مدل کابینت زیر گاز صفحه ای با طراحی شیک و کاربردی

0 578
مدل کابینت زیر گاز

در زمان های گذشته اغلب افراد از گازهای فر دار استفاده می کردند که در این صورت برای قرار دادن گاز در فضای آشپزخانه بخش کابینت زمینی حذف می شد ولی امروزه در اغلب آشپزخانه ها از گاز صفحه ای استفاده می شود که در قسمت زیری این مدل گازها کابینت هایی قرار می گیرند که به آن ها مدل کابینت زیر گاز صفحه ای گفته می شود. 

مدل کابینت زیر گاز با طرح های متنوع

کابینت هایی که برای قسمت زیرین گاز ساخته می شوند در انواع طرح های مختلف موجود می باشند که شما می توانید از بین آن ها مدلی کاربردی و مناسب را انتخاب نمایید. در مطالب قبلی مدل های کابینت سوپرمارکت را مشاهده کردید در ادامه توجه تان را به انواع طرح های کابینت برای زیر گازهای صفحه ای و رومیزی جلب می کنیم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

کابینت قهوه ای برای زیر گاز

طرح های کابینت مخصوص قسمت زیرین گاز

در برخی از آشپزخانه ها مشاهده می شود که گاز صفحه ای و کابینت زیری آن در قسمت جدایی از آشپزخانه گذاشته می شود و اگر شما نیز تمایل دارید برای قرار دادن گاز در فضای آشپزخانه قسمت مجزایی را در نظر بگیرید بهتر است در انتخاب طرح و رنگ کابینت زیری آن حساسیت لازم را به خرج دهید در بیشتر آشپزخانه های امروزی نیز کابینت زیر گاز در ردیف سایر کابینت ها قرار می گیرد که در این صورت فضای آشپزخانه منظم تر به نظر می رسد.

کابینی که برای قسمت زیرین گاز صفحه ای مورد استفاده قرار می گیرد باید با رنگ و طرح سایر کابینت های آشپزخانه همخوانی و مطابقت داشته باشند همچنین این کابینت ها در انواع طرح های مختلف ساخته می شوند.

کابینت زیری گاز به صورت ساده و کشو دار ساخته می شود که کابینت های کشو دار کاربردی تر هستند و شما می توانید وسایل مورد نیاز برای آشپزی نظیر ادویه ها و حبوبات و … را در این بخش کشوی کابینت بچینید همچنین در برخی از طرح های کابینت مخصوص بخش زیرین گاز قسمتی از کابینت به صورت دو طبقه مجزا ساخته می شود و بخشی از کابینت نیز برای ساختن کشو در نظر گرفته می شود که این طرح ها توجه اغلب کدبانوها را به سمت خود جلب کرده اند.

کابینت زیر گاز طرح کابینت زیر گاز کابینت زیری گاز طرح کابینت برای زیر گاز مدل کابینت شیک برای زیر گاز کابینت کشودار مخصوص زیر گاز کابینت سفید مخصوص زیر گاز کابینت شیک برای زیر گاز مدل کابینت برای زیر گاز کابینت برای زیر گاز کابینت زیر گاز کابینت مخصوص زیر گاز کابینت شیک برای زیر گاز کابینت مخصوص زیر گاز کابینت شیک مخصوص زیر گاز کابینت برای زیر گاز کابینت سفید برای زیر گاز کابینت سفید مخصوص زیر گاز

در این مطلب با انواع طرح های کابینت مخصوص بخش زیرین گاز در خدمت شما همراهان عزیز بودیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید کابینت کاربردی و زیبایی را انتخاب نمایید.

منبع:زیبایی خانه

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود