۷۰ طرح کابینت آشپزخانه جدید و لاکچری برای خانه های ایرانی

0 482
کابینت آشپزخانه

انتخاب کابینت آشپزخانه با طرحی مناسب و زیبا تاثیر زیادی روی چیدمان و طراحی داخلی آشپزخانه دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب کابینت توجه و دقت لازم را به خرج دهید تا بتوانید فضایی متفاوت و بی نظیر را در مهم ترین بخش از منزل خود ایجاد نمایید.

مدل های کابینت آشپزخانه با طرح و رنگ های متنوع

کابینت ها در انواع طرح های مدرن و کلاسیک طراحی شده اند که انتخاب هر یک از این طرح ها به سبک دکوراسیون داخلی فضای آشپزخانه بستگی دارد. در ادامه طرح هایی از مدل کابینت آشپزخانه مدرن و کابینت کلاسیک را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل کابینت کلاسیک

طرح های کابینت کلاسیک

برای ساخت کابینت های کلاسیک اغلب از چوب استفاده می شود و این مدل کابینت ها در انواع رنگ های روشن و تیره نظیر قهوه ای و سفید و کرم و … موجود هستند و بهتر است شما با توجه به رنگ سایر وسایل موجود در آشپزخانه منزل تان رنگی مناسب را برای کابینت ها انتخاب کنید.
کابینت های کلاسیک طراحی لاکچری و سلطنتی دارند و این مدل کابینت ها باعث می شوند تا فضا لوکس و بی نظیرتر به نظر برسد بنابراین اگر دکوراسیون سایر بخش های مختلف منزل شما سلطنتی و جذاب است بهتر است از این طرح کابینت ها استفاده نمایید تا فضای آشپزخانه نیز متفاوت و خاص تر به نظر برسد.
کابینت ها با رنگ روشن برای فضاهای کوچک انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند زیرا رنگ های روشن به فضاهای کوچک عمق می بخشند.

کابینت سلطنتی کابینت شیک و کلاسیک کابینت زیبا و شیک مدل کابینت مدل کابینت قهوه ای کابینت سلطنتی و لوکس کابینت آشپزخانه سفید و شیک مدل کابینت سفید و شیک کابینت سفید و شیک مدل کابینت آشپزخانه کابینت رنگ تیره کابینت زیبا و سفید کابینت کلاسیک و شیک
کابینت های رنگ تیره نیز برای فضاهای بزرگ مناسب می باشند همچنین توجه داشته باشید که برای آشپزخانه ها با فضای بزرگ در انتخاب رنگ کابینت محدودیت زیادی نخواهید داشت و می توانید رنگ کابینت ها را با توجه به رنگ سایر وسایل انتخاب نمایید.
علاوه بر رنگ و طرح کابینت ها باید به ابعاد آن ها نیز توجه داشته باشید و اگر کابینت ها را قرار است در فضایی کوچک نصب کنید بهتر است آن ها را تا نزدیکی سقف امتداد دهید تا فضای ذخیره سازی بیشتری در دسترس داشته باشید. در فضاهای بزرگ می توانید تعداد کابینت های بیشتری را نصب نمایید و با چیدن وسایل ضروری و برقی در کابینت ها از شلوغ شدن فضا جلوگیری کنید.

کابینت سفید کابینت آشپزخانه مدرن مدل کابینت سفید مدل کابینت کلاسیک و زیبا مدل کابینت سفید کابینت لوکس آشپزخانه مدل کابینت سفید و شیک کابینت شیک و کلاسیک مدل کابینت زیبا و لوکس مدل کابینت زیبا و جذاب مدل کابینت کلاسیک و زیبا کابینت شیک و کلاسیک

طرح های کابینت مدرن

کابینت های مدرن در انواع طرح های کابینت ام دی اف و ملامینه و روکش چوب و کابینت های های گلاس موجود هستند که هر یک از این مدل ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند همچنین این طرح کابینت ها برای دکوراسیون های شرقی و اسپرت و امروزی انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند.
کابینت های ام دی اف و کابینت ها با روکش چوب توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده اند و این طرح کابینت ها در انواع رنگ های متنوع موجود می باشند و در طراحی برخی از آن ها از ترکیب دو رنگ متضاد یا مکمل استفاده شده است همچنین می توانید رنگ کابینت های قسمت بالا و پایین را متضاد با یکدیگر انتخاب نمایید که در این صورت فضایی متفاوت در دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایجاد می شود.

مدل کابینت زیبا و شیک مدل کابینت دو رنگ مدل کابینت سفید و شیک مدل کابینت مدرن مدل کابینت دو رنگ و شیک طرح های کابینت براق مدل کابینت زیبا برای آشپزخانه کابینت رنگ تیره مدل کابینت برای آشپزخانه کابینت شیک کابینت ام دی اف مدل کابینت زیبا و لوکس کابینت آشپزخانه مدل کابینت زیبا و لوکس کابینت دو رنگ کابینت مدرن و شیک مدل کابینت مدرن و زیبا کابینت رنگ تیره مدل کابینت زیبا برای آشپزخانه مدل کابینت آشپزخانه ام دی اف مدل کابینت لوکس مدل کابینت زرد کابینت زیبا برای آشپزخانه
کابینت های گلاس نیز از انواع طرح های براق کابینت هستند و این مدل کابینت ها باعث پراکندگی مناسب نور در فضا می شوند و برای فضاهای کوچک انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند.
توجه داشته باشید که نوع متریالی که در ساخت کابینت مورد استفاده قرار می گیرد در طول عمر آن تاثیرگذار است بنابراین بهتر است شما کابینت ها با متریال های با کیفیت را انتخاب نمایید تا بتوانید به مدت طولانی تری از آن ها استفاده نمایید.
انتخاب دستگیره ای مناسب برای کابینت ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد توجه داشته باشید که دستگیره های کابینت را بهتر است از بین جنس های مقاوم و با کیفیت انتخاب نمایید تا در زمان باز و بسته کردن درب کابینت ها به مشکل نخورید.

طرح کابینت اشپزخانه مدل کابینت جدید و زیبا مدل کابینت ساده کابینت اشپزخانه کابینت های گلاس مدل کابینت زیبا و لوکس کابینت با روکش چوب کابینت شیک و زیبا کابینت رنگ تیره مدل کابینت ام دی اف کابینت زیبا و لوکس کابینت رنک تیره کابینت سفید آشپزخانه کابینت خاکستری مدل کابینت زیبا و لوکس کابینت رنگ تیره کابینت دو رنگ کابینت زرد کابینت رنگ روشن کابینت زیبا و شیک کابینت مدرن و لوکس مدل کابینت شیک

در این مطلب با انواع مدل کابینت آشپزخانه آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها کابینت با طرح و رنگ مناسبی را انتخاب نمایید.

منبع:زیبایی خانه

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود