسازی خانه به طور مداوم در حال افزایش است. این روزها متخصصان نوسازی در بازار کار تحت تعقیب هستند. به همین دلیل است که حقوق کارگران ساختمانی نیز افزایش می یابد. صنعت نوسازی مشاغل پردرآمد زیادی را ارائه می دهد و فرصت های شغلی خوبی را برای کارگران فراهم می کند.

بازسازی ارزش خانه را به طور چشمگیری افزایش می دهد. بر اساس بررسی ها نوسازی 2020، محبوب ترین انواع بازسازی، سالن های ورزشی سرپوشیده، استودیوهای باغ، بارها و مناطق تفریحی هستند. شرکت های نوسازی هم با مشتریان تجاری و هم با مشتریان مسکونی کار می کنند. صنعت نوسازی پاسخی برای افرادی است که می خواهند در یک بخش تجاری سودآور کار کنند.
شروع یک تجربه در صنعت نوسازی همیشه آسان نیست. بخاطر این است که شاید با خود بگویید چگونه کار بازسازی بگیریم؟ شما باید به دنبال برنده شدن اولین شغل در شرکت نوسازی و کسب تجربه کاری در اسرع وقت باشید. اگر نکات ارائه شده توسط کارشناسان را رعایت کنید، همه چیز به آرامی پیش خواهد رفت.

چگونه کار بازسازی خانه بگیریم؟

اول از همه، شما باید تصمیم بگیرید که می خواهید چه کسی شوید و چه کاری می خواهید انجام دهید. انواع مختلفی از حرفه های بازسازی خانه وجود دارد. که شامل:

  • معماران
  • نجاران
  • مدیران پروژه های ساختمانی
  • دکوراتورها
  • طراحان داخلی
  • برقکارها
  • نقاشان
  • لوله کش ها
  • بام ها
  • ناظران سایت

هر کدام از این مشاغل مزایا و معایب خود را دارند. شما باید این حرفه ها و مسئولیت های متخصصان نوسازی را به دقت تحلیل کنید و انتخاب کنید. در نهایت، شما باید شغلی را انتخاب کنید که بیشتر مورد پسند شما باشد.

آموزش های لازم برای انجام کارهای بازسازی خانه را دریافت کنید

داشتن دیپلم دبیرستان برای کار در بخش بازسازی خانه توصیه می شود. متخصصان بر این باورند که یک بازسازی موفق با همکاری با کارشناسان آگاه در این زمینه شروع می شود که می توانند به ایجاد دکوراسیون داخلی خانه عالی کمک کنند. در طول فرآیند آموزشی در دبیرستان، دانش‌آموزان کلاس‌هایی را می‌گذرانند که به آنها امکان می‌دهد مهارت‌های اولیه را بیاموزند و اولین تجربه را در کارهای نوسازی به دست آورند.

شروع به کار به عنوان یک متخصص بازسازی سطح پایه

در ابتدا، یک متخصص یک دوره نظری می گیرد. در این مرحله، اولین قدم ها را در راه تبدیل شدن به یک متخصص در صنعت بازسازی خانه بردارید.

پس از به اصطلاح یادگیری و آموزش درون کلاسی در دبیرستان، کارشناسان آینده نوسازی و بازسازی ساختمان نیز نیاز به آموزش حین کار دارند. این نوع آموزش این امکان را برای کارشناسان نوسازی فراهم می کند تا در حرفه مورد نظر خود عمیق تر کاوش کنند و تجربه عملی کسب کنند. این آموزش به آنها اجازه می دهد تا مهارت های کاری خود را بهبود بخشند و در کاری که انجام می دهند بهتر شوند.
کار در بخش بازسازی خانه می تواند چالش برانگیز باشد. هنگام کار به عنوان یک کارشناس نوسازی سطح ابتدایی، خواهید دید که حرفه ای ها با چه چالش هایی روبرو هستند و چگونه انواع مختلف مشکلات را حل می کنند.

چگونه کار بازسازی خانه و ساختمان بگیریم؟

جستجوی شغل در صنعت بازسازی خانه

اکنون زمان برداشتن گام نهایی برای ورود به صنعت بازسازی خانه است. شما باید شغلی پیدا کنید و به عنوان متخصص بازسازی خانه شروع به کار کنید.
پیدا کردن اولین شغل در یک شرکت نوسازی می تواند دشوار باشد. اکثریت قریب به اتفاق شرکت های بازسازی خانه نمی خواهند متخصصان بازسازی خانه را با تجربه کم یا بدون تجربه استخدام کنند. به همین دلیل است که ممکن است برای اولین بار استخدام شوید. برای یافتن سریع کار باید استراتژی درست را دنبال کنید.

یک رزومه ایجاد کنید

اولین کاری که باید انجام دهید ایجاد رزومه است. الگوهای رزومه زیادی به صورت آنلاین موجود است. یک قالب رزومه خوب را دانلود کنید و آن را با تمام اطلاعات لازم پر کنید. هنگامی که رزومه شما آماده شد، می توانید جستجوی کار را شروع کنید.

سایت های کاریابی را بررسی کنید

شرکت های نوسازی معمولا از سایت های شغلی برای استخدام کارمندان جدید برای کار در تیم های خود استفاده می کنند. برای جستجوی مشاغل بازسازی منزل می توانید از چنین سایت هایی استفاده کنید. مشاغلی را پیدا کنید که با مهارت شما مطابقت داشته باشد و رزومه ای را برای کارفرمایان ارسال کنید.

مشاغل در بازسازی خانه کدام است؟

مشاغل بازسازی خانه شامل کارگرانی مانند پیمانکاران و طراحان داخلی است که عملیات بازسازی خانه را برنامه ریزی، طراحی و هماهنگ می کنند. شما می توانید شغل هایی با وظایف مدیریت پروژه، طراحی نمای ساختمان ، ساخت و ساز یا نوسازی پیدا کنید. در تمام موقعیت‌های بازسازی خانه، مسئولیت‌های شما شامل کار با تیم، درک لوله‌کشی، کارهای برقی و سازه‌ای در خانه و استفاده از خلاقیت شما برای کار در جهت هدف مشترک بازسازی خانه یا مناطق خاصی از خانه برای صاحب آن است. کارگران در این موقعیت ها به مهارت های طراحی، دانش اولیه لوله کشی و کارهای برقی، صبر و مهارت های کار گروهی نیاز دارند.

چگونه کار بازسازی خانه بگیریم؟

مدارک مورد نیاز شما برای کار در بازسازی خانه بستگی به موقعیتی دارد که برای آن درخواست می دهید. یک پیمانکار به قدرت و استقامت بدنی و دانش سطح بالایی از سازه های ساختمانی و سیستم های برق و لوله کشی نیاز دارد. برخی از مشاغل از شما می خواهند که مجوز پیمانکاری را از طریق یک برنامه دولتی تایید شده کسب کنید. یک طراح داخلی به خلاقیت و مهارت های طراحی عالی و درک چگونگی کنار هم قرار دادن رنگ ها، الگوها و بافت ها نیاز دارد.

شرح شغل بازسازی کننده: پیمانکار بازسازی چه کاری انجام می دهد؟

بازساز نوعی پیمانکار تخصصی است که خانه‌های شخصی و ساختمان‌های تجاری را بازسازی، نوسازی یا بازسازی می‌کند. در حالی که مقداری همپوشانی بین آنها وجود دارد، بازسازی‌کننده‌ها از پیمانکاران ساختمانی یا دست‌کاران متمایز هستند. به طور کلی وظیفه یک پیمانکار ساختمانی این است که ساختمان‌های کاملاً جدید را از ابتدا بسازد، در حالی که یک دست‌کار – یا دیگر تاجران ماهر مانند لوله‌کش یا برق‌کار – این است که برای انجام کارهای فردی کوچک مانند تعمیر یک سینک نشتی یا نصب آب گرم جدید وارد می‌شود. بخاری بازسازی‌کننده‌ها از آنجایی که با سازه‌های تمام‌شده سروکار دارند، شبیه دست‌سازها هستند، اما دامنه کار آنها بسیار گسترده‌تر و در سطح بالاتری از پیچیدگی است.

تفاوت بین بازسازی و نوسازی چیست؟

کلمات “بازسازی” و “نوسازی” اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند، بنابراین تفاوت بین این مهارت ها دقیقاً چیست؟ در حالی که قطعا مشابه است، “نوسازی” به معنای “بازگرداندن به شرایط خوب است. جدید یا انگار که دوباره جدید باشد. تعمیر، به «بازسازی» در لغت به معنای «دوباره مدل کردن» است.

صنعت زیبایی مقایسه خوبی برای ایجاد این تمایز است. نوسازی را به عنوان یک تغییر زیبایی در نظر بگیرید—افزودن هایلایت به مو، اکستنشن مو، آرایش، اصلاح ناخن ها. در این مثال، گیرنده به طور قابل توجهی ساختار طبیعی بدن خود را تغییر نمی دهد. بازسازی، با استفاده از همین مقایسه، شامل جراحی زیبایی گسترده‌تر می‌شود – به عنوان مثال، تغییر شکل طبیعی صورت با ایمپلنت در گونه‌ها برای افزایش حجم یا لیفت. دریافت کننده، کاملاً ظاهراً، زمانی که کار گسترده تکمیل می شود، متفاوت به نظر می رسد، حتی غیرقابل تشخیص.

چگونه کار بازسازی خانه و ساختمان بگیریم؟

یک بازسازی کننده حرفه ای به چه مهارت هایی نیاز دارد؟

بازسازی‌کننده‌ها جک‌های همه حرفه‌ها هستند و برای انجام درست کارها به مهارت‌ها و دانش گسترده‌ای نیاز دارند. برای شروع، آن‌ها باید نکات و ویژگی‌های مصالح ساختمانی، توانایی بلند کردن وزنه‌های سنگین، اندازه‌گیری دقیق و کار با ابزارهای برقی را بدانند. برای انتقال یکپارچه از یک شغل به شغل دیگر، سازگاری زیادی لازم است. گاهی اوقات این کار نیاز به همکاری با سایر پیمانکاران دارد، بنابراین مهارت های ارتباطی قوی و حل مسئله ضروری است.

نکته جالب در مورد بازسازی‌کننده بودن این است که تمام مهارت‌هایی که برای انجام کار نیاز دارید، همان مهارت‌هایی هستند که برای انجام تعمیرات خانه خود به آن نیاز دارید. اکثر مردم برای رسیدگی به هر مشکلی که در اطراف خانه ایجاد می شود نیاز به استخدام پیمانکاران متخصص دارند. اگر یک بازسازی‌کننده هستید، می‌توانید تمام کارها را خودتان انجام دهید، پس‌انداز کنید و استقلال و اتکا به خود را به دست آورید.

چه نوع مشاغلی برای پیمانکاران بازسازی وجود دارد؟

مانند پیمانکاران عمومی، بازسازی‌کنندگان می‌توانند برای یک شرکت بزرگ‌تر کار کنند یا می‌توانند مسیر خوداشتغالی را طی کنند و کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنند. هر گزینه دارای مزایا و معایب خاص خود است. به طور کلی، کار کردن در یک شرکت امنیت شغلی بالاتری را فراهم می کند و از نظر مالیاتی دردسر کمتری دارد. باز هم، خوداشتغالی با آزادی بیشتری در انتخاب و انتخاب مشتریانی که می‌خواهید برای آنها کار کنید، همراه است.

در این نوشته سعی کردیم تا حدودی به این سوال که چگونه کار بازسازی خانه و ساختمان بگیریم؟ پاسخ دهیم.

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود