۶۶ مدل کابینت های گلاس برای آشپزخانه های لاکچری

0 4,309

مدل کابینت های گلاس دارای ظاهری درخشان و شفاف است و شما می توانید از این طرح کابینت برای آشپزخانه ها با دکوراسیون مدرن و ساده استفاده نمایید. در ادامه طرح هایی از کابینت هایگلاس را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل کابینت های گلاس آشپزخانه

هایگلاس نوعی ام دی اف با روکش پلکسی گلاس می باشد و جنس آن به گونه ای طراحی شده است که از شیشه سبک تر و مقاوم تر می باشد. مدل کابینت های گلاس در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود است و شما می توانید با توجه به سایر وسایل موجود در آشپزخانه تان طرح این کابینت ها را انتخاب نمایید.

مدل کابینت آشپزخانه

طرح های کابینت هایگلاس جدید و زیبا

برای طراحی کابینت ها از متریال های خاص نظیر فلز و ام دی اف و چوب و … استفاده می شود که امروزه کابینت هایگلاس و کابینت های ام دی اف توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده اند. کابینت هایگلاس به فضای آشپزخانه نمایی شیک و لوکس می بخشد و این مدل کابینت ها به دلیل خاصیت منعکس کنندگی که دارند به نوعی منبع نور در فضای آشپزخانه محسوب می شوند.
کابینت های گلاس همچنین خاصیت صیقلی و بازتابی دارد و باعث می شود تا فضای آشپزخانه جذابیت خاصی داشته باشد و لوکس تر به نظر برسد.
یکی از مهم ترین نکات در هنگام انتخاب کابینت هایگلاس توجه به کشو و دستگیره کابینت است که این عناصر روی جذابیت بیشتر طراحی دکوراسیون آشپزخانه تاثیر زیادی دارند. این نوع کابینت با دستگیره های براق و شکل ظاهری ساده و ظریف برای آشپزخانه ها با دکوراسیون مدرن انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و جلوه این طرح کابینت های بدون فریم با این مدل کشوها تکمیل می شود.

مدل کابینت رنگ تیره مدل کابینت آشپزخانه مدل کابینت آشپزخانه رنگ روشن کابینت آشپزخانه مدل کابینت سفید کابینت زرد آشپزخانه مدل کابینت مدرن کابینت زیبا و مدرن برای آشپزخانه کابینت سفید آشپزخانه مدل کابینت های گلاس دو رنگ مدل کابینت مشکی و سفید برای آشپزخانه مدل کابینت مدرن آشپزخانه مدل کابینت نارنجی و سفید مدل کابینت براق مدل کابینت سفید مدل کابینت زیبا و شیک مدل کابینت آشپزخانه رنگ تیره مدل کابینت براق و شیک کابینت آشپزخانه
اگر تمایل دارید طرح کابینت هایگلاس جذاب تر به نظر برسد بهتر است دستگیره ها را از بین جنس های فلزی براق و طرح های کشیده انتخاب نمایید. در طراحی کابینت هایگلاس معمولا بدنه داخلی کابینت ها از جنس ام دی اف ساخته می شود و برای روکش این طرح کابینت ها نیز از جنس ملامینه استفاده می شود.
مدل کابینت های گلاس در فضای آشپزخانه منبع نور به شمار می رود و این کابینت ها دیر کثیف می شوند و به راحتی نیز می توانید آن ها را تمیز کنید. همچنین در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود است که هر یک از این طرح ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

طرح کابینت آشپزخانه مدل کابینت رنگ روشن مدل کابینت شیک مدل کابینت های گلاس سفید و شیک مدل کابینت شیک مدل کابینت برای آشپزخانه مدل کابینت های گلاس کرم مدل کابینت شیک مدل کابینت سفید آشپزخانه مدل کابینت سفید مدل کابینت رنگ تیره مدل کابینت زیبا و جدید کابینت سفید آشپزخانه مدل کابینت دو رنگ مدل کابینت سفید و مدرن مدل کابینت هایگلاس موج دار مدل کابینت شیک و مدرن مدل کابینت مدرن و شیک کابینت آشپزخانه مدرن و ساده
اگر تمایل دارید دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان ساده به نظر برسد بهتر است از مدل کابینت ساده در فضای آشپزخانه استفاده نمایید. کابینت های موج دار هایگلاس به دکوراسیون آشپزخانه جلوه ای خاص و بی نظیر می بخشند و اگر شما تمایل دارید فضای آشپزخانه تان مدرن و منحصر به فرد به نظر برسد این طرح ها می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شوند.
توجه به رنگ کابینت نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر فضای آشپزخانه منزل شما کوچک می باشد بهتر است برای ایجاد فضایی دلباز و روشن در آشپزخانه از کابینت رنگ روشن استفاده نمایید.
برای آشپزخانه ها با فضای بزرگ در انتخاب رنگ کابینت ها هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید در فضای آشپزخانه های بزرگ از انواع مدل های کابینت هایگلاس با رنگ تیره یا روشن استفاده کنید همچنین می توانید برای جذابیت بیشتر طراحی داخلی آشپزخانه کابینت های قسمت بالا را از بین رنگ های روشن انتخاب نمایید و کابینت های قسمت پایین را از بین رنگ های تیره انتخاب کنید.

مدل کابینت دو رنگ مدل کابینت رنگ روشن کابینت آشپزخانه رنگ تیره کابینت آشپزخانه سفید مدل کابینت زیبا و شیک آشپزخانه مدل کابینت زیبا و شیک آشپزخانه مدل کابینت زیبا و شیک برای آشپزخانه مدل کابینت زیبا و شیک برای آشپزخانه مدل کابینت قرمز و براق مدل کابینت رنگ روشن کابینت آشپزخانه مدل کابینت زیبا و شیک آشپزخانه مدل کابینت آشپزخانه های گلاس مدل کابینت براق آشپزخانه مدل کابینت سفید آشپزخانه کابینت آشپزخانه سفید مدل کابینت رنگ تیره برای آشپزخانه کابینت آشپزخانه مدرن مدل کابینت مدرن و شیک مدل کابینت های گلاس شیک کابینت آشپزخانه هایگلاس مدل کابینت مشکی آشپزخانه کابینت زیبا و مدرن برای آشپزخانه مدل کابینت مدرن و شیک برای آشپزخانه مدل کابینت آشپزخانه شیک و زیبا مدل کابینت مدرن و دو رنگ مدل کابینت قرمز آشپزخانه

مدل کابینت های گلاس به دلیل اینکه سطحی صاف و براق دارد نوعی بافت ساده را در نمای دکوراسیون آشپزخانه ایجاد می کند بنابراین اگر شما طرفدار سبک های مدرن و ساده هستید بهتر است این طرح کابینت ها را برای نصب در فضای آشپزخانه های کوچک و بزرگ انتخاب نمایید و تغییرات مثبتی را در طراحی داخلی آشپزخانه منزل تان بوجود آورید.

منبع:زیبایی خانه

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود