۶۰ مدل کابینت جدید و لاکچری برای آشپزخانه های بزرگ و کوچک

0 523
مدل کابینت جدید

کابینت یکی از مهم ترین و ضروری وسایل در فضای هر آشپزخانه ای است بنابراین بهتر است شما در هنگام انتخاب طرح و رنگ کابینت توجه لازم را داشته باشید. در ادامه ۶۰ مدل کابینت جدید برای آشپزخانه ها با فضای بزرگ و کوچک را مشاهده خواهید کرد. 

امروزه طراحی داخلی خانه ها به گونه ای است که آشپزخانه از همه نقاط پذیرایی و نشیمن قالب دید است از این رو بایستی کابینت و دکوراسیون آشپزخانه به گونه ای انتخاب شود که فضای آشپزخانه شیک و کاربردی تر به نظر برسد.

مدل کابینت

مدل کابینت جدید و شیک

وقتی صحبت از طراحی دکوراسیون آشپزخانه می شود بدون شک اولین چیزی که به ذهن افراد خطور می کند انتخاب مدل کابینت برای آشپزخانه است زیرا وجود کابینت ها از زمان های گذشته تا به امروز در فضای آشپزخانه رواج داشته اند و اغلب افراد کابینت ها را به خاطر تاثیر زیادشان در جذابیت طراحی داخلی آشپزخانه انتخاب می کنند.

مدل کابینت قرمز

مدل های کابینت جدید برای آشپزخانه بزرگ

کابینت ها در انواع طرح و رنگ های مختلف طراحی می شوند و برای برخی از افراد انتخاب کابینتی شیک و کاربردی برای آشپزخانه کار نسبتا دشواری است. اگر شما تمایل دارید فضای آشپزخانه تان کاربردی و در عین حال شیک به نظر برسد بهتر است طرح و رنگ کابینت های آشپزخانه را با توجه به طرح و رنگ سایر وسایل آشپزخانه انتخاب کنید.
در انتخاب کابینت برای آشپزخانه های بزرگ محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید از انواع کابینت ها با رنگ های روشن و تیره و طرح هایی نظیر کابینت ام دی اف و کابینت های گلاس و …. در دکوراسیون آشپزخانه های بزرگ استفاده کنید همچنین اگر فضای آشپزخانه شما بزرگ است بهتر است در بیشتر فضای آشپزخانه کابینت نصب کنید تا فضای کافی برای ذخیره سازی همه وسایل آشپزخانه وجود داشته باشد.

مدل کابینت جدید

مدل کابینت آشپزخانه مدل کابینت برای آشپزخانه مدل کابینت سفید مدل کابینت

مدل کابینت شیک و جدید

مدل کابینت خاکستری

مدل کابینت شیک و ام دی اف

مدل کابینت براق

اگر تمایل دارید فضای آشپزخانه تان خاص و متفاوت به نظر برسد بهتر است رنگ کابینت های بالا و پایین آشپزخانه را متضاد از یکدیگر انتخاب کنید همچنین می توانید در هنگام انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه از طیف تیره و روشن یک رنگ برای کابینت های بالا و پایین استفاده نمایید.
در برخی از انواع مدل کابینت جدید رنگ کابینت هایی که در کنار یکدیگر قرار دارند به صورت متضاد انتخاب می شود که این مدل کابینت ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

مدل کابینت ام دی اف

مدل کابینت قرمز

مدل کابینت سفید و زیبا
مدل کابینت بنفش تیره مدل کابینت قهوه ای و سفید
مدل کابینت طرح دار و زیبا

مدل کابینت های گلاس

مدل کابینت جدید برای آشپزخانه بزرگ

کابینت سفید

کابینت سفید برای آشپزخانه

مدل های کابینت جدید برای آشپزخانه کوچک

مدل کابینت جدید و مدرن از انواع طرح های کابینت است که در سال های اخیر توجه اغلب افراد و طراحان داخلی را به سوی خود جلب کرده است. اگر شما تمایل دارید دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان مدرن و امروزی باشد بهتر است کابینت هایی را انتخاب کنید که در طراحی آن ها از رنگ و متریال های مدرن استفاده شده است.
از کابینت های مدرن می توانید در فضای آشپزخانه های کوچک و بزرگ استفاده کنید. اگر فضای آشپزخانه منزل شما کوچک است بهتر است از مدل کابینت هایی که برای آشپزخانه کوچک طراحی شده اند استفاده کنید زیرا این مدل کابینت های آشپزخانه کاربردی تر هستند. برای جلوگیری از شلوغ شدن فضای آشپزخانه های کوچک می توانید کابینت ها را تا سقف آشپزخانه امتداد دهید سپس همه وسایل ضروری آشپزخانه را درون کابینت ها به شیوه ای مرتب بچینید.

مدل کابینت زیبا و شیک

مدل کابینت رنگ تیره

مدل کابینت جدید برای آشپزخانه کوچک

مدل کابینت قهوه ای

مدل کابینت شیک و سفید

مدل کابینت قرمز

مدل کابینت شیک

مدل کابینت زیبا و مدرن

مدل کابینت خاکستری و سفید

مدل کابینت رنگ روشن برای آشپزخانه

مدل کابینت قرمز و زیبا

مدل کابینت بنفش

طرح کابینت برای آشپزخانه

مدل کابینت قهوه ای

علاوه بر طرح و جنس کابینت برای آشپزخانه کوچک باید در انتخاب رنگ کابینت نیز حساسیت لازم را به خرج دهید. کابینت های رنگ روشن نظیر سفید و کرم و … برای آشپزخانه های کوچک انتخابی مناسب و ایده آل هستند زیرا این رنگ کابینت ها باعث می شوند فضای آشپزخانه کوچک دلباز و روشن تر به نظر برسد.
از نصب کابینت ها با رنگ تیره در فضای آشپزخانه کوچک خودداری کنید زیرا این مدل کابینت ها باعث می شوند تا فضای آشپزخانه دلگیرتر به نظر برسد. اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید از رنگ های تیره در فضای آشپزخانه کوچک خود استفاده کنید بهتر است رنگ کابینت های آشپزخانه را به صورت ترکیبی از رنگ های تیره و روشن انتخاب نمایید.

کابینت سفید و مدرن مدل کابینت سبز و سفید مدل کابینت شیک برای آشپزخانه کابینت سفید مدل کابینت جدید برای آشپزخانه مدل کابینت ساده و زیبا کابینت ام دی اف مدل کابینت سفید و زیبا مدل کابینت زیبا برای آشپزخانه مدل کابینت مدل کابینت سفید و بنفش مدل کابینت شیک و کاربردی برای آشپزخانه مدل کابینت برای آشپزخانه مدل کابینت زیبا و شیک کابینت مدرن و زیبا مدل کابینت زیبا و مدرن مدل کابینت شیک مدل کابینت ام دی اف کابینت آشپزخانه مدل کابینت شیک برای آشپزخانه مدل کابینت زیبا برای آشپزخانه مدل زیبا و شیک کابینت آشپزخانه مدل کابینت زرشکی کابینت آشپزخانه مدل کابینت برای آشپزخانه
در این مطلب تصاویری از انواع مدل کابینت جدید با طراحی شیک و کاربردی را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

منبع:زیبایی خانه

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود